Nauka i technika

7,92 mld USD Rynki badań laboratoryjnych bezpośrednio do konsumenta (DTC): testy genetyczne {pochodzenie, status nosiciela, ryzyko choroby}, cukrzyca, COVID, STD, rutynowe, CBC

  • 19 maja, 2023
  • 6 min read
7,92 mld USD Rynki badań laboratoryjnych bezpośrednio do konsumenta (DTC): testy genetyczne {pochodzenie, status nosiciela, ryzyko choroby}, cukrzyca, COVID, STD, rutynowe, CBC


Logo firmy

Logo firmy

Dublin, 19 maja 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Rynek badań laboratoryjnych „Direct-to-consumer (DTC) według zastosowania (testy genetyczne {pochodzenie, status nosiciela, ryzyko choroby) [Cancer, Neurological, Cardiac]}, cukrzyca, COVID, choroba przenoszona drogą płciową, rutyna, morfologia), typ próbki (ślina, mocz, krew) — prognoza globalna do 2030 r.” został dodany do raportu ResearchAndMarkets.com oferując.

Przewiduje się, że światowy rynek testów laboratoryjnych DTC osiągnie 7,92 miliarda dolarów do 2030 roku, przy CAGR na poziomie 10,9% w latach 2023-2030.

Rynek ten jest napędzany przez zwiększoną świadomość konsumentów w zakresie zarządzania zdrowiem osobistym. Konsumenci mogą bezpośrednio zamówić test laboratoryjny DTC bez konsultacji z lekarzem i uzyskać wyniki, co pozwoli im monitorować i zarządzać swoim zdrowiem i dobrym samopoczuciem.

Co więcej, rosnąca popularność telezdrowia, rosnąca popularność testów laboratoryjnych DTC w gospodarkach wschodzących oraz rosnąca penetracja testów farmakogenomicznych DTC zapewniają znaczącą szansę wzrostu dla tego rynku.

Jednak problemy z integralnością i zakłóceniami próbek, kwestie regulacyjne, brak refundacji i brak szerokiego portfolio testów w porównaniu z konwencjonalnymi testami laboratoryjnymi mogą ograniczać rozwój tego rynku. Dodatkowo obawy dotyczące bezpieczeństwa i prywatności danych genomowych, błędna interpretacja wyników badań oraz brak profesjonalnego doradztwa medycznego stanowią duże wyzwanie dla graczy działających na tym rynku.

Na podstawie aplikacji oczekuje się, że w 2023 r. segment testów genetycznych będzie miał największy udział w rynku testów laboratoryjnych DTC. Segment testów genetycznych jest dalej podzielony na pochodzenie / genealogię, ocenę ryzyka choroby, status nosiciela i inne testy genetyczne.

Oczekuje się, że w 2023 r. segment przodków/genealogii będzie miał największy udział w światowym rynku testów genetycznych skierowanych bezpośrednio do konsumenta. Czynniki takie jak zwiększone zainteresowanie i ciekawość konsumentów w zakresie przodków, postęp technologiczny w celu udostępnienia testów genetycznych, silna reklama i marketing firm, duża różnorodność rasowa i międzyrasowa w niektórych krajach oraz korzyści, takie jak wygoda i dostępność, napędzają wzrost ten segment.

Warto przeczytać!  Nowe innowacje w genomice

Biorąc pod uwagę typ próbki, oczekuje się, że w 2023 r. segment krwi będzie miał największy udział w rynku badań laboratoryjnych DTC. Duży udział w rynku tego segmentu wynika z zapotrzebowania na testy wymagające próbek krwi oraz zalet próbek krwi w uzyskiwaniu wiarygodnych wyników w szerokim zakresie portfeli testów.

Dogłębna analiza scenariusza geograficznego globalnego rynku testów laboratoryjnych DTC dostarcza szczegółowych informacji jakościowych i ilościowych dla pięciu głównych obszarów geograficznych (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Bliski Wschód i Afryka oraz Ameryka Łacińska) wraz z pokrycie głównych krajów w każdym regionie.

Oczekuje się, że w 2023 r. Ameryka Północna będzie miała największy udział w światowym rynku testów laboratoryjnych DTC, a następnie Europa, region Azji i Pacyfiku, Ameryka Łacińska oraz Bliski Wschód i Afryka. Oczekuje się, że region Azji i Pacyfiku będzie najszybciej rozwijającym się regionem światowego rynku testów laboratoryjnych DTC.

Kluczowe tematy:

1. Definicja i zakres rynku

2. Metodologia badań

3. Streszczenie wykonawcze

4. Wgląd w rynek
4.1. Przegląd
4.2. Czynniki wpływające na wzrost rynku
4.2.1. Analiza wpływu dynamiki rynku
4.3. Rynek badań laboratoryjnych skierowany bezpośrednio do konsumenta: analiza regulacyjna
4.3.1. Przegląd
4.3.2. Ameryka północna
4.3.2.1. NAS
4.3.2.2. Kanada
4.3.3. Europa
4.3.4. Azja-Pacyfik
4.3.4.1. Chiny
4.3.4.2. Japonia
4.3.4.3. Indie
4.3.5. Ameryka Łacińska
4.3.6. Bliski Wschód
4.4. Rynek badań laboratoryjnych skierowany bezpośrednio do konsumenta: analiza cen
4.5. Studium przypadku
4.5.1. Firmy zajmujące się testami genetycznymi DTC dostosowują się do spowolnienia w branży
4.6. Trendy w branży
4.6.1. Zmniejszenie kosztów sekwencjonowania w celu zwiększenia dostępności testów genetycznych DTC
4.6.2. Przejście od opieki zdrowotnej kierowanej przez lekarzy do opieki zdrowotnej kierowanej przez konsumentów

Warto przeczytać!  Odkrywanie specyficznych dla płci czynników Alzheimera za pomocą sztucznej inteligencji

5. Ocena rynku badań laboratoryjnych skierowanych bezpośrednio do konsumenta – według zastosowania
5.1. Przegląd
5.2. Badania genetyczne
5.2.1. Przodkowie/Genealogia
5.2.2. Ocena ryzyka choroby
5.2.2.1. Rak
5.2.2.2. Choroby układu krążenia
5.2.2.3. Choroby neurologiczne
5.2.2.4. Inne choroby
5.2.3. Status przewoźnika
5.2.4. Inne testy genetyczne
5.3. Testy na cukrzycę
5.4. Rutynowe badania kliniczne
5.5. Badanie funkcji tarczycy
5.6. Testy na COVID-19
5.7. Testy na choroby przenoszone drogą płciową
5.8. Inne aplikacje

6. Ocena rynku badań laboratoryjnych skierowanych bezpośrednio do konsumenta – według rodzaju próbki
6.1. Przegląd
6.2. Krew
6.3. Ślina
6.4. Mocz
6.5. Inne próbki

7. Ocena rynku badań laboratoryjnych skierowanych bezpośrednio do konsumenta – według geografii
7.1. Przegląd
7.2. Ameryka północna
7.2.1. NAS
7.2.2. Kanada
7.3. Europa
7.3.1. Wielka Brytania
7.3.2. Niemcy
7.3.3. Włochy
7.3.4. Francja
7.3.5. Hiszpania
7.3.6. Reszta Europy (RoE)
7.4. Azja-Pacyfik
7.4.1. Chiny
7.4.2. Japonia
7.4.3. Indie
7.4.4. Pozostała część Azji i Pacyfiku (RoAPAC)
7,5. Ameryka Łacińska
7.6. Bliski Wschód i Afryka

8. Analiza konkurencji
8.1. Przegląd
8.2. Kluczowe strategie wzrostu
8.3. Pulpit konkurencji
8.3.1. Liderzy branży
8.3.2. Wyróżniki rynkowe
8.3.3. Awangardy
8.3.4. Firmy wschodzące
8.4. Benchmarking dostawców
8.5. Analiza udziału w rynku (2022)
8.5.1. Ancestry.com, LLC (Stany Zjednoczone)
8.5.2. Laboratorium Corporation of America Holdings (USA)
8.5.3. 23andMe Holding Co. (Stany Zjednoczone)
8.5.4. Quest Diagnostics Incorporated (Stany Zjednoczone)

Warto przeczytać!  Bangladesz wciąż tkwi w przeszłości, gdy lokalnie uprawiany złoty ryż trafia na rynki Filipin

9. Profile firm
9.1. Quest Diagnostics Incorporated
9.2. Laboratorium Corporation of America Holdings
9.3. 23andMe Holding Co.
9.4. Myriad Genetics, Inc.
9.5. Everlywell, Inc. (spółka zależna Everly Health, Inc.)
9.6. DirectLabs, LLC
9.7. Ancestry.com, LLC
9.8. MyMedLab, Inc.
9.9. JAKIEKOLWIEK BADANIE LABORATORYJNE TERAZ
9.10. Thorne Healthtech, Inc.
9.11. LetsGetChecked, Inc.

Wymienione firmy

  • Quest Diagnostics Incorporated (Stany Zjednoczone)

  • Laboratorium Corporation of America Holdings (USA)

  • 23andMe Holding Co. (Stany Zjednoczone)

  • Myriad Genetics Inc. (Stany Zjednoczone)

  • Everlywell Inc. (Stany Zjednoczone)

  • DirectLabs LLC. (NAS)

  • Ancestry.com LLC (Stany Zjednoczone)

  • MyMedLab Inc. (Stany Zjednoczone)

  • KAŻDY TEST LABORATORYJNY TERAZ (USA)

  • Thorne HealthTech Inc. (Stany Zjednoczone)

  • LetsGetChecked Inc. (Stany Zjednoczone)

  • Color Health Inc. (USA)

  • Laboratorium CERBA (Francja)

  • MyHeritage Ltd. (Izrael)

  • Genova Diagnostics Inc. (Stany Zjednoczone)

  • Gene by Gene Ltd. (USA)

  • Metropolis Healthcare Limited (Indie)

  • Vitagene (USA)

  • SRL Limited (Indie)

  • Hirotsu Bio Science (Japonia)

  • Ambry Genetics Corporation (Stany Zjednoczone)

  • Mapmygenome India Limited (Indie)

  • FamilyTreeDNA (USA)

  • Genera (Brazylia)

  • Veritas Intercontinental (Hiszpania)

  • Medichecks.com Ltd. (Wielka Brytania)

  • EasyDNA (USA) (spółka zależna od Genetic Technologies Limited (Australia)

  • Cerascreen Biotech LLC (Wielka Brytania)

  • Living DNA Ltd (Wielka Brytania).

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/jnm7u

O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.

CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager press@researchandmarkets.com For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900


Źródło