5 nadchodzących motocykli Royal Enfield w Indiach
![5 nadchodzących motocykli Royal Enfield w Indiach](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/Custom-Royal-Enfield-Shotgun-350-7-770x470.jpg)
![Niestandardowa strzelba Royal Enfield 350-7](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/5-nadchodzacych-motocykli-Royal-Enfield-w-Indiach.jpg)
Reprezentacyjny
Oto 5 nadchodzących motocykli Royal Enfield, które zostaną wprowadzone na rynek w tym roku lub w 2025 roku na podstawie zdjęć szpiegowskich
Royal Enfield planuje wprowadzić na rynek krajowy całą masę nowych motocykli, o których tutaj pisaliśmy:
1. Partyzant 450
Biorąc pod uwagę, ile razy zauważono muły testowe Guerrilla 450, możemy z łatwością potwierdzić, że start jest tuż za rogiem. Motocykl będzie wyposażony w ten sam silnik i platformę, co nowy Himalayan 450, ale jego nadwozie ulegnie zmianie w związku z wprowadzeniem go na rynek jako Roadster. Biorąc pod uwagę brak części premium, oczekuje się, że będzie wyceniony poniżej Himalajów.
Pozostały osprzęt obejmuje 17-calowe felgi aluminiowe na obu końcach z bezdętkowymi oponami szosowymi i przedni widelec teleskopowy z osłonami widelca. Ramy montażowe i przednia szyba z Himalayan zostaną usunięte, co powinno sprawić, że Guerrilla 450 będzie znacznie lżejsza. Biorąc pod uwagę, że będzie wyposażony w ten sam silnik Sherpa 450 o mocy 40 KM i momencie obrotowym 40 Nm, co Himalayan, oczekuje się, że będzie bardziej dynamiczny i przyjemny w prowadzeniu.
2. Klasyczny Bobber 350
Będzie to motocykl w stylu Bobbera od RE po obserwacji sprzedaży Jawy Peraka i 42 Bobbera. Jednak w porównaniu z tymi motocyklami RE Classic 350 Bobber nie będzie miał obszernych ulepszeń. Tylko krótka tylna rama pomocnicza, pływające siedzenie kierowcy, opony z białymi ściankami, kierownica w kształcie małpy oraz tylne światła i kierunkowskazy nowego Shotguna 650.
Byłoby lepiej, gdyby Royal Enfield zwiększył rozstaw osi i zmniejszył wysokość siedziska, dzięki czemu byłby to prawdziwy motocykl Bobber, a nie motocykl w stylu Bobbera. Tak czy inaczej, nie jest w połowie zły i więcej można powiedzieć dopiero po jego premierze. Bądź więc na bieżąco, aby otrzymać więcej aktualizacji.
3. Klasyczny 650 Twin
Firma Royal Enfield niedawno zarejestrowała nazwę Classic 650 Twin, a muły testowe tego motocykla można było zobaczyć w Indiach i Europie. Interesującą rzeczą w Classic 650 Twin jest to, że będzie miał to samo podwozie co Shotgun 650, który jest zmodyfikowany z Super Meteor 650, a nie Interceptor.
Jednakże nie będzie on wyposażony w te same części premium, co Shotgun 650. Z tego powodu uważamy, że cena będzie wyższa od Interceptora 650 i niższa od Super Meteor 650. Silnik pozostanie taki sam, rzędowy, podwójny silnik o pojemności 650 cm3 i wierzymy, że nie będzie żadnych zmian w tuningu. Będzie brakować widelców USD, wyświetlacza nawigacji typu tripper i może uzyskać tylne światła z Classic 350, a nie z Interceptora lub Super Meteora.
4. Pocisk 650
Po zauważeniu kilku mułów testowych mamy powody sądzić, że RE planuje wypuścić Bulleta w awatarze 650. Oczywiście zostanie on wprowadzony na rynek dopiero po premierze Classic 650 Twin, a konstrukcja pozostanie w dużej mierze podobna, z wyjątkiem kilku drobnych zmian.
Oczekuje się, że Bullet 650 będzie bardziej sztywny niż Classic 650 Twin, co powinno pomóc firmie RE wycenić go na niskim poziomie i być może najtańszym modelem w ofercie 650. Dobra wiadomość jest jednak taka, że otrzyma ten sam rzędowy, podwójny silnik o pojemności 650 cm3, który generuje 47 KM i 52 Nm.
5. Szymek 650
Kilka miesięcy temu testowaliśmy muły testowe w Indiach i Europie, ale stopniowo liczba ta została zmniejszona, co naszym zdaniem powinno być traktowane priorytetowo w przypadku innych modeli. Jest to jeden z najlepszych motocykli premium o pojemności 650 cm3, oparty na platformie Interceptor 650, wyposażony w osprzęt taki jak widelce USD, nową deskę rozdzielczą (jak w nowym Himalayan), jednostronny wydech i opony o podwójnym przeznaczeniu.
Ponieważ celem RE jest wytrzymały Scrambler, który poradzi sobie ze wszystkim, wierzymy, że Scram 650 może być najlżejszym motocyklem RE o pojemności 650 cm3. Dzieje się tak dlatego, że otrzymuje kompaktową i lżejszą platformę z Interceptora 650 i będzie wyposażony w jednostronny wydech, który powinien pomóc w zrzuceniu kilku kilogramów na wadze. Oczekujemy również, że ten motocykl będzie najdroższym motocyklem RE ze względu na sprzęt i funkcje, w które ma być wyposażony.