12 samolotów, 9 pociągów, 1 samochód w całej Europie – Vanderbilt Hustler

• 15 czerwca, 2023

Nasz Zastępca Dyrektora ds. Fotografii wyrwał się z Vanderbubble i odwiedził pięć nowych krajów podczas semestru wiosennego.

Bazylika+Św.+Piotra%2C+w+Watykanie+Miaście%2C+jak+sfotografowano+w+marcu+31%2C+2023+%28Hustler+Multimedia%2FJosh+Rehders%29.

Josha Rehdersa

Bazylika św. Piotra w Watykanie, sfotografowana 31 marca 2023 r. (Hustler Multimedia/Josh Rehders).

Studia za granicą stają się coraz bardziej popularną częścią doświadczenia studentów Vanderbilt. Dołączyłam 588 innych uczniów w wyjeździe za granicę na rok szkolny 2022-2023 i studiował w Madrycie w Hiszpanii podczas semestru wiosennego. Podobnie jak wielu innych studentów, mogłem poszerzyć swoje kręgi społeczne, zarówno poprzez poznanie nowych ludzi z Vanderbilt i innych uniwersytetów, jak i poszerzenie mojej perspektywy globalnej i kulturowej.

Chociaż wielu może dyskutować, ile faktycznie dzieje się podczas „studiów za granicą”, pobyt za granicą przyniósł wiele wyjątkowych możliwości i doświadczeń. Ja i moi koledzy z klasy mieliśmy ogromne szczęście, że mogliśmy podróżować w różne miejsca w całej Europie w weekendy i podczas przerw. Jednakże, podczas gdy wielu studentów decyduje się na wyjazd do większych, bardziej popularnych miejsc, takich jak Londyn, Paryż i Amsterdam, ja starałem się pojechać do kilku miejsc, które nie były tradycyjnymi europejskimi celami podróży.

Hiszpania

Jedno z ulubionych miast, które odwiedziłam, Sewilla, również znajdowało się w Hiszpanii i mam stąd prawie cały album zdjęć. Sewilla jest moim zdaniem jednym z najładniejszych miast w Hiszpanii, jeśli nie w Europie. Architektura katedry Najświętszej Marii Panny i Plaza de España jest niezwykle skomplikowana i imponująca. Miałem również okazję odwiedzić miasto Toledo, które było niegdyś stolicą Hiszpanii, a także Segowię. Główny zamek w Segowii zainspirował Zamek Kopciuszka Walta Disneya, który dał mi mały przedsmak domu podczas pobytu za granicą.

Warto przeczytać!  VivaCity podnosi wycenę na 42 mln USD, aby miasta w USA były bezpieczniejsze, zaczynając od Nowego Jorku • TechCrunch

Włochy i Watykan

Pierwszym krajem, który odwiedziłem poza Hiszpanią były Włochy. Zatrzymaliśmy się w Rzymie, Watykanie, Wenecji, Florencji i nad jeziorem Como. Widok Watykanu udekorowanego palmami na Niedzielę Palmową i zbliżający się Wielki Tydzień był niezapomnianym przeżyciem. Miasto było pełne świętujących. Dołączyliśmy do dużej grupy ludzi, aby obejrzeć zachód słońca nad Bazyliką Świętego Piotra. Pojechaliśmy nocą do Wenecji, a następnego ranka oglądaliśmy wschód słońca w kanałach w Wenecji, co było pięknym widokiem. Zwiedzanie miasta, zanim inni turyści się obudzili i zalali ulice, naprawdę pomogło nam w pełni wykorzystać tamten dzień. W ciągu kilku dni we Florencji zwiedziliśmy kilka pięknych muzeów, takich jak Accademia. Kilku naszych przyjaciół z Vanderbilt, którzy tam studiowali, oprowadziło nas po mieście i zabrało do jednego z ich ulubionych miejsc do oglądania zachodu słońca nad miastem, Piazzale Michelangelo.

Punktem kulminacyjnym wycieczki, mimo że była to ostatnia chwila, było zwiedzanie jeziora Como. Tam popłynęliśmy nawet promem do Bellagio, części jeziora oddalonej od miejsca, w którym się zatrzymaliśmy, co rozsławili George Clooney i Sir Richard Branson po tym, jak kupili tam domy wakacyjne.

Warto przeczytać!  Spoty w Yosemite w Kalifornii uznane za najlepsze na świecie według magazynu Forbes

Belgia

Kilka tygodni po wizycie we Włoszech pojechałem do Belgii. Ten wyjazd był dla mnie wyjątkowy, ponieważ moja mama ukończyła liceum w Brukseli. Sporządziła listę miejsc do zwiedzania, restauracji i barów z czasów, gdy tam była.

Bruksela zdecydowanie różniła się od miast, które odwiedziłem we Włoszech, ponieważ jest znacznie nowsza. Na przykład parlament UE w Brukseli składa się z nowych, nowoczesnych, szklanych budynków w porównaniu z bardziej tradycyjną włoską architekturą. Nie oznacza to jednak, że w Belgii nie istnieje starsza architektura. Wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę do Brugii, mniejszego miasta na wybrzeżu, położonego w pobliżu ważnego portu, którego architektura sięga XIV wieku.

Punktem kulminacyjnym podróży do Belgii był koncert harfowy w małej sali w Brugii, która jest jednocześnie studiem muzyka, w którym ćwiczy i nagrywa muzykę, a nawet buduje własne instrumenty.

Grecja

Na koniec zostawiłem najlepszą wycieczkę mojego semestru. Miałem prawie dwa tygodnie wolnego między ostatnim dniem zajęć a pierwszym egzaminem, więc skorzystałem z okazji i spędziłem około tygodnia w Grecji. Najpierw odwiedziliśmy Mykonos, gdzie poszliśmy na plażę, plenerowy set EDM i stare miasto. Spędziliśmy w Mykonos tylko około dwóch dni, ale kręte uliczki i lokalne firmy pokazały, dlaczego jest to tak popularne miejsce.

Następnie udaliśmy się na Korfu, piękną wyspę, na którą przybywa znacznie mniej turystów. Wynajęliśmy samochód i spędziliśmy kilka dni jeżdżąc po wyspie i zatrzymując się na różnych plażach. W porównaniu z Mykonos, ludność składała się głównie z miejscowych, gdzie wielu Greków przyjeżdża z innych wysp do pracy w sezonie turystycznym, a następnie wraca do domu. Miejscowi na Korfu byli najbardziej pomocnymi, gościnnymi i wręcz życzliwymi ludźmi, jakich spotkałem w Europie. Wszyscy, z którymi rozmawialiśmy, chętnie dzielili się swoją kulturą i wiedzą o wyspie, co doprowadziło nas do znalezienia wspaniałych ukrytych klejnotów, takich jak Halikounas Beach.

Nie widzieliśmy nikogo na ostatniej plaży, którą odwiedziliśmy w Grecji, Halikounas na Korfu, przez prawie dwie godziny, kiedy tam byliśmy. W nocy zanieczyszczenie światłem było minimalne, co sprawiało, że niebo było najciemniejszą czernią, jaką widziałem, a oglądanie Drogi Mlecznej na plaży było idealnym sposobem na zakończenie moich zagranicznych podróży studyjnych.