Rozrywka

5 najgorszych reklam Super Bowl, nadętych nostalgią — i Hamm

  • 13 lutego, 2023
  • 4 min read
5 najgorszych reklam Super Bowl, nadętych nostalgią — i Hamm


Komentarz

Nostalgia jest kojąca. Jest powód, dla którego ludzie wciąż restartują stare sitcomy. Ale może to być również leniwy sposób, aby sprawić, by ktoś się czymś przejmował, zwłaszcza gdy jest to używane w kółko.

Liczne reklamy Super Bowl w niedzielę chwytały ten nisko wiszący owoc, nawiązując do filmów takich jak „Clueless” i „Zoolander” lub seriali telewizyjnych, takich jak „Scrubs” i „Breaking Bad”. Ten ostatni program zakończył się 10 lat temu, najnowszy ze wszystkich czterech tytułów. Czy musimy sięgać tak daleko w przeszłość, aby bawić?

5 najlepszych reklam Super Bowl, od gwiazd rocka z Workday po reklamy samochodowe Afflecka

Nic z tego nie jest obraźliwe, ale tak Jest nudny. Większość najgorszych reklam w tym roku była po prostu mało inspirująca.

Oto pięć reklam, bez których moglibyśmy się obejść.

Ben Stiller ponownie wciela się w „niebieską stal” w jednej z reklam Pepsi Super Bowl 2023, podkreślając ich produkt bez cukru. (Wideo: Pepsi)

W tej reklamie Pepsi Zero Sugar Ben Stiller uczy widzów, co to znaczy działać. Widzisz, on tak naprawdę nie walczy ze złym facetem ani nie zamarza na śmierć ani w żadnych innych sytuacjach zagrażających życiu. On tylko gra. W pewnym momencie pojawia się jako fikcyjny model Derek Zoolander. Zoolander nie jest prawdziwy. Gra Stillera.

Warto przeczytać!  Otwarcie „SNL” Jacoba Elordiego obejmuje wykopaliska „The Kissing Booth”.

Chwila — „Zoolander”? Który to rok? A po co to wszystko, zapytacie? Najwyraźniej, żeby zasiać wątpliwości w naszych umysłach, kiedy bierze łyk i mówi: „To jest naprawdę dobre. A może tylko grałem? Gdyby Pepsi Zero Cukru była powszechnie uwielbianym napojem, być może byłaby to skuteczna kampania.

Ale ten pisarz jest skłonny wierzyć, że tylko gra.

Zach Braff, Donald Faison i John Travolta prezentują swoje muzyczne talenty w reklamie T-Mobile na Super Bowl 2023. (Wideo: T-Mobile)

Byli współpracownicy „Scrubs”, Zach Braff i Donald Faison, zdobyli mnóstwo dobrej woli dzięki swojej czarującej przyjaźni. Pracują razem od czasu programu — w tym nad ich odnoszącym sukcesy podcastem — i zaśpiewali parodię „I Feel Pretty” z „West Side Story” w reklamie T-Mobile w zeszłym roku.

T-Mobile ponownie połączył aktorów w innym miejscu w tym roku, przedstawiając ich nowemu przyjacielowi: Johnowi Travolcie. Cała trójka śpiewa o domowym internecie T-Mobile do melodii, jak się domyślacie, „Summer Nights” z „Grease”. Piosenka jest oczywiście chwytliwa, a prośby, by ktoś powiedział „powiedz mi więcej, powiedz mi więcej”, dobrze sprawdzają się w reklamie informacyjnej. Ale nadal: czy nie przesadzamy z nostalgią?

Warto przeczytać!  Przegląd podsumowania serialu telewizyjnego HBO The Last Of Us

Walter White i Jesse Pinkman przygotowują coś dobrego w reklamie PopCorners Super Bowl 2023. (Wideo: PopCorners)

Znowu ta reklama jest dobra. Założenie, w którym bohaterowie „Breaking Bad” Walter White i Jesse Pinkman produkują chipsy PopCorners zamiast metamfetaminy, ma sens. Produkcja jest na miejscu – Bryan Cranston i Aaron Paul pojawiają się tak samo, jak w serialu AMC mniej więcej dziesięć lat temu.

Ale może wtedy ta reklama byłaby bardziej kreatywna?

W reklamie M&M’s Super Bowl 2023 Maya Rudolph przedstawia „Ma & Ya’s”, kolorowe cukierki wypełnione małżami. (Wideo: M&M’s)

Aby zrozumieć tę reklamę M&M’s, musisz być na bieżąco z dramatem wokół maskotek M&M’s. W zeszłym roku przeszły metamorfozę — „mniej seksapilu i więcej niepokoju pokolenia Z”, jak ujął to wówczas artykuł Washington Post. Marka słodyczy chciała, aby postacie były bardziej inkluzywne i reprezentatywne. W zeszłym miesiącu M&M’s ogłosił, że całkowicie zrezygnuje z maskotek na rzecz komika Mayi Rudolph, która będzie pełniła funkcję rzecznika prasowego.

Zmiana marki maskotek była niezwykłym posunięciem, ale rozwój Rudolpha wydawał się żartem. I tak było – straciła występ po swojej reklamie Super Bowl dla „Ma&Ya’s Candy Coated Clam Bites”.

Warto przeczytać!  Ogromne wypłaty Netflix, Covid i TikTok spowodowały „eksplozję komików”

Cóż, to jest to. To wszystko jest trochę mylące i szczerze mówiąc, sprawia, że ​​​​chcemy małży bardziej niż czekolady.

Pete Davidson zajada się kanapką z Jonem Hammem i Brie Larson na majonez Hellmann’s. (Wideo: Hellmann’s)

Miniaturowe wersje Jona Hamma i Brie Larson znajdują się w lodówce obok słoika z majonezem Hellmann’s. Larson wyjaśnia Hammowi, że są tam, ponieważ jej imię to ser, a jego nazwisko to mięso: „Jesteśmy na obiedzie!” Pete Davidson otwiera drzwi i grozi, że zje ich obu.

Reklama Hellmanna to szczyt Super Bowl, ponieważ umieszcza grupę przypadkowych celebrytów w tym samym miejscu i ma nadzieję na najlepsze. Nie ma w tym zbyt wiele szczegółów, poza słabymi grami słownymi.


Źródło