Marketing

6 pytań z: Lindą Zebian z Muck Rack

  • 3 marca, 2023
  • 4 min read
6 pytań z: Lindą Zebian z Muck Rack


Linda Zebian

Linda Zebian, starszy dyrektor ds. komunikacji i społeczności w Muck Rack, ustala strategię komunikacji dla przedsiębiorstwa firmy, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, w tym wiadomości, zarządzanie problemami, relacje z mediami, media społecznościowe i komunikację z pracownikami, a także partnerstwa i wydarzenia.

Przełamała tradycyjne schematy, kiedy dołączyła do Muck Rack jako pierwszy dyrektor ds. komunikacji w styczniu 2022 roku.

Spotkaliśmy się z Zebianem, aby poznać jej przemyślenia na temat przyszłości branży komunikacyjnej.

Jaką książkę, podcast lub inne media polecasz innym profesjonalistom w dziedzinie komunikacji?

Zebian: Może nie wydaje się to takie oczywiste, ale uwielbiam Harvard Business Review. Podoba mi się, jak treść jest zakorzeniona w danych i odnosi się do niuansów przywództwa jako roli, która naprawdę sprowadza się do zrozumienia ludzi i umiejętności budowania relacji w celu uzyskania lepszych wyników.

Jako profesjonaliści ds. komunikacji, większość naszej pracy polega na zarządzaniu reputacją marki i ścisłej współpracy z kierownictwem wyższego szczebla, więc opanowanie kwestii, na których najbardziej zależy liderom biznesowym, nie tylko sprawia, że ​​lepiej komunikujesz się z mediami, ale pomaga budować zaufaj i zaoferuj mądre rady wykonawcze.

Warto przeczytać!  Three60 Energy jest gotowe, aby ułatwić szybki rozwój energii odnawialnej

[RELATED: Join us March 15-17 at Disney World for our Social Media Conference]

Jakie jest twoje ulubione narzędzie, którego regularnie używasz w pracy?

Muck Rack jest w pełni zdalny, więc oczywiście nie mógłbym żyć bez Slacka, ale do burzy mózgów bardzo lubię Miro. Chociaż obecnie nie zajmuję się tak często prezentacją, żyję według ostrzeżeń o zasięgu Muck Rack, aby mieć pewność, że jestem świadomy każdej wzmianki prasowej w czasie rzeczywistym.

Co najbardziej ekscytuje Cię w przyszłości komunikacji?

Wydaje się, że znajdujemy się w punkcie zwrotnym w branży, ponieważ specjaliści ds. komunikacji w końcu otrzymują uznanie, na jakie zasługują, i inwestycje, których potrzebują, aby dobrze wykonywać swoją pracę. Znaczenie reputacji marki, nieodłączna wartość wypracowanych mediów w marketingu mix oraz pojawiające się technologie PR są pozytywnym dowodem na to, że zmierzamy w kierunku nowej ery tego, co oznacza praca w komunikacji i PR.

Jakie wyzwanie komunikacyjne nie pozwala Ci zasnąć w nocy?

Jesteśmy świadkami kurczenia się niezależnego dziennikarstwa. Widok tak wielu organizacji informacyjnych zmuszonych do cięć budżetowych i zwolnień jest naprawdę przygnębiający w czasach, gdy bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy dziennikarzy na miejscu. Mniejsza liczba dziennikarzy jest szkodliwa dla społeczeństwa jako całości, ale także na poziomie szczegółowym dla specjalistów PR i relacji PR-dziennikarz.

Warto przeczytać!  Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) – Sprawozdanie finansowe za trzeci kwartał i dziewięć miesięcy 2023 r. – 23 listopada 2023 r. o godzinie 01:47 czasu wschodniego

Jakie największe wyzwanie udało Ci się pokonać w swojej karierze?

Mierzenie wpływu public relations na wyniki biznesowe zawsze było i nadal jest moim największym wyzwaniem. W rzeczywistości był to dla mnie główny czynnik motywujący, kiedy w zeszłym roku dołączyłem do Muck Rack jako pierwszy szef ds. komunikacji. Czułem tę pustkę przez całą moją karierę i byłem bardzo podekscytowany, gdy usłyszałem o ich wizji tworzenia narzędzi, których profesjonaliści tacy jak ja potrzebują, aby odnosić sukcesy, jeśli chodzi o mierzenie i raportowanie naszych osiągnięć. Wspaniale było widzieć, jak funkcja komunikacji podnosiła się pod względem naszej wartości na schemacie organizacyjnym w ciągu ostatnich kilku lat i jestem pewien, że stanie się ona jeszcze wyższa, gdy przyjmiemy jeszcze lepsze wskaźniki i analizy.

Jaka jest najlepsza rada, jaką kiedykolwiek dostałeś?

Ogólne: Zawsze bądź jak kamień w życiu. Nigdy nie bądź filarem.

W komunikacji: Zawsze udostępniaj swoje wyniki. I nie bagatelizuj pracy. Na przykład nie mów: „Publikacja XYZ dotyczyła naszej premiery”. Zamiast tego powiedz: „Nasza propozycja dla (lub relacja z) XYZ zaowocowała relacją z naszej premiery”. To mały niuans, który może mieć duże znaczenie, gdy nadejdzie czas, aby pokazać wszystko, co robisz, aby przyczynić się do sukcesu Twojej firmy.

Warto przeczytać!  Rozpakowywanie ogłoszenia Google Meridian

Isis Simpson-Mersha jest producentem konferencyjnym/reporterem Ragana. Podążaj za nią Linkedin.

KOMENTARZ




Źródło