Biznes

Adobe i Microsoft współpracują, aby zapewnić marketerom nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji podczas pracy w aplikacjach Microsoft 365

  • 26 marca, 2024
  • 5 min read
Adobe i Microsoft współpracują, aby zapewnić marketerom nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji podczas pracy w aplikacjach Microsoft 365


Adobe i Microsoft współpracują, aby połączyć przepływy pracy i spostrzeżenia Adobe Experience Cloud z Microsoft Copilot, aby zapewnić funkcje oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które umożliwiają marketerom zwiększenie współpracy, wydajności i kreatywności.

SAN JOSE, Kalifornia i REDMOND, Waszyngton – 26 marca 2024 r. – Dzisiaj na Adobe Summit — największej na świecie konferencji poświęconej doświadczeniom cyfrowym — firmy Adobe (Nasdaq:ADBE) i Microsoft (Nasdaq:MSFT) ogłosiły plany przeniesienia przepływów pracy i analiz Adobe Experience Cloud do Microsoft Copilot dla Microsoft 365, aby pomóc marketerom pokonać silosy aplikacji i danych oraz efektywniej zarządzać codziennymi przepływami pracy. Te nowe zintegrowane funkcje zapewnią istotne informacje marketingowe i przepływy pracy z aplikacji Adobe Experience Cloud i Microsoft Dynamics 365 do Microsoft Copilot, pomagając marketerom podczas pracy z narzędziami takimi jak Outlook, Microsoft Teams i Word w opracowywaniu kreatywnych wytyczne, tworzenie treści i zarządzanie zatwierdzaniem treści , dostarczaj wrażeń i nie tylko.

„Zapotrzebowanie na spersonalizowane treści w mediach społecznościowych, urządzeniach mobilnych i innych szybko zmieniających się kanałach eksploduje, zmuszając marketerów do zwiększania wydajności i produktywności w codziennej pracy” – powiedział Amit Ahuja, starszy wiceprezes ds. doświadczeń cyfrowych w firmie Adobe. „Marketerzy spędzają dużą część dnia pracując z aplikacjami Adobe i Microsoft, a partnerstwo zapewnia zespołom marketingowym wyjątkową ofertę, usprawniającą codzienne zadania w zakresie planowania, współpracy, tworzenia i realizacji kampanii”.

Warto przeczytać!  Taki tytuł przelewu to znak, że Twoją kartę przejęli hakerzy. Wielu Polaków już straciło pieniądze

„Microsoft i Adobe mają wspólny cel, jakim jest umożliwienie marketerom skupienia się na najważniejszej pracy — tworzeniu skutecznych kampanii i ulepszaniu doświadczeń klientów” – powiedział Jared Spataro, wiceprezes korporacyjny ds. sztucznej inteligencji w pracy w firmie Microsoft. „Integrując kontekstowe spostrzeżenia marketingowe z aplikacji Adobe Experience Cloud i Dynamics 365 z przepływem pracy za pomocą rozwiązania Copilot for Microsoft 365, realizujemy nasz wspólny cel, pomagając jednocześnie marketerom w usprawnianiu ich wysiłków, przełamywaniu barier i zapewnianiu wyjątkowych wyników”.

Dyscyplina marketingu jest złożona i składa się z wyspecjalizowanych ról, które wymagają specjalistycznych narzędzi – od projektowania treści marki i zarządzania kampaniami, po śledzenie spostrzeżeń odbiorców w różnych kanałach z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz raportowanie wyników. Oznacza to, że marketerzy stoją przed wyzwaniami związanymi z pracą w silosach i przy różnych zastosowaniach, co może prowadzić do niewspółosiowości i negatywnie wpływać na szybkość i produktywność. Według niedawnej ankiety przeprowadzonej przez firmę Microsoft[1]43 procent specjalistów ds. marketingu i komunikacji stwierdziło, że konieczność przełączania się między cyfrowymi aplikacjami i programami zakłóca ich kreatywność.

Adobe i Microsoft wspólnie sprostają tym wyzwaniom. Początkowe możliwości będą skupiać się na zaspokajaniu potrzeb marketerów, którzy często pracują w wielu zespołach wewnętrznie i zewnętrznie, zarządzając celami, stanem i działaniami kampanii. Możliwości będą uwzględniać scenariusze obejmujące:

  • Strategiczne spostrzeżenia dotyczące przepływu pracy: Wzbogacone o istotne analizy kampanii z aplikacji Adobe Experience Cloud, takich jak Adobe Customer Journey Analytics i Adobe Workfront, w połączeniu z Dynamics 365, środowisko Copilot dla Microsoft 365 pomaga marketerom uzyskać szybki wgląd i aktualizacje w programach Outlook, Teams i Word. Marketerzy mogą zadawać pytania, aby uzyskać status projektu marketingowego, poznać skuteczność kampanii, zaległe zatwierdzenia i działania, które należy podjąć, lub odbiorców i wskaźniki KPI określone w najnowszym skrócie kampanii.
  • Twórz briefy kampanii, prezentacje, aktualizacje stron internetowych i e-maile z odpowiednim kontekstem: Marketerzy mogą w jeszcze większym stopniu opierać się na danych, bez konieczności korzystania z wielu narzędzi lub osób w celu uzyskania spostrzeżeń. Informacje marketingowe z Adobe i Dynamics 365 będą dostępne w Copilot dla Microsoft 365 w celu tworzenia briefów, prezentacji do recenzji kierownictwa lub dowolnego rodzaju raportu lub wiadomości. Marketerzy mogą także tworzyć obrazy za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji Adobe Firefly lub kopiować je do celów marketingowych za pośrednictwem witryn Adobe Experience Manager; marketerzy mogą tworzyć treści w programie Word, które są publikowane bezpośrednio w kanałach takich jak Internet i urządzenia mobilne.
  • Utrzymuj projekty w ruchu dzięki kontekstowym powiadomieniom i podsumowaniom: Często marketerzy będą musieli przeglądać wiele aplikacji, e-maili i czatów, aby ustalić status projektu – od opinii i zatwierdzeń po zmiany elementów roboczych lub terminy. Te zintegrowane funkcje obsługiwane przez Adobe Workfront mogą współpracować z tymi aplikacjami, tworząc powiadomienia na podstawie odpowiednich danych marketingowych, aby być na bieżąco ze wszelkimi zmianami i działaniami, które należy podjąć.
Warto przeczytać!  Myślisz, że na szybki i łatwy zysk nikt się już nie nabiera? Wyniki eksperymentu zaskakują

Aby uzyskać więcej informacji i aktualizacji, zarejestruj się tutaj.

O Adobe

Adobe zmienia świat poprzez doświadczenia cyfrowe. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.adobe.com.

O Microsoft

Microsoft (Nasdaq „MSFT” @microsoft) umożliwia cyfrową transformację w epoce inteligentnej chmury i inteligentnej krawędzi. Jej misją jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnięcia więcej.

Aby uzyskać więcej informacji, naciśnij tylko:

Microsoft Media Relations, WE Communications for Microsoft, (425) 638-7777, [email protected]

[1] Globalne badanie dotyczące problemów i możliwości związanych z konkretną funkcją
Ankieta została przeprowadzona w ramach naszego badania Work Trend Index przez niezależną firmę badawczą Edelman Data x Intelligence wśród 18 100 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy lub osób prowadzących działalność na własny rachunek na 12 rynkach w okresie od 21 lipca 2023 r. do 1 listopada 2023 r.


Źródło