5 powodów, dla których GTA Trilogy The Definitive Edition nie zrobiło wrażenia na fanach

GTA Trilogy Definitive Edition była długo oczekiwaną kompilacją, która nie spełniła wszystkich obietnic. Fani czekający na zagranie we wszystkie gry z trylogii wraz z ulepszoną grafiką i ulepszonymi funkcjami byli w większości rozczarowani tym, co Rockstar zaoferował za 60 dolarów. Choć było kilka świetnych momentów, ogólnie rzecz biorąc, remaster nie zrobił wrażenia.
Istnieją pewne przyczyny niepowodzenia GTA Trilogy Definitive Edition i wiele osób spodziewało się tego jeszcze przed premierą gry w 2021 roku. Rockstar zlecił wykonanie remastera Grove Street Games, małemu zespołowi programistów i artystów, co doprowadziło do kilku wady produktu końcowego.
W tym artykule przedstawimy pięć najważniejszych powodów, dla których remaster trylogii nie zrobił takiego wrażenia, jak powinien.
” class=”promoted-img” loading=”lazy” szerokość=”1440″ wysokość=”220″ alt=”fortnite-promoted-banner” />
Uwaga: ten artykuł jest subiektywny i odzwierciedla wyłącznie opinię autora.
5 powodów porażki GTA Trilogy Definitive Edition
1) Liczne błędy podczas uruchamiania
Gracze byli rozczarowani licznymi błędami i usterkami, z którymi musieli się zmierzyć, próbując zagrać w zremasterowaną trylogię Grand Theft Auto. Było to jedno z największych rozczarowań, ponieważ fani oczekiwali, że tytuły sprzed kilkudziesięciu lat nie będą miały tego typu irytujących błędów.
Problemy sięgały od prostego, zepsutego płotu po pełnowymiarowe, nieprzezroczyste krople deszczu. Fizyka wielu innych obiektów w grach była również specyficzna, co doprowadziło do ich upadku przez ziemię. Rockstar Games ostatecznie naprawiło wiele z tych problemów, ale szkody już zostały wyrządzone.
2) Niekompletne ścieżki dźwiękowe
Inną ważną rzeczą, którą większość graczy natychmiast zauważyła, były brakujące utwory z gier. Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto Vice City i Grand Theft Auto San Andreas mają kilka kultowych piosenek, które sprawiają, że zapadają w pamięć.
Niestety, z ostatecznej edycji tych gier usunięto kilka z nich. Wynika to głównie z problemów licencyjnych po stronie Rockstar oraz wewnętrznych problemów z wytwórniami piosenek i artystami.
3) Grafika nie była na odpowiednim poziomie
Rockstar Games obiecało ulepszyć grafikę gier z ery 3D i dostarczyć im imponujące tekstury i przerobione modele postaci. Nie poszło to jednak zgodnie z planem i spowodowało wiele problemów.
Niektóre postacie w zremasterowanej edycji tych kultowych tytułów o nieproporcjonalnych ciałach wyglądają absurdalnie. GTA San Andreas ucierpiało najgorzej ze względu na różnorodność oferowanych opcji dostosowywania. Kolidowały one z nowymi modelami, co prowadziło do dziwnych usterek.
4) Ogłupione mini-gry
Minigry w oryginalnych tytułach GTA Trilogy były albo bardzo zabawne, albo koszmarne. Jednak ukończenie ich dawało satysfakcję i dawało graczom prawo do przechwalania się. Niestety w remasterze jest nieco inaczej.
Grove Street Games zdecydowało się ułatwić niektóre kultowe mini-gry i niektóre funkcje z GTA San Andreas w porównaniu z oryginalnym tytułem. Na przykład gracze mogą podnosić ciężary bez konieczności wciskania klawiszy, a misja Ceaser Vialpandi daje teraz wskazówki, zanim na ekranie pojawi się kolejny wzór.
5) Usunięto różne kody
Kody były głównym powodem, dla którego tytuły z otwartym światem w serii GTA sprawiały tyle frajdy. Rockstar Games pozwoliło graczom stworzyć wszystko, od broni po prawie niezwyciężony czołg. Kiedyś było to całkiem zabawne, bo każdy próbował różnych rzeczy.
Jednak w zremasterowanej wersji gier brakuje wielu kultowych kodów. Poniżej znajduje się lista niektórych cheatów, które twórcy usunęli z tytułów, ponieważ rzekomo zakłócały wydajność.
Grand Theft Auto 3
- niewidzialne samochody
- Latające samochody
Grand Theft Auto Vice City
- Uzbrojone przechodnie
- Duże koła
- niewidzialne samochody
Grand Theft Auto: San Andreas
- Nieskończone życie
- Maksymalny seksapil
- Bunny Hop High
- tryb adrenaliny
- Latające samochody
- Ninja piesi
Po rozczarowującym remasterze kultowych gier z serii fani chcą, aby Rockstar zrehabilitował się nadchodzącym tytułem. Ponieważ podobno budżet GTA 6 jest wykładniczo wysoki, twórcy nie mają wymówki, aby wypuścić grę na pół.
Sonda: Czy uważasz, że Rockstar Games powinno było samodzielnie pracować nad remasterem?
Nie, to by niczego nie zmieniło
0 głosów