Podróże

98% Hindusów chce zobaczyć nowe miejsca, gwałtownie wzrasta turystyka nocna i więcej spostrzeżeń „wszędzie” według eksperta ds. podróży

  • 8 lutego, 2024
  • 12 min read
98% Hindusów chce zobaczyć nowe miejsca, gwałtownie wzrasta turystyka nocna i więcej spostrzeżeń „wszędzie” według eksperta ds. podróży


Pamiętasz, jak jako dzieci mieliśmy w klasie (lub w domu) globus, kręciliśmy nim, kładliśmy palec w jedno miejsce i dowiadywaliśmy się o nim więcej? Aha, i kiedy ktoś zapytał, co chcesz zobaczyć na świecie i gdzie chcesz być; nasze odpowiedzi dotyczyły wszystkiego i wszędzie. Czy to dzwoni? Przeniesienie do roku 2024, część „Wszędzie” jest możliwa dzięki Skyscanner. Ich narzędzie podróżne, uważane za jeden z najprzydatniejszych trików podróżniczych, pozwala podróżować w dowolne miejsce i wszędzie, a wszystko to przy ograniczonym budżecie.

Podróże to wielka branża, a nowe doświadczenia dla indyjskich podróżników (z ich nowymi pieniędzmi i zapałem do wędrowania) cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Tam, gdzie jest popyt, jest podaż. Więc złapaliśmy Mohita Joshiego, Ekspert Skyscanner ds. podróży i miejsc docelowych, który rzuci światło na trendy w podróżowaniu, agencję Everywhere i sposób, w jaki Skyscanner zaspokaja stale rosnące zapotrzebowanie podróżnych z Indii.

P: Czy możesz podać więcej szczegółów na temat funkcjonalności i przeznaczenia funkcji wyszukiwania „Wszędzie” w serwisie Skyscanner? W jaki sposób podróżni z Indii korzystają z narzędzia do rezerwacji?

A: Skyscanner umożliwia podróżnym poznawanie świata w ramach swojego budżetu, dzięki porównaniu międzyrynkowym i przejrzystości cen na swojej platformie. Łatwym sposobem na znalezienie tego idealnego miejsca jest skorzystanie z naszej wyszukiwarki „Wszędzie”, która pomaga podróżnym przeglądać miejsca docelowe uporządkowane według ceny z tysięcy witryn turystycznych – wszystko w jednym miejscu.

Według danych Skyscannerpasja Hindusów do globalnych eksploracji osiągnęła w 2024 r. bezprecedensowy poziom, a dane wskazują na rosnące zainteresowanie podróżami już na wczesnym etapie. W ostatnim tygodniu 2023 r. liczba wyszukiwań dotyczących podróży zagranicznych przez podróżnych z Indii wzrosła o 39% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Jeśli nie masz pewności co do kierunku podróży lub masz ochotę odkrywać nowe lokalizacje, podróżni mogą znaleźć najtańsze miejsca do odwiedzenia i znaleźć świetne oferty w wybranych lokalizacjach, wybierając „Wszędzie” jako miejsce docelowe.

Wyszukiwarka Skyscanner „Wszędzie” to najbardziej pożądana funkcja, która nie tylko inspiruje podróżnych, ale także zapewnia, że ​​zmieszczą się w założonym budżecie. Jak wspomniano wcześniej, wyszukiwarka „Wszędzie” jest obecnie najczęściej wyszukiwanym kierunkiem podróży przez turystów z Indii. Podkreśla chęć eksploracji niezależnie od miejsca pochodzenia. Inne popularne kierunki podróży Hindusów to Dubaj, Bangkok, Londyn, Kuala Lumpur i Singapur.

Patrząc w przyszłość na rok 2024, niezwykłe 98% indyjskich podróżników pragnie spróbować czegoś nowego, a 42% twierdzi, że jedną z największych trudności, z którymi borykają się podczas planowania podróży, jest podjęcie decyzji, dokąd się udać. Z ankiety przeprowadzonej przez Skyscanner wynika, że ​​pomimo tego, że media społecznościowe, telewizja i filmy utrwalają konwencjonalne atrakcje turystyczne, 95% osób odczuwa zmęczenie powtarzającymi się wyborami. 79% podróżnych w Indiach przyznaje, że perspektywa rezerwacji podróży w 2024 r. jest przytłaczająca, przy czym 40% powołuje się na obawy dotyczące kosztów, a taki sam odsetek zmaga się z decyzją o kierunku docelowym.

Warto przeczytać!  Popularne miejsca podróży dla seniorów

Przeczytaj także: Obywatele Indii mogą podróżować do Iranu bez wizy, ale pod 4 warunkami. Oto wszystko na ten temat

P: Jaka jest koncepcja kampanii „Everywhere Agency” i kim są osoby określane jako agenci „Everywhere”? Jakie korzyści ta kampania przyniesie podróżnym?

Zdjęcie dzięki uprzejmości: Skyscanner

O: „Agencja Everywhere” Skyscanner to pierwsza na świecie wyskakująca firma doradcza ds. podróży, łącząca podróżnych z podróżnikami, którzy biją rekordy, a którzy odwiedzili każdy kraj na świecie. Inspiracją do działania była wyszukiwarka Skyscanner „Wszędzie”, która nie tylko pomaga użytkownikom odkrywać niezliczone cele podróży posortowane według ceny, ale jest także najczęściej wyszukiwanym kierunkiem podróży w serwisie Skyscanner przez podróżnych z Indii.

W Agencji Everywhere pracują podróżnicy zwani Agentami Everywhere. Agenci Everywhere to bardzo doświadczeni globtroterzy, którzy odegrają kluczową rolę w łagodzeniu tradycyjnych obaw podróżnych przed nieznanymi miejscami docelowymi i pomogą konsumentom odkryć mniej uczęszczane miejsca, które oferują wszystko, czego chcą i potrzebują, bez utraty wartości.

W Indiach zatrudniliśmy wiodącego eksperta ds. podróży, Anunaya Sooda, jako agenta Everywhere. Do 30. roku życia podróżował do ponad 30 krajów i będzie mógł dzielić się spostrzeżeniami zdobytymi podczas osobistych przygód podróżniczych, oferując bezcenne wskazówki dotyczące wyboru miejsca docelowego, planowania budżetu i tworzenia idealnego planu podróży. Wśród innych agentów Everywhere znajdują się takie osoby, jak Gunnar Garfors, pierwsza osoba, która dwukrotnie odwiedziła każdy kraj na świecie, czy Renee Burns, rekordzistka świata w podróżowaniu do większości krajów w ciągu roku na wózku inwalidzkim.

Podróżni mogą zapoznać się ze wskazówkami oferowanymi przez agentów Everywhere za pośrednictwem przewodnika Everywhere lub podczas ekskluzywnych wirtualnych spotkań 1:1. Mogą z łatwością uzyskać dostęp do Przewodnika Everywhere, widżetu internetowego Skyscanner, który udostępnia odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące podróży, oparte na osobistych doświadczeniach każdego Agenta Everywhere. Pytania obejmują: „Gdzie jest najbardziej niezapomniany wieczór?”, „Gdzie każdy powinien spróbować jedynej w życiu atrakcji?” i wiele innych.

Przewodnik Everywhere wyświetla także migawkę podróży dla każdego sugerowanego miejsca docelowego, pokazując najniższe ceny lotów i hoteli oraz najtańszy dzień podróży w dowolnym wybranym miesiącu 2024 r. Wszystko to pomoże podróżnym w wygodnej realizacji rezerwacji podróży do nowo odkrytego miejsca docelowego.

P: Jakie są z Twojej perspektywy przewidywane perspektywy branży turystycznej w Indiach w roku 2024? Czy możesz nam powiedzieć więcej o przewidywanych trendach w podróżowaniu i głównych preferencjach podróżnych z Indii w 2024 roku? Jakie czynniki wpływają na ich preferencje i wybory dotyczące podróży?

Zdjęcie dzięki uprzejmości: Canva Pro

Odpowiedź: Priorytet indyjskich podróżników w 2024 r. jest jasny – aktywnie poszukują różnorodnych doświadczeń kulturowych, a zachowania podróżnicze zmieniają się w stronę eksploracji kulturowej i „bycia chwilą”. Preferencje podróżnych z Indii odzwierciedlają bezprecedensowy entuzjazm do odkrywania świata – nasze dane pokazują, że w ostatnim tygodniu stycznia nastąpił gwałtowny wzrost liczby wyszukiwań podróży zagranicznych, o 39% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Warto przeczytać!  Grała Caroline Holden w Baywatch. Zobacz Yasmine Bleeth Now w wieku 55 lat

98% indyjskich podróżników stwierdziło, że chcieliby w tym roku spróbować czegoś innego, dlatego istnieje silna chęć odkrycia nowych miejsc. Podróżujący przeszli od „podróży zemsty” do „podróży pasjonujących” i obserwujemy dalszą ewolucję „podróży pasjonujących” do „podróży w pogoni za podróżami”, w przypadku których podróżni mają w głowie listę życzeń.

The Raport Trendy podróżnicze Skyscanner Podkreśla, że ​​w 2024 r. więcej osób będzie podróżować w oparciu o inspirację, jaką czerpią z ulubionych filmów lub filmów. Na przykład 47% Hindusów zainspirowało się do podróży do Ladakhu po obejrzeniu „3 Idiots”. Tak naprawdę 42% indyjskich podróżników chce doświadczyć Paryża jak Emily Cooper, jak widać w Emily w Paryżu. Po premierze sezonu 3 pod koniec grudnia 2022 r. Skyscanner odnotował w styczniu o 23% wzrost liczby wyszukiwań z Indii do Paryża w porównaniu z poprzednim miesiącem. Zobaczymy także więcej osób podróżujących, aby zdobyć doświadczenia za granicą. Jednym z takich przykładów jest niedawna zapowiedź koncertu Taylor Swift Eras. Na przykład jedna trzecia podróżujących w Indiach (37%) poleciłaby na krótką odległość, aby zobaczyć na żywo swojego ulubionego artystę, a aż 79% rozważałoby wzięcie udziału w koncercie za granicą w 2024 r., jeśli pomogłoby im to zaoszczędzić pieniądze.

Jedzenie jest także kluczową inspiracją podróżniczą dla Hindusów i jest to coś, co nie przeminie. Z naszego raportu wynika, że ​​59% Hindusów zarezerwowało miejsce wyłącznie ze względu na konkretną restaurację, którą chcą odwiedzić.

Wreszcie z naszego raportu wynika, że ​​sen nadal będzie jednym z najważniejszych czynników wpływających na podróżujących w 2024 r. Turystyka nocna jest obecnie popularniejsza niż kiedykolwiek, a 85% podróżujących w Indiach przywiązuje większą wagę do swojego zdrowia snu niż kilka lat temu. Co więcej, 66% podróżnych w Indiach zgłosiło poprawę jakości snu podczas wakacji.

Przeczytaj także: Trendy w podróżowaniu: od koparek kulinarnych po paszport węglowy – 6 nowych warunków podróżowania, o których usłyszysz w 2024 roku

P: Które miejsca docelowe są wyszukiwane częściej?

Panoramę miasta Singapur w Singapurze
Zdjęcie dzięki uprzejmości: Canva Pro

O: Wyszukiwanie „Wszędzie” jest obecnie najczęściej wyszukiwanym kierunkiem podróży przez turystów z Indii, co podkreśla chęć odkrywania nowych miejsc niezależnie od miejsca pochodzenia. Oznacza to, że możesz odkrywać nowe lokalizacje, odkrywać najtańsze miejsca do odwiedzenia i zdobywać świetne oferty na wybrane miejsca docelowe, wybierając „Wszędzie” jako miejsce docelowe. Nic dziwnego, że inne popularne kierunki to Dubaj, Bangkok, Londyn, Kuala Lumpur i Singapur.

P: Jaki jest idealny czas realizacji rezerwacji lotów do popularnych regionów w przypadku rezerwacji z wyprzedzeniem?

Odp.: Idealny moment na rezerwację biletów lotniczych zależy od różnych czynników, w tym od daty rezerwacji i podróży. Z naszej analizy wynika, że ​​ceny lotów mają cykl tygodniowy. Zazwyczaj najniższe ceny są udostępniane na początku tygodnia, a najwyższe w dalszej części tygodnia. Loty, które startują i lądują w weekendy lub w poniedziałki i piątki, zazwyczaj kosztują więcej. Wtorki są zazwyczaj najlepszym wyborem.

Zdjęcie dzięki uprzejmości: Skyscanner

To powiedziawszy, istnieją również inne sposoby, w jakie podróżni mogą zdobyć ofertę lotniczą. Na przykład pewna elastyczność może znacznie pomóc w uzyskaniu świetnej okazji.

  • Podróżni mogą skorzystać z wyszukiwarki Skyscanner „Cały miesiąc”, aby znaleźć najtańszy dzień podróży do danego miejsca docelowego, jeśli oczywiście oferują elastyczne daty lotów. Nasza funkcja „Najtańszy miesiąc” pokaże Ci absolutnie najtańszy miesiąc w roku do odwiedzenia, szukając „elastycznych dat”. Po wybraniu najtańszego miesiąca zobaczysz najtańszy dzień na lot w wybranym miesiącu.
  • Podróżni mogą także ustawić „Alerty cenowe” dla trasy, którą chcesz obejrzeć, jeśli masz stałe daty podróży i stałe miejsce docelowe, a Skyscanner powiadomi Cię, gdy tylko zmieni się cena.
  • Wreszcie, jeśli podróżni mogą swobodnie wybierać miejsce docelowe, wyszukiwarka „Wszędzie” jest najlepszym sposobem na poznanie miejsc docelowych w oparciu o budżet. Wystarczy wpisać żądane daty podróży, a w wynikach wyszukiwania pojawią się miejsca docelowe na podstawie miejsca wylotu, uszeregowane według ceny.
Warto przeczytać!  Turystyka międzynarodowa: Francja na podium najbardziej gościnnych krajów

Przeczytaj także: 57% raków łapie wcześnie lot, 93% wodników podróżuje w poszukiwaniu pożywienia: badanie oparte na astrologii

P: Czy dla każdego miejsca docelowego dla podróżujących z Indii dostępna jest sekcja z przewodnikiem po wizach?

Odp.: Wymagania dotyczące dokumentów podróżnych często się zmieniają, dlatego przed dokonaniem rezerwacji biletów zaleca się, aby podróżni skontaktowali się z linią lotniczą lub lokalną ambasadą lub konsulatem kraju docelowego. Ostatnio wiele krajów, w tym Tajlandia, Sri Lanka, Indonezja i inne, zaktualizowało swoje wymogi wizowe również dla podróżujących z Indii.

Zdjęcie dzięki uprzejmości: Canva Pro

P: Jakie są przewidywane trendy w związku z ponownym wzrostem zachorowań na pandemię Covid-19? Czy podczas wyszukiwania lub rezerwacji należy uzupełnić jakieś porady?

Odpowiedź: Indyjscy podróżnicy wykazują niezrównaną chęć eksploracji świata. Jak już wspomnieliśmy, nasze dane pokazuje niedawny wzrost liczby wyszukiwań podróży zagranicznych przez podróżnych z Indii, o 38% w porównaniu z pierwszym tygodniem stycznia ubiegłego roku. Z naszego raportu Travel Trends 2024 wynika również, że 86% podróżnych w Indiach planuje w tym roku odbyć więcej podróży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Istotną siłą napędową tych preferencji jest silna chęć indyjskich podróżników do odkrywania nowych miejsc. To wyraźny sygnał, że branża turystyczna rośnie.

Niezależnie jednak od tego, dokąd się wybierasz, zawsze zaleca się zapoznawanie z odpowiednimi wytycznymi dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa, aby podróż była bezpieczna i bezproblemowa. Nadanie priorytetu zasadom higieny i noszenie maski wszędzie to praktyczne kroki zapewniające bezpieczeństwo podczas podróży.

Przeczytaj także: Od Malediwów dla chorych na raka po Los Angeles dla Lwów – oto horoskop podróżniczy na rok 2024 dla znaków zodiaku

Czy jesteś gotowy, aby pojechać wszędzie? Daj nam znać swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.

Zdjęcie na okładce dzięki uprzejmości: Canva Pro


Aby uzyskać więcej treści z przekąskami, ciekawych odkryć i najnowszych aktualizacji na temat jedzenia, podróży i wrażeń w Twoim mieście, pobierz aplikację Curly Tales. Pobierać TUTAJ.


Źródło