5 sposobów, w jakie reklamodawcy Google i YouTube mogą chronić swoje marki
Firma Google wprowadziła kilka aktualizacji, aby pomóc reklamodawcom w utrzymaniu bezpieczeństwa i przydatności marki w YouTube i sieci reklamowej Google.
Danielle Wolinsky, globalna liderka Google ds. zaufania i odpowiedzialności reklamodawców, przedstawiła różne opcje ochrony marki, takie jak nowa funkcja, która umożliwia marketerom łatwy wybór tematów, które chcą wykluczyć zarówno w YouTube, jak i w sieci reklamowej Google.
Poniżej znajduje się podsumowanie pięciu nowych sposobów, w jakie reklamodawcy mogą chronić swoje marki w YouTube.
1. Uproszczona możliwość wykluczania tematów
Teraz na całym świecie możesz łatwo odfiltrować motywy w YouTube i sieci reklamowej Google, które nie pasują do Twojej marki, zapewniając większą precyzję i przejrzystość. Filtry te zapewniają większą dokładność i przejrzystość podczas usuwania określonych typów treści.
2. Szacowany wpływ w Google Ads
To narzędzie pomaga ocenić wpływ ustawień na zasoby reklamowe, wyświetlenia i koszty. – i jest teraz dostępny dla wszystkich reklamodawców YouTube. Za pomocą tego narzędzia możesz sprawdzić, jak wykluczenie określonych treści może wpłynąć na zasięg i skuteczność reklam. Można go również wykorzystać, aby pomóc agencjom w pomaganiu klientom w dokonywaniu świadomych wyborów.
3. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do zapewnienia bezpieczeństwa reklam
Technologia sztucznej inteligencji YouTube może teraz wykrywać wzorce, które pomagają platformie wykryć podobne treści, które zostały wcześniej usunięte – czasami nawet zanim zostaną wyświetlone. Służy także do automatycznego identyfikowania i usuwania spamu oraz treści, które już naruszyły zasady YouTube. To samo podejście stosuje się również do komentarzy i reklam w YouTube.
4. Akredytacja bezpieczeństwa marki na poziomie treści
Po szeroko zakrojonym audycie YouTube już trzeci rok z rzędu otrzymał od Rady ds. Oceny Mediów akredytację w zakresie bezpieczeństwa marki na poziomie treści. Reklamy w YouTube są skuteczne w 99% w zapewnianiu bezpieczeństwa marki w przypadku reklam typu In-Stream, transmisji na żywo, Shorts i treści na kanale Watch Next/Home, spełniając standardy bezpieczeństwa marki GARM.
5. Dostosowywanie miejsc docelowych reklam YouTube
YouTube oferuje teraz rozszerzone typy zasobów reklamowych w większej liczbie obszarów, w tym w YouTube Shorts, dzięki czemu marketerzy mogą dostosować swoje kampanie do określonych kategorii treści. W przypadku większości reklamodawców zalecanym wyborem są standardowe zasoby reklamowe, zapewniające zgodność z wytycznymi YouTube dotyczącymi tworzenia filmów przyjaznych reklamodawcom. W zależności od marki możesz wybrać ograniczony lub rozszerzony asortyment, co zapewnia elastyczność w docieraniu do docelowych odbiorców.
Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.
Co mówi Google. Danielle Wolinsky, globalna liderka ds. zaufania i odpowiedzialności reklamodawców w Google, stwierdziła w oświadczeniu:
- „W naszej dynamicznej branży jedno nigdy się nie zmieni: marketerzy i użytkownicy muszą ufać całemu ekosystemowi reklamowemu. W ten sposób możemy zachować otwartość i wolność sieci”.
- „Bezpieczeństwo marki i jej przydatność to dla nas najważniejsze priorytety. Aktywnie egzekwujemy nasze zasady dla wydawców i pracujemy nad tym, aby Twoje reklamy w YouTube nie wyświetlały się obok szkodliwych treści”.
- „Ponieważ nie ma jednego podejścia pasującego do wszystkich, priorytetem jest dla nas przejrzystość i kontrola dla marketerów każdej wielkości”.
Głębokie nurkowanie. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj pełne ogłoszenie Google.