3 rzeczy, które GTA 6 powinno zmienić w typowej rozgrywce w Grand Theft Auto
![3 rzeczy, które GTA 6 powinno zmienić w typowej rozgrywce w Grand Theft Auto](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/01/9a33a-17055989471445-1920-770x470.jpg)
Społeczność graczy ma wysokie oczekiwania wobec GTA 6, ponieważ tytuły z serii Grand Theft Auto stoją na ogół na wysokim poziomie. W ten sposób Rockstar Games wyrobiło sobie markę w branży. Jednak pomimo reputacji tej serii gier wideo, istnieją pewne funkcje rozgrywki w Grand Theft Auto, które należy w pewnym stopniu ulepszyć w następnej wersji.
Zapewni to graczom świeże i wyjątkowe wrażenia podczas grania w nadchodzący tytuł. W tym artykule przyjrzymy się trzem rzeczom, które GTA 6 powinno zmienić w stosunku do typowej rozgrywki w Grand Theft Auto.
Zastrzeżenie: ta lista jest subiektywna i odzwierciedla wyłącznie opinie autora.
” class=”promoted-img” loading=”lazy” szerokość=”1440″ wysokość=”220″ alt=”fortnite-promoted-banner” />
Lekceważenie walki wręcz i 2 innych rzeczy, które GTA 6 powinno zmienić w porównaniu z typową rozgrywką w Grand Theft Auto
1) Projekt misji
Projekt misji w Grand Theft Auto jest nieco przestarzały. To, co kiedyś było uważane za nowe i ekscytujące, dla niektórych graczy stało się nudne. Misje zaprojektowane przez Rockstar Games wydają się mieć ustalony schemat, który odbiera przyjemność z gry, zwłaszcza gdy jest zbyt wiele podobnych zadań.
W serii GTA jest wiele misji, które polegają na odwiedzeniu określonej lokacji i wyeliminowaniu wroga. Na początku może to być przyjemne, ale z czasem staje się powtarzalne. Dodatkowo w tej serii jest nadmiar misji aportowania i ogonowania, które szybko zaczynają wydawać się przykrym obowiązkiem.
To powiedziawszy, Grand Theft Auto 6 wymaga zmian w odniesieniu do odwiecznego projektu misji Rockstar. Studio musi w pewnym stopniu wynaleźć koło na nowo, aby kolejna część była warta długiego oczekiwania.
2) Lekceważenie walki wręcz
Walka w zwarciu to jeden z najsłabiej wykorzystywanych aspektów rozgrywki w Grand Theft Auto. Chociaż była to jedna z najlepszych funkcji GTA San Andreas, dzięki możliwości uczenia się różnych stylów walki, każdy z unikalnymi animacjami, Rockstar tak naprawdę nie rozwijał tego w przyszłych tytułach.
Chociaż gracze korzystają głównie z broni palnej, Grand Theft Auto 6 powinno oferować dynamiczne style walki i dawać większe znaczenie walce w zwarciu, aby dodać nowy wymiar typowej rozgrywce w serii. Rockstar powinien wykorzystać tę funkcję i ponownie wprowadzić podziemne walki w klatkach jako sport w GTA 6.
Ta poboczna aktywność jest jedną z najzabawniejszych rzeczy w Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony. Walka wręcz nie wymaga drastycznych przeróbek w nadchodzącym tytule, ale zmiana sposobu podejścia do niektórych misji powinna w pewnym stopniu pomóc w rozwiązaniu problemów wspomnianych w pierwszym wpisie.
3) Sposób pracy policji
Można popełnić przestępstwo w najbardziej odległym miejscu na mapie, gdzie w pobliżu nie ma gliniarzy, ale mimo to funkcjonariusze osiągną wymagany poziom, a organy ścigania będą dokładnie wiedziały, gdzie ich znaleźć. Co więcej, policja zwykle pojawia się natychmiast w pobliżu miejsca zbrodni, dając graczom niewiele czasu na ucieczkę.
GTA 6 mogłoby spróbować wdrożyć to inaczej niż GTA 5 i inne tytuły z serii, czerpiąc inspirację z Mafii 3 z Hangar 13. Tam gracze mogą uniknąć osiągnięcia pożądanego poziomu, jeśli uda im się powstrzymać świadków przed zaalarmowaniem władz.
Wyciekłe klipy z rozwoju Grand Theft Auto 6 z września 2022 r. sugerowały, że policja może być nieco bardziej realistyczna w grze, ale można to potwierdzić dopiero po premierze w 2025 r. Do tego czasu fani serii będą mogli kontynuować szlifowanie Grand Theft Auto 5, dla którego Rockstar Games w każdy czwartek udostępnia cotygodniową aktualizację GTA Online.
Ankieta: Czy uważasz, że GTA 6 będzie jak dotąd najzabawniejszą grą GTA?
0 głosów