Biznes

10 globalnych marek marki wkracza do Indii w sezonie 2024/25

  • 10 kwietnia, 2024
  • 5 min read
10 globalnych marek marki wkracza do Indii w sezonie 2024/25


Zapoznaj się z listą globalnych marek, które zadebiutują na rynku indyjskim w latach 2024 lub 2025

Bengaluru: Rynek indyjski w coraz większym stopniu staje się centralnym punktem dla międzynarodowych marek chcących rozszerzyć swój globalny zasięg. Dzięki rosnącej bazie konsumentów i rosnącej sile nabywczej Indie oferują lukratywne możliwości dla globalnych marek, które na dojrzewających rynkach zachodnich borykają się z wolniejszym wzrostem.

Dostrzegając ten potencjał, wiele międzynarodowych marek z różnych sektorów, takich jak moda, uroda, dobra konsumpcyjne i styl życia, albo wkracza do Indii, albo zwiększa swoją obecność w tym kraju, wykorzystując różne strategie wejścia na rynek, w tym partnerstwa z lokalnymi sprzedawcami detalicznymi, platformy handlu elektronicznego i kanały direct-to-consumer (D2C).

Oto lista marek, które zadebiutują na rynku indyjskim w latach 2024 lub 2025….

Asos

W marcu tego roku firma IndiaRetailing poinformowała, że ​​Reliance prowadzi rozmowy z brytyjskim internetowym sprzedawcą szybkiej mody Asos Plc w sprawie wprowadzenia brytyjskiej marki do Indii. Jeśli umowa zostanie zawarta, Reliance będzie sprzedawać produkty Asos za pośrednictwem Ajio.com oraz offline za pośrednictwem sieci domów towarowych Centro.

Stara Marynarka Wojenna

Reliance Retail bada obecnie możliwości wprowadzenia do Indii marki Old Navy, należącej do amerykańskiego konglomeratu modowego Gap Inc.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i akcji, Wiadomości z gospodarki i finansów, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Wiadomości z IPO na żywo

Oprócz Old Navy firma Gap Inc. jest właścicielem czterech marek, w tym tytułowej Gap, Banana Republic, Old Navy i Athleta. W 2022 r. Gap zawarł długoterminową umowę franczyzową z Reliance Retail, umożliwiając temu sprzedawcy z siedzibą w Bombaju sprzedaż amerykańskiej marki w samodzielnych sklepach stacjonarnych, sieciach domów towarowych i kanałach internetowych w Indiach.

Galerii Lafayette

W 2022 roku firma Aditya Birla Fashion and Retail Limited (ABFRL) nawiązała strategiczne partnerstwo z Galeries Lafayette w celu otwarcia francuskiej sieci luksusowych domów towarowych w Indiach. Przedsięwzięcie obejmuje otwarcie dwóch sklepów w Bombaju i Delhi oraz uruchomienie dedykowanej witryny e-commerce w Indiach.

Oczekuje się, że flagowy sklep o powierzchni 90 000 stóp kwadratowych w Bombaju, zlokalizowany w dwóch zabytkowych budynkach w okolicy Fort, rozpocznie działalność w 2024 r. Z kolei sklep o powierzchni 65 000 stóp kwadratowych w Delhi, wybudowany przez giganta nieruchomości DLF Ltd. , znajduje się w miejscowości Vasant Kunj w New Delhi i ma zostać oddany do użytku w 2025 r.

Kawiarnia Giorgio Armaniego

Reliance prowadzi rozmowy z luksusową firmą Giorgio Armani Café z Mediolanu, aby przenieść swój punkt sprzedaży do Indii od 2020 roku. Sieć kawiarni zadebiutuje w Indiach w najbliższej przyszłości za pośrednictwem Jio World Plaza firmy Reliance. W listopadzie 2022 r. firma IndiaRetailing poinformowała, że ​​centrum handlowe przeznaczyło około 1000 stóp kwadratowych w centrum handlowym na ekskluzywną kawiarnię.

Warto przeczytać!  Wariant Kia Seltos X-Line otrzymuje nową opcję kolorystyczną Aurora Black Pearl

Ona w

Trzy lata po zakazie aplikacji chińskiego giganta modowego Shein w Indiach firma Reliance Retail jest gotowa sprowadzić markę z powrotem do tego kraju w ramach strategicznego partnerstwa. Rząd Indii zatwierdził partnerstwo Reliance Retail – Shein, które obejmuje pozyskiwanie, produkcję i sprzedaż detaliczną produktów Shein.

Pull&Bear

Hiszpańska międzynarodowa firma odzieżowa Inditex planuje wprowadzić do Indii markę modową w stylu miejskim Pull&Bear w 2024 r. Firma aktywnie poszukuje powierzchni handlowych o powierzchni od 5000 do 6000 stóp kwadratowych w centrach handlowych zlokalizowanych w kluczowych obszarach metropolitalnych, takich jak New Delhi i Bombaj .

Bershka

Inditex planuje dalsze wprowadzenie luksusowej marki modowej Bershka na rynek indyjski w 2024 r. Gigant odzieżowy prowadził rozmowy z Phoenix Mall of Asia w Bengaluru w sprawie powierzchni na otwarcie tam Bershki, a centrum handlowe przeznaczyło około 5000 mkw. stóp na górnym parterze centrum handlowego.

Wieczna podróż

Francuska marka luksusowych perfum Eternal Journey ma wejść na rynek indyjski pod koniec 2024 roku we współpracy z luksusową marką kosmetyczną Baccarose z siedzibą w Bombaju. Marka będzie miała ekskluzywne sklepy w Indiach, a jej produkty będą umieszczane w galeriach, luksusowych hotelach, sklepach koncepcyjnych i na rynkach e-commerce.

Warto przeczytać!  Emerytura z wzmocnionym trzynastym dodatkiem od września. Obliczenia netto i łączna suma do otrzymania w bieżącym miesiącu

Klub Kawowy

Australijska sieć kawiarni The Coffee Club jest o krok od wkroczenia na rynek indyjski po wyznaczeniu CK Israni Group z siedzibą w New Delhi na głównego franczyzobiorcę w Indiach. CK Israni planuje otworzyć 100 kawiarni australijskiej marki w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat.

Szafka na stopy

Według Business Standard, amerykański sprzedawca obuwia i odzieży sportowej Foot Locker ma zadebiutować na rynku indyjskim w 2024 roku w ramach umowy z indyjską wielomarkową firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną obuwia Metro Brands i sprzedawcą kosmetyków i mody Nykaa.

Metro Brands, posiadające ponad 700 sklepów w całych Indiach, posiada wyłączne prawa własności i prawa do zarządzania sklepami Foot Locker na terenie kraju. Nykaa Fashion będzie nadzorować działanie indyjskiej strony internetowej Foot Locker, a także będzie prezentować produkty marki na własnej platformie sprzedaży detalicznej.

Nie przegap szansy na zdobycie cennych spostrzeżeń i bądź na bieżąco z trendami detalicznymi światowych i międzynarodowych marek na stronie Konwencja detaliczna Phygital 2024.


Źródło