3 oferty w 3 dni
![3 oferty w 3 dni](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/Marina_Bay_xiaoxin-shen-toaf6n-1veQ-unsplash-770x470.jpg)
Skift Take
— Peden Doma Bhutia
Singapur robi wszystko, aby przyciągnąć indyjskich turystów. Singapurska Izba Turystyki ogłosiła szereg partnerstw z indyjskimi firmami, najnowsze porozumienie zostało zawarte w środę z firmą fintechową PhonePe.
Współpraca umożliwi podróżnym z Indii przeprowadzanie transakcji w Singapurze bezpośrednio ze swoich indyjskich kont bankowych poprzez zeskanowanie kodu QR podczas wizyty.
Indie to jeden z najszybciej rozwijających się rynków turystycznych i plasują się w pierwszej piątce Singapuru.
W 2023 r. to miasto-państwo odwiedziło 1,1 mln indyjskich gości. To wciąż mniej niż 1,4 mln w 2019 r., ale Singapurska Izba Turystyki przewiduje, że w tym roku liczba ta będzie wynosić 90–95% liczby turystów sprzed pandemii.
Aby ułatwić ten rozwój, zarząd planuje usprawnić proces wydawania wiz turystycznych dla podróżujących z Indii. Co więcej, Singapur poprawił także połączenia między obydwoma krajami, uruchamiając bezpośrednie loty z 17 indyjskich miast.
Singapur rozbudowuje także swoją infrastrukturę, aby zapewnić obsługę zarówno turystom, jak i osobom podróżującym służbowo, planując dodanie 9 000 nowych pokoi hotelowych do istniejących 72 000.
Poh Chi Chuan, dyrektor wykonawczy ds. wystaw i konferencji w Singapurskiej Radzie Turystyki, podkreślił, że Singapur nie tylko jest ukierunkowany na ruch turystyczny z Indii, ale także obsługuje osoby podróżujące służbowo, biorąc pod uwagę rosnące stosunki handlowe i kwitnącą indyjską gospodarkę.
Współpraca MakeMyTrip
Współpraca z PhonePe następuje dzień po nawiązaniu współpracy przez Radę Turystyki z indyjskim internetowym biurem podróży MakeMyTrip.
Singapurska Rada Turystyki i MakeMyTrip będą współpracować przy wspólnych aktywacjach i kampaniach mających na celu zwiększenie liczby podróży przychodzących do Singapuru.
Rada ds. turystyki planuje wykorzystać wiedzę rynkową MakeMyTrip do tworzenia pakietów wakacyjnych podróży dostosowanych do potrzeb indyjskich konsumentów.
Singapur był jednym z trzech najczęściej wyszukiwanych międzynarodowych kierunków na platformie MakeMyTrip w zeszłym roku, awansując z piątego miejsca w 2022 r., powiedział Rajesh Magow, współzałożyciel i dyrektor generalny grupy MakeMyTrip.
Oko na indyjskie wesela
W poniedziałek Singapurska Izba Turystyki ogłosiła nawiązanie współpracy z projektantem Rahulem Mishrą w celu zaprezentowania oferty Singapuru na indyjskie wesela. Celem partnerstwa jest umożliwienie Hindusom wglądu w wyspiarskie miasto poprzez kolekcję wyselekcjonowaną przez rzemieślników.
Mówiąc o tej współpracy, Markus Tan, dyrektor regionalny na Indie, Bliski Wschód, Azję Południową i Afrykę w Singapurskiej Izbie Turystyki zauważył, że Hindusi priorytetowo traktują wesela i coraz bardziej selektywnie podchodzą do zapewniania swoim gościom wyjątkowych i niezapomnianych wrażeń.
Skift wcześniej relacjonowała w artykule, jak indyjskie wesela na nowo definiują ekstrawagancję. Mówiąc o tym, jak wesela w destynacjach zyskują na popularności, w raporcie stwierdzono, że kraje takie jak Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie i europejskie hotspoty przyglądają się najbogatszym indyjskim osobom.
Skift Research szacuje, że typowy indyjski ślub w międzynarodowym miejscu kosztuje około 215 000 dolarów.
Wykorzystując siłę indyjskich celebrytów, w grudniu Singapurska Izba Turystyki nawiązała współpracę z bollywoodzką aktorką Ananyą Panday przy tworzeniu 4-odcinkowego vloga. Rada ds. turystyki stwierdziła, że odkryje to „nową, ekscytującą i zabawną stronę Singapuru”.
Zdjęcie: Singapur przyjął w 2023 r. 1,1 miliona indyjskich turystów.