WordPress

7 sprawdzonych wskazówek dotyczących marketingu afiliacyjnego pozwalających zwiększyć przychody

  • 26 stycznia, 2024
  • 10 min read
7 sprawdzonych wskazówek dotyczących marketingu afiliacyjnego pozwalających zwiększyć przychody


Szukasz nowych sposobów na zwiększenie przychodów z marketingu afiliacyjnego?

Jest mnóstwo pieniędzy do zarobienia! W 2023 roku marketing afiliacyjny zarobił na całym świecie ponad 17 miliardów dolarów.

Ale chociaż średnia pensja marketera afiliacyjnego wynosi ponad 60 000 dolarów, wiele osób zarabia znacznie mniej, a nieliczne zarabiają znacznie więcej. Co robi różnicę?

Oto 7 wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć przychody z marketingu afiliacyjnego.

Notatka: To jest post gościnny Blaira Williamsa, założyciela Pretty Links, popularnej, wszechstronnej wtyczki do zarządzania linkami partnerskimi. Co drugi czwartek publikujemy kolumnę ekspercką na WPBeginner. To jest kolumna przeznaczona wyłącznie dla zaproszonych, co oznacza, że ​​nie przyjmujemy ofert od niezamówionych gości.

Sprawdzone wskazówki dotyczące marketingu afiliacyjnego pozwalające zwiększyć przychody

W tym poście poruszę sporo tematów. Oto przydatna lista, dzięki której możesz przejść do sekcji, która najbardziej Cię interesuje:

1. Generuj właściwy ruch, który zarabia prowizje

Pierwszym krokiem do generowania przychodów ze sprzedaży afiliacyjnej jest upewnienie się, że przyciągniesz odbiorców, którzy rzeczywiście chcą wypróbować polecany przez Ciebie produkt lub usługę.

Ponieważ ponad 70% marketerów afiliacyjnych czerpie większość ruchu z wyszukiwarek takich jak Google, SEO jest naprawdę ważne.

Jednak SEO wymaga czasu, zwłaszcza jeśli konkurujesz z innymi witrynami marketingu afiliacyjnego o słowa kluczowe o dużej liczbie wyszukiwań i dużej konkurencji.

Aby zarobić jak najwięcej prowizji, gorąco polecam kierowanie na badane słowa kluczowe. Pozwól mi wyjaśnić dlaczego.

Ogólnie rzecz biorąc, wyszukiwania w Google mają na celu 4 różne rodzaje zamiarów, a w przypadku witryn stowarzyszonych najlepiej pasuje cel badawczy. Oto krótki przegląd różnych rodzajów zamiarów wyszukiwania:

  • Użytkownicy z zamiar nawigacyjny próbujesz dostać się do określonej witryny internetowej. Przykład: wyszukaj w Google frazę www.wpbeginner.com
  • Użytkownicy z intencja informacyjna po prostu próbują znaleźć odpowiedź na pytanie. Przykład: wyszukaj w Google frazę kto jest obecnym prezydentem USA.
  • Użytkownicy z zamiar transakcyjny podjęli już decyzję i są gotowi kupić lub pobrać wybrany przez siebie produkt. Przykład: kup Apple iPhone 15 Pro
  • Wreszcie użytkownicy z zamiarem badawczym szukają informacji, które mogą ostatecznie doprowadzić do zakupu lub transakcji. Przykład: najlepsze laptopy studenckie, porównaj laptopy HP i Dellitp.

Użytkownicy z zamiarem badawczym będą chcieli przeczytać recenzje produktów, prezentacje i porównania takie jak Twoje przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie. Oznacza to, że jako specjalista ds. marketingu afiliacyjnego Twoim zadaniem jest pomóc użytkownikom znaleźć odpowiedni produkt i nakłonić ich do zakupu za pośrednictwem Twojego linku partnerskiego.

W swoich zapytaniach używają badawczych słów kluczowych, które obejmują słowa takie jak „najlepsze”, „recenzja”, „porównaj” i „alternatywa”.

Warto przeczytać!  Jak dodać schemat GTIN, ISBN i MPN w WordPress
Przykład słów kluczowych w celach dochodzeniowych

Oto kilka przykładów słów kluczowych o zamiarze badawczym:

  • najlepsze laptopy dla studentów
  • uczciwa recenzja Tesli Model S
  • Porównanie Bose QuietComfort 45 z Sony WH-1000XM4
  • Typowe problemy Lenovo ThinkPad X1
  • najlepsze alternatywy dla Hoover MAXLife Pro

Możesz zobaczyć słowa kluczowe, których używają ludzie, aby znaleźć Twoją witrynę WordPress, korzystając z narzędzi online, takich jak Google Search Console lub All in One SEO dla WordPress.

Tabela skuteczności słów kluczowych

Kierując na badawcze słowa kluczowe, przyciągniesz odpowiednich odbiorców do swojej witryny. Odkryłem, że oznacza to, że nie będziesz musiał generować tak dużego ruchu, aby uzyskać przyzwoity dochód dla partnera.

2. Publikuj treści wysokiej jakości

Teraz, gdy znasz już badawcze słowa kluczowe, które przyciągną potencjalnych klientów do Twojej witryny, Twoim następnym zadaniem będzie utworzenie wysokiej jakości treści, która będzie pozycjonowana pod kątem tych słów kluczowych.

Oznacza to pisanie szczegółowych recenzji produktów, porównań z zaletami i wadami, recenzji wideo i nie tylko. Tylko 28% marketerów afiliacyjnych korzysta z blogów w celu promowania swoich linków afiliacyjnych, a moim zdaniem liczba ta powinna być znacznie wyższa.

Twórz wysokiej jakości treści

Wysokiej jakości treści nie tylko zwiększą ruch na Twojej witrynie WordPress, ale także skorzystasz z długoterminowego ruchu pochodzącego z rankingów Twojego bloga.

Niektórzy z odnoszących największe sukcesy partnerów stali się ekspertami w korzystaniu z recenzowanego produktu lub usługi. W rzeczywistości pokazywanie w recenzjach prawdziwych doświadczeń jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek.

W grudniu 2022 r. Google dodał „doświadczenie” do swoich kryteriów rankingu EEAT. Jeśli nie pokażesz doświadczeń z pierwszej ręki z produktami, o których piszesz, Google może na dłuższą metę ukarać Cię, obniżając ranking Twojej witryny w wynikach wyszukiwania.

Blog szkoły fotografii cyfrowej Darrena Rowse’a jest doskonałym przykładem tego, co powinieneś robić. Pokazuje doskonałe zdjęcia wykonane lustrzankami Canon i Nikon, a następnie wspomina o tych aparatach w postach i tutorialach.

Wykazać doświadczenie DPS

Nie tylko poprawia to jego wynik „doświadczenia” z Google, ale także, gdy odwiedzający zainspirują się spektakularnymi zdjęciami wykonanymi aparatami, które ocenia, będą bardziej skłonni do zakupu ich za pomocą jego linków partnerskich.

Możesz zrobić to samo, tworząc więcej treści, takich jak szczegółowe posty na blogu lub filmy na YouTube, prezentujące Twoje umiejętności w zakresie rzeczywistego produktu lub usługi. Tylko upewnij się, że nie mówisz tylko o funkcjach produktu. Musisz także pokazać odbiorcom, jak mogą korzystać z tych funkcji, aby uzyskać świetne wyniki.

Najlepszym sposobem na dodanie linków partnerskich do swojej witryny lub bloga jest użycie wtyczki takiej jak Pretty Links lub ThirstyAffiliates. Utworzenie scentralizowanego systemu zarządzania linkami partnerskimi w panelu WordPress może zaoszczędzić dużo czasu.

Warto przeczytać!  php — Oddzwonienie dotyczące aktualizacji wtyczki API REST nie aktualizuje wtyczki

Na przykład, gdy jeden z Twoich partnerów stowarzyszonych zmieni Twój link, zwykle będziesz musiał znaleźć każdy post, w którym pojawia się link, i ręcznie zaktualizować link.

Ale dzięki wtyczce linku partnerskiego wystarczy ją raz zaktualizować, a zostanie ona zaktualizowana w całej witrynie.

Zarządzanie linkami partnerskimi z ThirstyAffiliates

Wtyczki te pozwolą Ci również ukryć linki partnerskie, które promujesz w swojej witrynie. Zazwyczaj linki partnerskie są długie i brzydkie, jak poniżej:


Ukryty link partnerski wygląda lepiej i jest łatwiejszy do zrozumienia:


Pretty Links Maskujące link partnerski

Oprócz tych korzyści menedżer linków partnerskich umożliwia kategoryzację linków, dodawanie notatek, sprawdzanie linków, które przestały działać i wiele więcej. Oznacza to, że możesz poświęcić mniej czasu na zarządzanie linkami partnerskimi, a więcej na tworzenie wysokiej jakości treści.

Teraz, gdy dodałeś linki partnerskie do swojej witryny, ważne jest, aby śledzić, ile razy każdy z nich został kliknięty.

Pomoże Ci to sprawdzić, które produkty partnerskie działają dobrze i które posty na Twoim blogu generują najwięcej kliknięć.

Informacje te pozwolą Ci ulepszyć witrynę, co przełoży się na większe przychody, a także możesz wykorzystać te dane do negocjowania z firmami partnerskimi wyższych wypłat. Porozmawiam o tym więcej później.

Google Analytics może pokazać, ile ruchu wysyłają Twoje linki do poszczególnych produktów stowarzyszonych, ale początkującym może się to wydawać trudne w obsłudze.

Zamiast tego polecam korzystanie z wtyczki analitycznej, takiej jak MonsterInsights, ponieważ ułatwia ona zrozumienie analiz i umożliwia śledzenie linków partnerskich od razu po wyjęciu z pudełka.

Najpopularniejsze linki partnerskie wyświetlane w MonsterInsights

Teraz, gdy wiesz, ile ruchu wysyłasz do każdego linku partnerskiego, powinieneś porównać to z uzyskanymi przychodami. Pomoże Ci to odkryć najskuteczniejsze produkty, a skupienie się na nich zwiększy dochody Twojego partnera.

5. Konwertuj do 60% porzucających gości za pomocą wyskakującego okienka partnera

Mówiliśmy wcześniej o tym, jak zwiększyć dochód partnera, przyciągając więcej odwiedzających do Twojej witryny. Ważne jest również, aby pomyśleć o odwiedzających opuszczających Twoją witrynę, w przeciwnym razie stracisz sprzedaż.

Musisz przyciągnąć uwagę porzucających użytkowników, zanim opuszczą Twoją witrynę, ponieważ 70% z nich nigdy nie wróci.

Nadi Lopez, specjalistka ds. marketingu w Top 6 Digital, walczy z tym za pomocą wyskakującego okienka z zamiarem wyjścia. Wykrywa ruch myszy użytkownika i wyświetla mu promocję partnerską, gdy ma już zamiar wyjść.

Warto przeczytać!  reset - Jak ustawić hasło z frontendu, jeśli masz klucz aktywacyjny i login użytkownika w adresie URL w wordpress?

Używa OptinMonster do wyświetlania wyskakującego okienka dostosowanego do treści, którą czytelnik w danym momencie ogląda, na przykład:

Przykład wyskakującego okienka partnera

Plan zadziałał i 17,31% odwiedzających, którzy zobaczyli powyższe wyskakujące okienko, kliknęło link.

W rezultacie przychody partnerów Top 6 Digital wzrosły o 30%, a na niektórych stronach internetowych aż 62% porzucających odwiedzających uległo konwersji.

Więcej informacji na temat tego, jak to zrobić, znajdziesz w tym artykule na temat tworzenia wyskakujących okienek, które konwertują.

6. Zoptymalizuj swoje treści, aby zwiększyć konwersje

Twoi odwiedzający nie klikną linku, którego nie zauważą. Jeśli wyróżnisz wzmianki o partnerach w swoich artykułach, uzyskasz więcej kliknięć i przychodów.

Możesz spróbować to zrobić na wiele różnych sposobów. Upewnij się tylko, że śledzisz kliknięcia partnerów, aby sprawdzić, które metody są najskuteczniejsze na Twoim blogu i poszczególnych postach.

Możesz na przykład wyróżnić łącze, po prostu je pogrubiając lub używając kolorowego tekstu.

Możesz też uczynić link bardziej widocznym, umieszczając go w polu lub przycisku produktu partnerskiego. Niektóre witryny używają również dyskretnych ikon, takich jak strzałki lub koszyki, obok linków, aby pokazać, że są to linki partnerskie.

Pudełko produktów partnerskich

Możesz także utworzyć wezwanie do działania (CTA), w którym wspominasz o produkcie lub usłudze partnera. Aby uzyskać najlepsze wyniki, używaj przekonującego języka, który zachęca czytelników do dowiedzenia się więcej lub kliknięcia.

7. Negocjuj z markami w sprawie wyższej prowizji

Wreszcie, możesz uzyskać większy dochód partnerski, po prostu prosząc swoich partnerów o wyższy procent prowizji. Może to potencjalnie pomóc Ci osiągnąć największe zyski w przychodach.

Ponieważ masz już włączone śledzenie linków, będziesz mógł zebrać informacje potrzebne do wykazania wartości, jaką wnosisz do swojego partnera stowarzyszonego.

Upewnij się, że najpierw przeprowadziłeś badania. Niektóre plany partnerskie mogą już oferować wielopoziomową strukturę, która płaci wyższe stawki prowizji za wyższy wolumen sprzedaży. W przeciwnym razie możesz porozmawiać z menedżerem ds. partnerów w sprawie podwyższenia stawek dla Twojej witryny.

Nie bądź agresywny ani wymagający, bo możesz zniszczyć swoje relacje z firmą. Upewnij się, że pozostajesz uprzejmy i elastyczny, i dąż do wyniku, w którym wygrywają obie strony.

Mam nadzieję, że moje praktyczne wskazówki pomogą Ci zwiększyć przychody z marketingu afiliacyjnego. Możesz także zapoznać się z najlepszym przewodnikiem po marketingu afiliacyjnym lub najlepszymi narzędziami i wtyczkami do marketingu afiliacyjnego dla WordPress.

Jeśli spodobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube, aby zapoznać się z samouczkami wideo WordPress. Można nas znaleźć także na Świergot i Facebooku.




Źródło