Technologia

11 najlepszych narzędzi zwiększających produktywność od Zoho

  • 24 maja, 2023
  • 9 min read
11 najlepszych narzędzi zwiększających produktywność od Zoho


Większość organizacji na całym świecie przyjęło kulturę pracy zdalnej. Solidne narzędzia biurowe są niezbędne do poprawy wydajności i współpracy. Te narzędzia produktywności mogą pomóc Ci lepiej organizować pracę, konsekwentnie śledzić postępy, planować wydarzenia, a co najważniejsze, umożliwiają wydajną komunikację i współpracę.


Wśród wielu popularnych narzędzi zwiększających produktywność, Zoho jest uważane za jedno z ulubionych ze względu na swoje unikalne i bezproblemowo zintegrowane narzędzia zwiększające produktywność. Niezależnie od tego, czy jest to usługa e-mail, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, kalendarz czy narzędzie do prezentacji, Zoho oferuje to wszystko i umożliwia bezproblemową integrację.


Zrzut ekranu interfejsu Zoho Mail Tool

Chociaż Zoho Mail może nie być tak dobrze znany jak niektórzy dostawcy poczty e-mail, oferuje doskonałe funkcje bezpieczeństwa i prywatności, a także usługę poczty e-mail bez reklam dla wszystkich. Dzięki unikalnym funkcjom, takim jak niestandardowe adresy e-mail, baza użytkowników wzrosła do milionów w krótkim czasie.

Możesz łatwo skonfigurować pocztę e-mail w swojej domenie za darmo z ograniczeniem integracji narzędzia do czatu wideo. Inne funkcje obejmują foldery wielopoziomowe, widoki dyskusji, organizację skrzynki odbiorczej metodą „przeciągnij i upuść” oraz filtry. Zoho Mail jest ściśle zintegrowany z innymi narzędziami zwiększającymi produktywność Zoho jako część przestrzeni roboczej dla lepszej współpracy.

Pobierać: Poczta Zoho na komputer | Androida | iOS (bezpłatny, dostępna subskrypcja)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Meeting Tool

Wraz z rozwojem pracy zdalnej, kompleksowe oprogramowanie do spotkań online stało się niezbędne. Zoho Meeting to bezpieczna platforma spotkań online i jedna z najlepszych aplikacji do hostingu webinarów, która umożliwia członkom zespołu pracę zdalną i wydajną komunikację.

Platforma zapewnia wiele funkcji bezpieczeństwa w celu ochrony danych i prywatności w celu prowadzenia bezpiecznych spotkań online. Interfejs jest prosty, ale intuicyjny i oferuje wszystkie funkcje wymagane do wydajnej komunikacji.

Możesz bezpłatnie prowadzić spotkania i webinaria online do 60 minut ze 100 uczestnikami. Ma również głęboką integrację z innymi narzędziami zwiększającymi produktywność Zoho i obsługuje główne usługi stron trzecich.

Pobierać: Spotkanie Zoho na komputer | Androida | iOS (bezpłatna wersja próbna, dostępna subskrypcja)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Writer Tool

Aby konkurować z liderami rynku Microsoft Word i Google Docs, aplikacja Zoho Writer zapewnia szereg produktywnych funkcji. Bezpłatna aplikacja jest dostępna na wszystkie główne platformy i jest kompatybilna z różnymi platformami.

Możesz tworzyć i współpracować nad dokumentami w czasie rzeczywistym z członkami zespołu zsynchronizowanymi przez integrację z chmurą. Funkcje aplikacji obejmują pracę w trybie offline, Zia (asystent pisania), narzędzia do recenzji i zatwierdzania, śledzenie zmian, obsługę głównych formatów plików i integrację z WordPress.

Pobierać: Zoho Writer na komputer | Androida | iOS (bezpłatny)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Sheet Tool

Sheet, kolejne bezpłatne narzędzie produktywności od Zoho, umożliwia Tobie i Twojemu zespołowi tworzenie arkuszy kalkulacyjnych i efektywną współpracę w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest dostępna na wszystkie główne platformy i jest kompatybilna z różnymi platformami, co pozwala na łatwy dostęp do arkuszy kalkulacyjnych z dowolnego urządzenia.

Dzięki integracji Zoho Sheet z innymi narzędziami opartymi na chmurze, takimi jak Zoho Forms i Zoho CRM, możesz zautomatyzować przepływ danych. Możesz zapewnić wiele poziomów uprawnień i dostępu członkom zespołu, aby mieć większą kontrolę nad swoimi arkuszami kalkulacyjnymi podczas ich udostępniania.

Pobierać: Arkusz Zoho na Chromebooka | Androida | iOS (bezpłatny)

Zoho Pokaż zrzut ekranu interfejsu narzędzia

Zoho Show to zaawansowana aplikacja do prezentacji, która zawiera szereg opcji tworzenia i projektowania profesjonalnych slajdów. Korzystając z tego bezpłatnego narzędzia zwiększającego produktywność, Ty i Twój zespół możecie wchodzić w interakcje w czasie rzeczywistym, aby generować atrakcyjne wizualnie prezentacje.

Interfejs użytkownika jest minimalistyczny i prosty, umożliwiając łatwy dostęp do wszystkich ważnych opcji wykonania zadania. Zawiera wszystkie narzędzia, których kiedykolwiek będziesz potrzebować, aby stworzyć atrakcyjną prezentację.

Na początek Zoho Show zawiera ponad 100 szablonów, od prezentacji sprzedażowych po prezentacje biznesowe. Jest to również jedna z najlepszych alternatyw programu PowerPoint do tworzenia prezentacji.

Pobierać: Zoho Show na Androida | iOS (bezpłatny)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Tasks Tool

Wydajne narzędzie do zarządzania zadaniami może znacznie ułatwić Ci życie dzięki zaplanowanym przypomnieniom o zadaniach. Zoho ToDo może pomóc Ci bez wysiłku planować zadania i zarządzać nimi, współpracować z członkami zespołu nad zadaniami i śledzić postępy.

Niezależnie od tego, czy szukasz narzędzia do zarządzania zadaniami indywidualnymi, czy grupowymi, ToDo oferuje wiele funkcji, które pomogą w obu przypadkach. Możesz dodać nowe zadanie do listy na pięć różnych sposobów z poziomu wiadomości e-mail.

Aplikacja oferuje podział dużych projektów roboczych na mniejsze podzadania w celu lepszego zarządzania i zrozumienia. Możesz także ustalać priorytety i kategoryzować zadania, aby zwiększyć produktywność.

Zrzut ekranu interfejsu narzędzia Zoho Cliq

Jednym z kluczy do pomyślnej realizacji projektu jest doskonała komunikacja w zespole i wspierająca ją platforma, którą zapewnia Zoho Cliq. Dotyczy to zwłaszcza zespołów, które pracują zdalnie.

Aplikacja Zoho Cliq ułatwia członkom zespołu komunikację i współpracę w celu usprawnienia przepływu pracy. Narzędzie do przesyłania wiadomości umożliwia również integrację narzędzi zewnętrznych innych firm w celu zapewnienia bezproblemowego przepływu pracy.

Aplikacja jest dostępna dla systemów Windows, Mac i Linux i jest kompatybilna z wieloma platformami w celu synchronizacji między urządzeniami. Zoho Cliq umożliwia ponadto kontynuowanie rozmów zespołowych i współpracę w ruchu za pośrednictwem tekstu, dźwięku lub wideo dzięki aplikacjom mobilnym na Androida i iOS.

Pobierz: Zoho Cliq na Androida | iOS (bezpłatny, dostępna subskrypcja)

Zrzut ekranu interfejsu narzędzia Zoho Vault

Vault to bezpieczny internetowy menedżer haseł firmy Zoho, który pomaga bezpiecznie zarządzać wszystkimi hasłami i automatycznie je uzupełniać w razie potrzeby. Zoho Vault to jeden z najlepszych budżetowych menedżerów haseł dla przedsiębiorstw, który oferuje silne bezpieczeństwo szyfrowania. Jest to wygodny sposób, aby nie pamiętać wszystkich cennych haseł i przypominać je za każdym razem, gdy musisz się zalogować.

Zoho Vault jest oferowany dla wszystkich, w tym dla osób indywidualnych, zespołów i przedsiębiorstw. Niezawodne funkcje menedżera haseł obejmują nieograniczone przechowywanie haseł, pulpit bezpieczeństwa z kontrolą administratora, bezproblemowe autouzupełnianie, organizację folderów i jednokrotne logowanie do aplikacji w chmurze. Dodatkowo aplikacja przeprowadza kompleksowy audyt w celu wyśledzenia wszystkich wrażliwych haseł oraz dostarcza wizualne raporty do podjęcia działań.

Pobierać: Zoho Vault na Androida | iOS (bezpłatny, dostępna subskrypcja)

Zrzut ekranu interfejsu narzędzia Zoho WorkDrive

Bezpieczne przechowywanie danych jest jednym z ważnych aspektów każdej organizacji. Zoho WorkDrive jest uważany za jeden z bezpiecznych magazynów plików w chmurze dla małych firm i dużych organizacji. Oferuje funkcje, w tym solidne zabezpieczenia, synchronizację między platformami i urządzeniami, współpracę między członkami zespołu.

Ty i twoi koledzy z zespołu możecie łatwo przechowywać, udostępniać, organizować i zarządzać plikami na jednej platformie, zapewniając bezproblemową współpracę. Aplikacja jest dostępna zarówno na platformy stacjonarne, jak i mobilne i oferuje funkcje synchronizacji.

Pobierać: Zoho WorkDrive dla komputerów stacjonarnych | Androida | iOS (bezpłatna wersja próbna, dostępna subskrypcja)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Calendar Tool

Aplikacja Zoho Calendar to internetowy kalendarz biznesowy, który umożliwia łatwe planowanie i udostępnianie wydarzeń członkom zespołu. Jest to szczególnie korzystne, jeśli używasz innych narzędzi zwiększających produktywność Zoho, ponieważ zapewnia łatwy dostęp do nich wszystkich w jednym miejscu.

Interfejs jest łatwy w użyciu i zrozumiały, możesz szybko nawigować dzięki dobrze rozplanowanym skrótom i linkom. Możesz także tworzyć kalendarze grupowe, aby udostępniać je innym osobom w celu uzyskania lepszej dostępności i produktywności.

Zoho Calendar to jedna z najlepszych aplikacji do kalendarzy, które synchronizują się na wszystkich urządzeniach. Funkcja synchronizacji danych kalendarza umożliwia synchronizację wszystkich wydarzeń i danych między komputerem stacjonarnym i urządzeniami mobilnymi w celu zapewnienia łatwego dostępu. Możesz także importować wydarzenia z innych kalendarzy, używając adresu URL lub plików ICS.

Pobierać: Kalendarz Zoho na Androida | iOS (bezpłatny)

Zrzut ekranu interfejsu Zoho Notebook Tool

Zoho Notebook jest uważany za jedno z najlepszych darmowych narzędzi do robienia notatek, które jest bardzo wszechstronne i wielofunkcyjne. Aplikacja jest dostępna na wszystkie główne platformy, w tym Windows, Mac i Linux. Możesz także pobrać aplikację na swoje urządzenia mobilne, aby robić notatki w podróży.

Możesz łatwo robić notatki w aplikacji Notebook na jednym urządzeniu i synchronizować je z chmurą, uzyskiwać dostęp do tych samych notatek na różnych urządzeniach, aby kontynuować. Oferuje różne rodzaje notatek, takie jak tekst, lista kontrolna, audio, zdjęcie, plik, szkic i karta inteligentna.

Możesz także bezpiecznie udostępniać notatki innym osobom i współpracować z nimi. Jeśli korzystasz już z innych narzędzi zwiększających produktywność Zoho, Notatnik może być doskonałą alternatywą dla innych aplikacji do robienia notatek, takich jak Evernote.

Pobierać: Zoho Notebook dla Windows | Mac | Linux | Androida | iOS (bezpłatny, dostępna subskrypcja)

Z szeregiem potężnych zintegrowanych narzędzi zwiększających produktywność dla profesjonalistów, małych firm i organizacji. Narzędzia biurowe Zoho Workspace pomagają poprawić wydajność w czasie rzeczywistym i wydajną współpracę.

Co więcej, narzędzia te pomagają uprościć pracę, niezależnie od tego, czy chodzi o konfigurowanie wydarzeń za pomocą kalendarza, tworzenie niestandardowego konta e-mail, korzystanie z wydajnego edytora tekstu do współpracy, czy efektywną interakcję z innymi członkami zespołu.

Jeśli szukasz alternatywy dla Microsoft Workspace i Google Workspace Suite, Zoho Workspace jest warte rozważenia z wielu powodów.


Źródło

Warto przeczytać!  Meta przedstawia nowe narzędzia AI do tworzenia zasobów wideo i edycji zdjęć