Marketing

Accor: Nowe koncepcje projektowe ibis tworzą żywą mieszankę możliwości i atmosfery

  • 27 stycznia, 2023
  • 6 min read
Accor: Nowe koncepcje projektowe ibis tworzą żywą mieszankę możliwości i atmosfery


Paryż – ibis przoduje na całym świecie w demokratyzacji designu, wprowadzając świeże, nowe koncepcje projektowe. Nowa wizja designu marki, obejmująca wyrazistość i poczucie domu, ożywa dzięki trzem nadrzędnym koncepcjom, które wygodnie komponują się z lokalną estetyką każdego hotelu.

Trzy nowe koncepty – Agora, Plaza i Square – powstały w drodze konkursu, w którym wzięli udział twórcy z całego świata. Każda koncepcja oferuje unikalne podejście do nowoczesnego komfortu i gościnności, zachowując jednocześnie charakterystyczne elementy stylu ibis, takie jak ściany z kropkami, wielofunkcyjne przestrzenie i pokoje gościnne, w których można poczuć się jak w domu.

Wyróżniające się elementy projektu obejmują malowidła ścienne, kreatywne akcenty projektowe i dzieła sztuki lokalnych artystów, którzy obejmują i celebrują lokalną kulturę i styl życia. Otwarta koncepcja holu obejmuje klimat otaczającej dzielnicy – centrum społecznościowego zaprojektowanego z myślą o mieszaniu możliwości i atmosfer – rozciągającego się na ulicę z przezroczystą fasadą i miejscami do siedzenia na zewnątrz. Pasja marki do muzyki gwarantuje, że w ciągu dnia i nocy zawsze będzie rytm, z muzykami na żywo, DJ-ami i fajnymi listami odtwarzania, podczas gdy tętniący życiem bar zaprasza gości, mieszkańców i przechodniów na espresso, koktajl, przekąskę jedzenia i szansę na swobodne życie chwilą.

Trifecta koncepcji projektowych

Koncepcja projektowa Agora została stworzona przez austriacki zespół projektantów Innocad i można jej doświadczyć w wybranych hotelach na całym świecie, w tym ibis Barcelona Plac Chwały. Tutaj centrum społecznościowe/lobby jest stylizowane na miejską kawiarnię otwartą na miasto – miejsce gromadzenia się, łączenia i dzielenia się pomysłami, niczym agora z czasów starożytnych. Pełne życia, młodzieńcze, uliczne wnętrze charakteryzuje się wyrafinowanym czarno-białym designem z kolorowymi akcentami, charakterystycznymi kropkowanymi ścianami i oryginalnymi dziełami sztuki. Odważne wzorzyste podłogi prowadzą gości przez wnętrze i przestrzeń zewnętrzną, która oferuje eklektyczną mieszankę miejsc do siedzenia i modnego oświetlenia. W pokojach gościnnych hotelu Agora śnieżnobiała pościel i neutralne meble tworzą tło dla monochromatycznych obrazów księżyca, Marsa lub oceanu nadrukowanych na sufitach, tworząc wrażenie spokoju, lekkości i przestrzeni. Kolorowy pop pojawia się w jasnej łazience, tworząc kontrast i wizualną separację od sypialni, wraz z energetyzującą, poprawiającą nastrój atmosferą.

Warto przeczytać!  Uzyskanie większej pewności w swoim planie dochodów emerytalnych

Źródło: AccorŹródło: Accor

źródło: Accor

Koncepcja projektowa Plaza autorstwa FGMF w Brazyliajest przykładem hotelu ibis Sao Paulo Barra Funda. Ciepłe lasy Ameryka Południowa mieszają się z surowymi metalami, tworząc modny, nowoczesny styl mieszkalny z wyraźnym industrialnym akcentem. W holu na świeżym powietrzu centralny bar dominuje nad przestrzenią, zapraszając gości do gromadzenia się i mieszania w centrum społecznościowym, wolnym od wizualnych granic. Bankiety i miejsca do siedzenia z wygodnymi poduszkami płyną z wnętrza na zewnątrz. Neony prowadzą gości po całej przestrzeni, dodając koloru i energii, a obfite rośliny i panele sufitowe z żelaza dodają wizualnego zainteresowania i tekstury. Pokoje gościnne w koncepcie Plaza kontynuują temat swobodnego, ciepłego, żywego stylu, z ostrymi elementami z drewna i metalu, takimi jak ściana z otwartymi półkami, na których goście przechowują ubrania i rzeczy osobiste, wymieszane z ekspozycją odważnych i autentycznych dzieł sztuki.

Źródło: AccorŹródło: Accor

źródło: Accor

Koncepcja projektowa Square, stworzona przez Soda, w Tajlandia, ożywa w wysublimowany sposób w hotelu ibis Bethune. Dzięki uspokajającemu duchowi zen i mnóstwu naturalnego światła koncepcja lobby Square sprawia wrażenie przestronnego loftu z wygodną, ​​domową atmosferą. Przestrzeń została zaprojektowana z długim, liniowym przepływem, zakotwiczonym barem wzdłuż jednej strony, ze wspólnymi stołami do spożywania posiłków lub wspólnej pracy. Ściany są wyłożone otwartymi półkami, na których można wyeksponować książki i dzieła sztuki, duże oświetlenie tworzy atmosferę, a ogromne wygodne sofy są idealne do pogrążenia się w głębokich rozmowach lub słuchania muzyki na żywo. Ruchome ekrany dodają możliwości i elastyczności wielofunkcyjnej przestrzeni. W estetycznie minimalistycznych pokojach gościnnych ton nadaje jedno duże dzieło sztuki współczesnej, a każdy element jest wybrany ze względu na uspokajający i równoważący efekt. Łóżko to strefa centralna – służąca zarówno jako miejsce wypoczynku, jak i miejsce relaksu czy pracy. Łączność jest kluczowa, z dużą ilością gniazdek i przyłączy do ładowania, dając gościom swobodę zrównoważenia pracy, odpoczynku i zabawy według własnego uznania, w zaciszu własnego pokoju lub w innych przestrzeniach społecznych.

Warto przeczytać!  FitFlop otworzy pierwszy sklep w USA w SoHo, ponieważ koncentruje się na ekspansji

Źródło: AccorŹródło: Accor

źródło: Accor

O firmie Accor, wiodącej na świecie grupie hotelarskiej

Accor to wiodąca na świecie grupa hotelarska obejmująca 5300 obiektów i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hoteli luksusowych, premium, średniej i ekonomicznej, lokali rozrywkowych i klubów nocnych, restauracji i barów, markowych prywatnych rezydencji, współdzielonych obiektów noclegowych, usług concierge, – miejsca pracy i nie tylko. Niezrównana pozycja Accor w hotelarstwie lifestyle – jednej z najszybciej rozwijających się kategorii w branży – jest prowadzona przez Ennismore, spółkę joint venture, w której Accor posiada większościowy udział. Ennismore to kreatywna firma hotelarska z globalnym kolektywem przedsiębiorczych i stworzonych przez założycieli marek, których sercem jest cel. Accor szczyci się niezrównanym portfolio wyróżniających się marek i ponad 230 000 członków zespołu na całym świecie. Członkowie korzystają z kompleksowego programu lojalnościowego firmy – ALL – Accor Live Limitless – towarzysza codziennego stylu życia, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń. Poprzez swoje globalne zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju (takie jak osiągnięcie zerowej emisji netto dwutlenku węgla do 2050 r., globalna eliminacja jednorazowych tworzyw sztucznych w doświadczeniach gości hoteli itp.), Accor Solidarity, RiiSE i ALL Heartist Fund inicjatyw, Grupa koncentruje się na prowadzeniu pozytywnych działań poprzez etykę biznesową, odpowiedzialną turystykę, zrównoważony rozwój środowiskowy, zaangażowanie społeczności, różnorodność i integrację. Założona w 1967 roku, Accor S.A ma siedzibę w Francja i publicznie notowane na Giełda Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na Rynku OTC (Ticker: ACCYY) w Stany Zjednoczone. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę group.accor.com lub śledź Accor na Twitterze, Facebooku, LinkedIn i Instagramie.

Warto przeczytać!  Krajowe zasady dotyczące wyrobów medycznych, 2023 r

Mike’a Taylora

Globalna komunikacja marek

Accor

Marketing marki


Źródło