Technologia

5 sposobów, w jakie reklamodawcy Google i YouTube mogą chronić swoje marki

  • 2 listopada, 2023
  • 3 min read


Firma Google wprowadziła kilka aktualizacji, aby pomóc reklamodawcom w utrzymaniu bezpieczeństwa i przydatności marki w YouTube i sieci reklamowej Google.

Danielle Wolinsky, globalna liderka Google ds. zaufania i odpowiedzialności reklamodawców, przedstawiła różne opcje ochrony marki, takie jak nowa funkcja, która umożliwia marketerom łatwy wybór tematów, które chcą wykluczyć zarówno w YouTube, jak i w sieci reklamowej Google.

Poniżej znajduje się podsumowanie pięciu nowych sposobów, w jakie reklamodawcy mogą chronić swoje marki w YouTube.

1. Uproszczona możliwość wykluczania tematów

Teraz na całym świecie możesz łatwo odfiltrować motywy w YouTube i sieci reklamowej Google, które nie pasują do Twojej marki, zapewniając większą precyzję i przejrzystość. Filtry te zapewniają większą dokładność i przejrzystość podczas usuwania określonych typów treści.

2. Szacowany wpływ w Google Ads

To narzędzie pomaga ocenić wpływ ustawień na zasoby reklamowe, wyświetlenia i koszty. – i jest teraz dostępny dla wszystkich reklamodawców YouTube. Za pomocą tego narzędzia możesz sprawdzić, jak wykluczenie określonych treści może wpłynąć na zasięg i skuteczność reklam. Można go również wykorzystać, aby pomóc agencjom w pomaganiu klientom w dokonywaniu świadomych wyborów.

Warto przeczytać!  Wszystko co musisz wiedzieć

3. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do zapewnienia bezpieczeństwa reklam

Technologia sztucznej inteligencji YouTube może teraz wykrywać wzorce, które pomagają platformie wykryć podobne treści, które zostały wcześniej usunięte – czasami nawet zanim zostaną wyświetlone. Służy także do automatycznego identyfikowania i usuwania spamu oraz treści, które już naruszyły zasady YouTube. To samo podejście stosuje się również do komentarzy i reklam w YouTube.

4. Akredytacja bezpieczeństwa marki na poziomie treści

Po szeroko zakrojonym audycie YouTube już trzeci rok z rzędu otrzymał od Rady ds. Oceny Mediów akredytację w zakresie bezpieczeństwa marki na poziomie treści. Reklamy w YouTube są skuteczne w 99% w zapewnianiu bezpieczeństwa marki w przypadku reklam typu In-Stream, transmisji na żywo, Shorts i treści na kanale Watch Next/Home, spełniając standardy bezpieczeństwa marki GARM.

5. Dostosowywanie miejsc docelowych reklam YouTube

YouTube oferuje teraz rozszerzone typy zasobów reklamowych w większej liczbie obszarów, w tym w YouTube Shorts, dzięki czemu marketerzy mogą dostosować swoje kampanie do określonych kategorii treści. W przypadku większości reklamodawców zalecanym wyborem są standardowe zasoby reklamowe, zapewniające zgodność z wytycznymi YouTube dotyczącymi tworzenia filmów przyjaznych reklamodawcom. W zależności od marki możesz wybrać ograniczony lub rozszerzony asortyment, co zapewnia elastyczność w docieraniu do docelowych odbiorców.

Warto przeczytać!  Gracze „Destiny 2” rzucają grami jako najszybszym sposobem na szlifowanie Żelaznej Chorągwi

Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.


Co mówi Google. Danielle Wolinsky, globalna liderka ds. zaufania i odpowiedzialności reklamodawców w Google, stwierdziła w oświadczeniu:

  • „W naszej dynamicznej branży jedno nigdy się nie zmieni: marketerzy i użytkownicy muszą ufać całemu ekosystemowi reklamowemu. W ten sposób możemy zachować otwartość i wolność sieci”.
  • „Bezpieczeństwo marki i jej przydatność to dla nas najważniejsze priorytety. Aktywnie egzekwujemy nasze zasady dla wydawców i pracujemy nad tym, aby Twoje reklamy w YouTube nie wyświetlały się obok szkodliwych treści”.
  • „Ponieważ nie ma jednego podejścia pasującego do wszystkich, priorytetem jest dla nas przejrzystość i kontrola dla marketerów każdej wielkości”.

Głębokie nurkowanie. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj pełne ogłoszenie Google.


Źródło