Biznes

Absurdalny trik klientów z bułkami i bananem. Kasjerom puszczają nerwy

  • 12 lutego, 2024
  • 3 min read
Absurdalny trik klientów z bułkami i bananem. Kasjerom puszczają nerwy


Praca w supermarkecie nie należy do najprostszych. Tłumy i hałas, kolejki do kas, liczne obowiązki, a także kontakt z różnorodnymi klientami potrafią być wyjątkowo wyczerpujące. Z tego powodu celem kasjerów jest szybka i sprawna obsługa każdego klienta.

Zazwyczaj jako klienci jesteśmy zadowoleni z szybkiego tempa pracy kasjerów w sklepach. Dzięki temu krócej czekamy w kolejkach do kas i szybciej jesteśmy obsługiwani. Jednakże szybka i sprawna obsługa staje się problemem, w momencie, gdy chcemy spokojnie zapakować nasze zakupy do siatek.

Pakowanie zakupów to dla wielu jeden z najbardziej stresujących momentów podczas zakupów, zwłaszcza gdy wykonujemy je samodzielnie. Z tego powodu niektórzy klienci stosują triki, które mają na celu spowolnienie procesu kasowania. Dzięki temu mogą zyskać więcej czasu na spokojne spakowanie zakupów.

Zobacz również: Pokazała, jak klienci zachowują się w Biedronce. „Koperek schowany między skarpetkami”

Internauci na Twitterze postanowili podzielić się różnymi metodami, na spowolnienie pracy kasjera w sklepie. Jeden z użytkowników serwisu zasugerował rozkładanie zakupów możliwie jak najdalej od siebie. Inna propozycja to ważenie tych owoców oddzielnie. Jeden z użytkowników wyznał, że kupując banany, waży każdego oddzielnie, naklejając na każdy owoc osobną naklejkę z kodem kreskowym.

Warto przeczytać!  Biden ogłasza kolejną ogromną umowę z tajwańskim producentem półprzewodników; jakie korzyści przyniesie to NAS?

Inny absurdalny i niezwykle irytujący dla kasjerów pomysł dotyczy pieczywa. Przypominamy, że te produkty nie mają kodu kreskowego, przez co kasjer musi ręcznie wprowadzić je do systemu.

Zobacz również: Afery kalafiorowej w Biedronce ciąg dalszy

„Nie mam już siły” to najczęstszy komentarz kasjerów na tego typu sytuacje. To nie pierwszy raz, gdy zachowanie klientów sprawia, że pracownikom sklepów puszczają nerwy. 

Klienci, stosując takie techniki, nie zdają sobie sprawy jak bardzo, utrudnia to pracę kasjerom. Poza tym wydłuża to czas ich pracy.

Pamiętajmy, że spowalnianie pracy kasjerów jest również denerwujące dla innych klientów, którzy stoją za nami w kolejce do kasy. W końcu wszyscy chcielibyśmy być jak najszybciej obsłużeni.

Warto przeczytać!  Budżet 2024: Dabur, RVNL, L&T, Tata Motors wśród 18 akcji wybranych przez MOSL w różnych sektorach w obliczu oczekiwań budżetowych

Warto zatem zastanowić się, jakie konsekwencje niesie za sobą takie działanie. Dlatego też, zamiast stosować takie triki, warto docenić ciężką pracę pracowników sklepów oraz szanować ich czas i wysiłek, podejmując się odpowiedzialnie pakowania swoich zakupów.

Inną możliwością jest skorzystanie z kasy samoobsługowej, gdzie możemy samodzielnie skasować nasze produkty w odpowiadającym nam tempie. 

Zobacz również: Płacisz gotówką za zakupy? Kasjer nie musi wydawać ci reszty


Źródło