Marketing

5 sposobów, w jakie właściciele małych firm wykorzystują Reddit jako tajną broń marketingową

  • 28 lutego, 2023
  • 7 min read
5 sposobów, w jakie właściciele małych firm wykorzystują Reddit jako tajną broń marketingową


  • Reddit ma łącznie ponad 13 miliardów postów i komentarzy.
  • Małe firmy mogą publikować i komentować na Reddit za darmo.
  • Właściciele małych firm twierdzą, że subreddit platformy i funkcje AMA mają duże znaczenie dla świadomości marki.
  • Ten artykuł jest częścią „Marketingu dla małych firm”, serii poświęconej podstawom strategii marketingowej dla SBO w celu zdobywania nowych klientów i rozwijania działalności.

Aby rozpowszechniać informacje o swoich usługach związanych z końcem życia, takich jak testamenty i planowanie pogrzebu, DigitalWill.com rozpoczyna rozmowy i dołącza do nich w grupie Death Positive na Reddicie.

Jedna rozmowa, do której ostatnio dołączył, koncentrowała się na tym, jak obchodzić się z kryptowalutą w testamentach. Firma korzysta również z sieci społecznościowej, aby mieć oko na to, o czym rozmawiają ludzie i odkrywać tematy, które są najbardziej istotne dla jej klientów.

Takie podejście doprowadziło do „znaczącego wzrostu” świadomości marki DigitalWill.com, powiedział Insiderowi dyrektor ds. marketingu firmy, Joe Karasin.

Warto przeczytać!  Potężna nowa platforma produktowa Snapchata to hit sezonu zakupowego w czwartym kwartale

Wśród odwiedzających witrynę, którzy spędzają na niej więcej niż kilka minut, 14% z nich pochodzi z marketingu organicznego na Reddit, który pozwala firmie docierać do tych konsumentów i zachęcać ich do pobrania aplikacji, powiedział Karasin.

„Reddit to zaangażowana platforma z przemyślanymi i ciekawskimi użytkownikami, którzy pasjonują się określonymi tematami” – powiedział. „To świetne miejsce do nawiązywania kontaktu z potencjalnymi i obecnymi klientami, ponieważ użytkownicy bardziej angażują się w posty niż w inne kanały społecznościowe”.

Reddit to sieć społecznościowa, w której użytkownicy mogą publikować treści, komentować posty oraz głosować za lub przeciw postom. Oferuje również wiele niewykorzystanych możliwości marketingowych dla małych firm.

Firmy mogą rozpoczynać rozmowy lub brać w nich udział, kierować reklamy do niszowych grup zwanych subredditami, udostępniać swoje historie za pośrednictwem strony Ask Me Anything lub AMA lub wyświetlać reklamy na platformie.

Reddit twierdzi, że może pomóc firmom zwiększać świadomość marki, ruch, konwersje i instalacje aplikacji. Witryna ma ponad 57 milionów aktywnych użytkowników dziennie i łącznie 13 miliardów postów i komentarzy.

Chociaż wprowadzenie na rynek Reddit wymaga czasu i poświęcenia, firmy mogą zacząć z niewielkim budżetem. Oto pięć powodów, dla których małe firmy powinny rozważyć dodanie Reddita do swojej mieszanki marketingowej w mediach społecznościowych.

Warto przeczytać!  Nexi i Jakala uruchamiają centrum rozwoju CVM

1. Firmy mogą kierować reklamy do grup niszowych

Wyjątkową cechą Reddita są jego subreddity, których liczba w 2021 roku wyniosła łącznie 2,8 miliona. Subreddity to społeczności skupione wokół określonych tematów, takich jak subreddit Death Positive, w który angażuje się DigitalWill.com, który koncentruje się na tematach takich jak przemysł związany ze śmiercią i sposób radzenia sobie z różnymi kulturami śmierć.

Zdjęcie Jenny Bloom, wiceprezes wykonawczej w firmie Jive PR + Digital

Jenny Bloom, wiceprezes wykonawczy Jive PR + Digital

Zdjęcie dostarczone przez Jenny Bloom



„Ci użytkownicy to Twoi konsumenci, którzy szukają uczciwych porad i recenzji, więc jest to świetne miejsce na spotkanie z docelowymi odbiorcami, gdy prawdopodobnie szukają odpowiedzi i są gotowi do konwersji” – powiedziała Insiderowi Jenny Bloom, an .

„Jest subreddit na wszystko” – powiedział Insiderowi Brooke Cullison, dyrektor e-commerce w Liquid IV, mieszance napojów z elektrolitami.

Cullison powiedział, że marka skierowała się do kilku subredditów, aby dotrzeć do konsumentów przy różnych „okazjach użytkowania”, takich jak biegacze w grupie r / firstmarathon, mamy w Mommit lub „codzienne nawilżacze” w Hydroflask lub HydroHomies. Według Reddit for Business korzystanie z Reddit pomogło Liquid IV poprawić współczynniki konwersji o 41%.

2. Firmy mogą tworzyć własne społeczności

Aplikacja zwiększająca produktywność Todoist uruchomiła swój własny subreddit około dziesięć lat temu. Społeczność, która liczy około 50 000 członków, poświęca się dzieleniu się wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi korzystania z Todoist, a także aktualnościami, aktualizacjami i ciekawymi pomysłami.

„Chociaż nie była to przebojowa kampania, która przyciągnęła mnóstwo pobrań lub ruchu do naszej witryny, służyła ona uczłowieczeniu naszej firmy i ludzi, którzy za nią stoją”, Brenna Loury, dyrektor ds. Marketingu w firmie Doist, twórcy aplikacji, powiedział Insiderowi.

Subreddit umożliwia firmie bezpośredni kontakt z użytkownikami i proszenie ich o opinie. Ale prowadzenie subreddita wymaga czasu, poświęcenia i zasobów, powiedział Loury.

„Nie możemy po prostu opublikować czegoś i odejść” – dodała.

Doist zapewnia, że ​​ktoś z jego zespołu monitoruje subreddit i odpowiada na pytania i komentarze.

„Biorąc pod uwagę liczbę ludzi w społeczności, może to być obszerne i czasochłonne” – powiedziała.

3. Jest miejsce na storytelling marki

Firmy odnoszą największe sukcesy na Reddicie, gdy myślą o tym jako o „dwukierunkowej ulicy, a nie jednokierunkowej relacji” – powiedział Loury. Dodała, że ​​wszelkie treści, które udostępniasz, powinny być zorientowane na społeczność, wartościowe, autentyczne i poruszać tematy wykraczające poza cel marketingowy.

Na przykład publikowanie na kanale AMA lub subreddicie IAmA zachęca użytkowników do zadawania pytań na wszelkie tematy związane z marką lub branżą i może dać firmom sposób na dotarcie do milionów użytkowników.

Brooke Cullison, dyrektor e-commerce w firmie Liquid IV

Brooke Cullison, dyrektor e-commerce w firmie Liquid IV

Zdjęcie dostarczone przez Brooke Cullison



„To świetna okazja, aby nowi użytkownicy zapoznali się z Twoją marką”, powiedział Bloom, dodając, że firmy mogą również uzyskać „niefiltrowane i prawdziwe recenzje” na temat swoich produktów i usług.

Użytkownicy Reddit oczekują jednak autentyczności, jak powiedział Cullison: „Reddit to platforma, na której widzowie mogą od razu stwierdzić, czy marka nie przeprowadziła ich badań. Platforma nagradza marki, które pokazują swoją osobowość, są zabawne i pokazują autentyczność”.

4. Wykorzystaj nowe trendy

Reddit jest również cennym narzędziem dla firm, które pozwala odkrywać, o czym mówią ludzie, i wykorzystywać te informacje do tworzenia treści wpisujących się w trendy.

„Wydobywamy subreddity, które zidentyfikowaliśmy pod kątem gorących lub zyskujących popularność tematów, a następnie tworzymy wokół nich posty na blogu” – powiedział Karasin.

Niedawna udana kampania DigitalWill.com pochodziła z postu o pozostawieniu kryptowaluty w testamencie.

„Uczestniczyliśmy w rozmowie, a ponadto umieściliśmy blog na naszej stronie, który spotkał się z ogromnym odzewem” – dodał.

Reddit to miejsce do oceny rzeczywistych nastrojów konsumentów, dobrych lub złych, wokół tematu, powiedział Bloom. Jej firma korzysta z platformy do prowadzenia badań dla klientów, budowania strategii marketingowych oraz tworzenia blogów i postów w mediach społecznościowych.

5. Mieści małe budżety marketingowe

Małe firmy mogą publikować i komentować na Reddit za darmo. Płatne funkcje marketingowe i reklamowe platformy mogą być również niedrogie; minimalny koszt reklamowania się na Reddit to 5 USD dziennie.

Brenna Loury, dyrektor ds. marketingu w firmie Doist

Brenna Loury, dyrektor ds. marketingu w firmie Doist

Zdjęcie dostarczone przez Brennę Loury



DigitalWill.com nie wyświetla płatnych reklam, ale Karasin powiedział, że zwrot z inwestycji za czas i wysiłek, jaki firma włożyła w angażowanie się w Reddit, był najlepszy ze wszystkich jej działań marketingowych.

Na Liquid IV Reddit uzupełnia swoją płatną strategię społecznościową, Cullison powiedział: „Reddit jest dla nas wciąż nowszym kanałem, ale jasne jest, że na platformie wciąż jest wiele niewykorzystanych możliwości”.

To sprawia, że ​​jest to cenne narzędzie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm, które chcą eksperymentować, ale nie mają dużych budżetów marketingowych, powiedział Karasin. Firmy muszą tylko uzbroić się w cierpliwość i trzymać się tego.

„Najlepszą radą, jaką mogę dać, jest to, że jeśli zamierzasz włożyć zasoby i wysiłek w marketing Reddit, nie stosuj półśrodków” – powiedział. „Zaangażuj się w to i bądź zaangażowany przez co najmniej sześć miesięcy, aby naprawdę ocenić jego skuteczność dla Twojej marki”.


Źródło