Marketing

4 duże usprawnienia w harmonogramie zapewniające równowagę i produktywność — RISMedia

  • 8 stycznia, 2023
  • 4 min read
4 duże usprawnienia w harmonogramie zapewniające równowagę i produktywność — RISMedia


Planowanie to jedna z najtrudniejszych rzeczy do omówienia dla profesjonalistów z branży nieruchomości — nie dlatego, że nie są biegli w zarządzaniu harmonogramem, ale dlatego, że każdy dzień wygląda inaczej dla każdego agenta, a każdy agent inaczej organizuje swoje dni i tygodnie. Ale wciąż istnieje wiele ogólnych zasad, które mogą dotyczyć prawie każdego. W branży, w której ustalasz własny harmonogram i starasz się jak najlepiej wykorzystać każdą minutę, czasami potrzebna jest duża zmiana lub zmiana zamiast upychania większej liczby zadań w ograniczonym czasie.

Oto 4 świetne pomysły na zmianę harmonogramu na mniej stresujący, bardziej produktywny dzień pracy:

Zacznij powoli

Może wydawać się intuicyjne, że szybki start to najlepszy sposób na produktywny dzień. Nie zawsze. Łagodzenie harmonogramu (jeśli to możliwe) może zwiększyć kreatywność i umożliwić bardziej przemyślane podejście do wyzwań. Nie oznacza to popijania kawy, oglądania wiadomości i ignorowania zadań. Może zamiast sprawdzać pocztę lub telefon zaraz po przebudzeniu, zacznij projekt długoterminowy lub zapisz sobie jakieś cele, do których wrócisz później. Poświęcenie bardziej wypoczętego czasu na głębsze projekty zamiast odpowiadania na e-maile i SMS-y może pomóc ci lepiej zrównoważyć to, dokąd zmierza twoja energia.

Warto przeczytać!  Mocny chwyt - BW Businessworld

Usuń twarde zatrzymania/starty

Kiedy decydujesz, kiedy zadzwonić, jak długo spędzić czas na wydarzeniu lub ile godzin tygodniowo spędzisz na marketingu, odrzuć ścisłe miary ilościowe. Zamiast tego zwróć szczególną uwagę na to, co jest najlepsze, pamiętając o swoich celach i innych potrzebach. Chociaż jest to przydatne w niektórych rzutach, ustalanie arbitralnych ograniczeń dotyczących czasu może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Dla wielu zmuszanie się do poświęcenia pewnej ilości czasu na nieprzyjemne zadanie może być ważne, ale dzięki uważności dowiesz się więcej o swoich mocnych stronach i skuteczności swojej pracy.

Mieszaj mocno i łatwo

Jeśli zmagasz się z dwoma zadaniami, nie planuj ich obok siebie. Oczywiście czasami nie można temu zaradzić, ale jeśli to możliwe, spróbuj zjeść coś, co lubisz lub w czym jesteś dobry, albo tuż przed, albo po czymś, czego nie lubisz. Jeśli wybierasz się na zabawne wydarzenie networkingowe, wprowadź irytujące dane lub rozmowy telefoniczne tuż przed nim, abyś mógł się trochę zrelaksować. Dokładnie to, jak to wygląda, będzie się znacznie różnić, ale możesz uniknąć długich bloków stresu i ograniczyć unikające, nieproduktywne próżniactwo, jeśli starannie połączysz ze sobą różne zadania.

Warto przeczytać!  Natalie Waller ponownie wybrana na przewodniczącą ARIA, powołani członkowie zarządu

Poważnie podchodź do wolnego czasu

Wielu agentów słusznie uważa, że ​​wyłączenie, wylogowanie i poświęcenie czasu dla siebie jest niezwykle trudne, ponieważ klienci chcą uwagi 24 godziny na dobę. Ale taki styl życia jest niezrównoważony. Kiedykolwiek to jest lub jakkolwiek to robisz, poświęć trochę prawdziwej energii i zbadaj, jak najlepiej znaleźć czas dla siebie. Jeśli zaczniesz postrzegać swój wolny czas jako coś równie ważnego jak generowanie leadów czy kształcenie ustawiczne, z pewnością odkryjesz sposób, aby to osiągnąć — nawet jeśli czas ten przypada na dziwne godziny lub tylko jeden dzień w tygodniu. Odpoczynek i wyciszenie to jedyny sposób na udaną karierę na dłuższą metę.

Wielu agentów uważa, że ​​znaleźli harmonogram, który im odpowiada i potrzebują tylko kilku poprawek tu i tam — to świetnie! Ale jeśli stwierdzisz, że nie podoba ci się obecna struktura twoich dni i tygodni, możesz zmarnować dużo czasu i energii, próbując uzyskać duże wyniki z małych zmian. Te większe pomysły mogą pomóc Ci w bardziej satysfakcjonującym, produktywnym i zrównoważonym dniu pracy, niezależnie od Twoich priorytetów lub osobowości.

Warto przeczytać!  3 wskazówki dla dyrektorów finansowych, które pomogą w pełni wykorzystać potencjał ich firm




Źródło