Marketing

Absolut, pierwsza na świecie marka wódki, która stworzyła wizualną sztukę koktajlową przy użyciu sztucznej inteligencji, zaprasza do „Miksowania okolicy”

  • 15 maja, 2023
  • 4 min read
Absolut, pierwsza na świecie marka wódki, która stworzyła wizualną sztukę koktajlową przy użyciu sztucznej inteligencji, zaprasza do „Miksowania okolicy”


Wymieszaj swoje sąsiedztwo

Absolut, pierwsza na świecie marka wódki, która stworzyła wizualną sztukę koktajlową przy użyciu sztucznej inteligencji, zaprasza do „Miksowania okolicy”

TORONTO, 15 maja 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Absolut Vodka zawsze wierzyła, że ​​można przekraczać granice kreatywności i z dumą szczyci się postępowym podejściem do kultury. Tak więc, jako marka Born to Mix, rozwój sztucznej inteligencji (AI) był dla Absolut wyjątkową okazją do przyjęcia nowego podejścia do mieszania koktajli – z sąsiedztwem jako kluczowym składnikiem.

Jako pierwsza na świecie marka wódki, która opracowała wizualnie sztukę koktajlową przy użyciu sztucznej inteligencji, Absolut z dumą zaprasza Kanadyjczyków do „Mix Your Neighbourhood” z kolekcją grafiki koktajlowej, specjalnie przygotowanej, aby uchwycić niezliczone cechy, które sprawiają, że dzielnice w całej Kanadzie są tak wyjątkowe – od różnorodności społeczności do ich bogatej historii i tętniącej życiem kultury.

Aby ożywić te jedyne w swoim rodzaju koktajle, firma Absolut rozpoczęła działalność w sercu wielu dzielnic w całej Kanadzie – takich jak Ossington w Toronto, Mile End w Montrealu i Banff w Calgary – i zaangażowała mieszkańców do odkrywania kluczowych składników ich okolicy i tego, co sprawia, że to wyjątkowe. Następnie firma Absolut przekazała te składniki platformie sztucznej inteligencji i poprosiła ją o zmieszanie oszałamiającej grafiki koktajlowej, upamiętniającej każdą dzielnicę. Stamtąd Absolut wziął grafikę koktajlu AI i współpracował z barmanami, którzy zmieszali je w pyszne przepisy na koktajle i makiety, aby każdy mógł napić się swojej okolicy.

Warto przeczytać!  Gigantyczna maskotka marki terroryzuje centrum handlowe, aby zwrócić uwagę na marketingowe tropy

„Absolut zawsze szuka nowych sposobów miksowania, a połączenie sąsiedztwa i technologii sztucznej inteligencji otworzyło bogate terytorium dla miksologii, które nie było wcześniej eksplorowane wizualnie” — mówi Caroline Begley, wiceprezes ds. marketingu w firmie Corby Spirit and Wine. „Dzięki tej kampanii chcemy pozostawić Kanadyjczyków zainspirowanych otaczającymi ich ludźmi, miejscami i kulturą i wypić każdą ostatnią kroplę tego, co czyni te miejsca wyjątkowymi”.

Chcesz zobaczyć mieszaną okolicę? Śledź Absolut o godz absolut.com/en-ca ponieważ nadal tworzy koktajle inspirowane dzielnicami w całej Kanadzie. Będąc tam, Kanadyjczycy mogą nominować swoją okolicę do szansy na zmiksowanie przez sztuczną inteligencję, a także mogą znaleźć przepisy i grafikę koktajli do pobrania.

O Corby Spirit i Wine
Corby Spirit and Wine Limited jest wiodącym kanadyjskim producentem, sprzedawcą i dystrybutorem napojów spirytusowych i win. Portfolio marek własnych Corby obejmuje niektóre z najbardziej renomowanych marek w Kanadzie, w tym kanadyjskie whisky JP Wiser’s®, Lot 40® i Pike Creek®, rum Lamb’s®, wódkę Polar Ice®, likiery McGuinness®, gin Ungava®, Cabot likiery klonowe Trail® i rum Chic Choc® Spiced oraz wina Foreign Affair®. Dzięki powiązaniu z Pernod Ricard SA, światowym liderem w branży spirytusowej i winiarskiej, Corby reprezentuje również wiodące międzynarodowe marki, takie jak wódka ABSOLUT®, Chivas Regal®, szkockie whisky The Glenlivet® i Ballantine’s®, irlandzka whisky Jameson®, Beefeater® gin, rum Malibu®, likier Kahlúa®, szampan Mumm® oraz wina Jacob’s Creek®, Wyndham Estate®, Stoneleigh®, Campo Viejo® i Kenwood®. Corby jest spółką giełdową z siedzibą w Toronto, Ontario, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Toronto pod symbolami handlowymi CSW.A i CSW.B. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą strona internetowa lub śledź nas dalej Linkedin, InstagramLub Świergot.

Warto przeczytać!  Odblokowanie oszczędzającej planetę mocy alternatywnych źródeł energii

Kontakt z mediami:
Sara Hofmann
Relacje Obywatelskie
sara.hoffman@citizenrelations.com

Zdjęcie towarzyszące temu ogłoszeniu jest dostępne pod adresem



Źródło