Marketing

Absolut Fosters Connections na Coachelli

  • 6 kwietnia, 2023
  • 3 min read
Absolut Fosters Connections na Coachelli


Kontynuując swoje pozycjonowanie „Born to Mix”, Absolut zachęca do łączenia ludzi, zarówno w IRL, jak iw metawszechświecie, podczas tegorocznego festiwalu muzycznego Coachella.

„Coachella w swej istocie jest potężnym wydarzeniem kulturalnym, które łączy muzykę, sztukę, a nawet modę – to jest w naszej sterówce i tego oczekują od nas nasi konsumenci” – powiedział Matt Foley, wiceprezes ds. marketingu firmy Absolut. „Naszego głównego konsumenta przyciągają znaczące i różnorodne doświadczenia i ludzie. Pragną kontaktu z ludźmi i żyją dla doświadczeń zamiast rzeczy materialnych”.

Na potrzeby samego festiwalu marka uruchamia platformę „Find Your Best Festival Friend” (obsługiwaną przez Hey! VINA), aby pomóc aspirującym festiwalowiczom spotkać się zarówno osobiście, jak i poprzez aktywację metaverse marki. Platforma korzysta ze znanej już funkcji przesuwania i dopasowywania, a także zawiera quiz, który pomoże użytkownikom dopasować się do podobnie myślących „najlepszych przyjaciół”.

„Czy to w obliczu powrotu po pandemii, czy chęci zaistnienia na festiwalach, ale bez przyjaciela, który czuje to samo, nowa platforma łączenia Absoluta łączy różne osobowości w ramach wspólnej miłości do muzyki, kultury i koktajli, w sposób sposób, jak nigdy dotąd”, powiedział Foley. „Widzimy, jak doświadczenia marketingowe „phygital” sprzyjają nowym kontaktom i zbliżają ludzi, dlatego firma Absolut dalej inwestuje w Coachella, aby stworzyć wszechstronne doświadczenie integracyjne”.

Warto przeczytać!  Wewnątrz strategii marketingowej Telemundo na Mistrzostwa Świata

Ten etos rozciąga się na metaverse, gdzie marka dodała nowe funkcje do wirtualnego miejsca docelowego „Absolut.Land”, które stworzyła w zeszłym roku. Oprócz powracających funkcji, takich jak The Absolut Bar, tunel PRIDE i Selfie-Sports, zaktualizowane miejsce docelowe zawiera linię urządzeń do noszenia NFT o tematyce koktajlowej, „Wild Berri Dance Battle” (w której użytkownicy mogą zdobyć niektóre z wyżej wymienionych urządzeń do noszenia ) oraz DJ Booth Stage, na którym pojawią się awatary wykonawców Coachelli Two Friends DJing i oferowana będzie wyselekcjonowana playlista.

„Podczas uruchamiania Absolut.Land w 2022 roku było tak wiele niewiadomych, ponieważ przestrzeń była stosunkowo nowa” – powiedział Foley. „Na szczęście okazało się, że mamy wiele odpowiednich składników, więc w 2023 roku zachowaliśmy niektóre elementy, które dobrze się sprawdziły, i zmieszaliśmy je w świeżych momentach zaangażowania, aby dodać konsumentom nowych emocji, które odzwierciedlają to, gdzie jesteśmy teraz jako marka na równym poziomie. większe i lepsze doświadczenie”.

Jako Oficjalna Wódka Coachelli już po raz jedenasty, Absolut rozszerzył dostępność sprzedawanego na festiwalu koktajlu Absolut Festival Lemonade. Marka stworzyła zestaw składników koktajlu z dostawą do domu, który konsumenci mogą zamówić (i wysłać drugi zestaw do znajomego). Opracowany we współpracy z osobowościami telewizyjnymi (i przyjaciółmi) Rachel Recchia i Genevieve Parisi, zestaw zawiera również bransoletki przyjaźni stworzone przez Little Worlds Project.

Warto przeczytać!  Jak zarobiłem 135 000 $ przychodu w zeszłym roku jako urodzinowy klaun

Podsumowując, wszystkie aktywacje związane z Coachella mają na celu ożywić globalną kampanię marketingową marki „Born to Mix”, powiedział Foley.

„Jako firma ewangelizujemy towarzyskość i nowe granice, takie jak metaverse, w którym konsumenci mają nieograniczone możliwości łączenia się i mieszania dzięki wspólnym doświadczeniom” – powiedział Foley. „Chcieliśmy rozszerzyć ten pomysł [and] ułatwić konsumentom nawiązywanie nowych połączeń. Wiemy, że nie wszyscy są gotowi zanurzyć się w metaverse, dlatego stworzyliśmy kolejne forum do miksowania, z Coachellą jako odpowiednim momentem na zainspirowanie akcji.


Źródło