Marketing

Adobe przedstawia innowacje w Adobe Experience Cloud

  • 10 czerwca, 2023
  • 5 min read
Adobe przedstawia innowacje w Adobe Experience Cloud


9 czerwca firma Adobe rozpoczęła Adobe Summit EMEA 2023, swoją konferencję dotyczącą doświadczeń cyfrowych, prezentując innowacje w Adobe Experience Cloud, rozwiązaniu do zarządzania doświadczeniami klientów. Nowe oferty umożliwiają markom dostarczanie wysoce spersonalizowanych doświadczeń w każdym punkcie kontaktu przy jednoczesnej maksymalizacji wydajności operacyjnej.

„Ponieważ przedsiębiorstwa radzą sobie w niepewnym klimacie biznesowym i świadomych cenowo konsumentach, konsekwentne dostarczanie angażujących i spersonalizowanych doświadczeń będzie miało nadrzędne znaczenie dla przyspieszenia rentownego wzrostu” — mówi Amit Ahuja, starszy wiceprezes ds. doświadczeń cyfrowych w firmie Adobe. „Nasze najnowsze innowacje umożliwiają markom aktywowanie danych w nowy sposób, który zwiększa zaangażowanie klientów, a także zwiększa wydajność i obniża koszty”.

„Globalne marki polegają na Adobe Experience Cloud, aby napędzać rzeczywisty rozwój biznesu. Adobe Experience Cloud to zaufany wybór ponad 12 000 klientów, w tym 87% firm z listy Fortune 100, 74% firm z listy Fortune 500 i wiodących marek z regionu EMEA, w tym Accenture, Adidas, Daimler Benz, Lufthansa, Henkel, H&M, Hugo Boss, Otto, Prada Group, Publicis, Real Madryt, Salomon, Santander, smart Europe, Stellantis, TeamViewer, TSB Bank, TUI Group i Volkswagen”.

Ahuja szczegółowo opisuje wszystkie innowacje w Adobe Experience Cloud.

Zespoły produktowe odgrywają teraz bardziej znaczącą rolę w zapewnianiu obsługi klienta, ponieważ wprowadzanie nowych funkcji często może umocnić lub osłabić lojalność użytkowników. Wgląd w użycie produktu jest jednak często odłączany od innych zespołów.

Warto przeczytać!  Grupa Goodway rozszerza pozycję lidera dzięki strategicznym zatrudnieniom w mediach detalicznych, agencjach i jednostkach biznesowych i mediach po stronie marki

Usługa Product Analytics, która jest teraz dostępna dla klientów, zapewnia zespołom ds. produktów możliwości samoobsługi, które pozwalają im zrozumieć przyjęcie i użytkowanie przez klientów. Te spostrzeżenia są łączone z danymi z innych organizacji, takich jak marketing poprzez analizę podróży klienta (CJA), dzięki czemu marka ma pełniejszy obraz tego, w jaki sposób klient angażuje się w markę cyfrowo. Klienci CJA, w tym General Motors, Otto, The Coca-Cola Company, TSB Bank i Warner Bros Discovery, współpracują z Adobe, aby napędzać rozwój firmy dzięki analizom w czasie rzeczywistym.

Marketerzy znajdują się pod rosnącą presją, aby udowadniać skuteczność swoich kampanii. Mimo to skala i fragmentacja współczesnego marketingu utrudniają udzielenie odpowiedzi na proste pytania dotyczące tego, gdzie inwestować zasoby. Na przykład w branży turystycznej i hotelarskiej marki mają trudności z określeniem, w jaki sposób wzrost liczby płatnych wyszukiwań może wpłynąć na rezerwacje.

Dzięki Mix Modeler firma Adobe oferuje samoobsługowe rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które pomaga zespołom dokładnie mierzyć kampanie i usprawniać planowanie w kanałach płatnych, posiadanych i zarobionych. Wnioski są zakotwiczone w obszernych danych z platformy Adobe Experience Platform, uzupełnionych o zewnętrzne źródła danych, od sieci reklamowych po platformy mediów społecznościowych. Adobe rozszerza dostęp do Mix Modeler na całym świecie, współpracując z markami, aby zmaksymalizować wpływ każdego dolara.

Warto przeczytać!  5 sposobów, dzięki którym marketing i IT mogą lepiej ze sobą współpracować

„Adobe przeprojektował Experience Manager, aby użytkownicy o dowolnym poziomie umiejętności mogli łatwo aktualizować treści cyfrowych zasobów swojej marki, zapewniając imponujące wrażenia za pomocą popularnych narzędzi, takich jak Microsoft Word czy Google Docs. Nawet bez specjalistycznej wiedzy z zakresu CMS zespoły mogą tworzyć, edytować i publikować wszystko z tego samego dokumentu, przy czym kontrole bezpieczeństwa zapewniają, że tylko upoważnieni użytkownicy mogą wprowadzać zmiany” — mówi Ahuja.

„Adobe rozszerza dostęp do najnowszej oferty Experience Manager dla marek na całym świecie, aby organizacje mogły szybciej dostarczać spersonalizowane i wciągające doświadczenia. Pierwsi użytkownicy to Hanesbrands, PGA TOUR, Volvo Trucks i WESCO International, którzy wykorzystują nowy AEM, aby zapewnić swoim organizacjom rzeczywistą szybkość dostarczania treści i dostarczanie lepszych doświadczeń”.

Firma Adobe zaprezentowała również nowe, zaawansowane możliwości zarządzania odbiorcami w ramach protokołu CDP w czasie rzeczywistym, które znacznie przyspieszą czas potrzebny do zapewnienia imponujących, spersonalizowanych doświadczeń. Marki mogą teraz współpracować z nowymi partnerami danych na całym świecie, skalować własne dane z podobnymi odbiorcami, a także automatycznie przetwarzać istniejące segmenty odbiorców z dowolnego miejsca w organizacji — od hurtowni danych po systemy CRM — do CDP w czasie rzeczywistym, z wbudowanym zarządzaniem i nowymi funkcjami zarządzania, takimi jak możliwość odkrywania segmentów o najwyższej wartości i wzbogacania ich o inne dane.

Warto przeczytać!  Marketing mix ery cyfrowej, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

Oparte na platformie Adobe Experience Platform aplikacje, w tym Adobe Journey Optimizer i Customer Journey Analytics, współpracują z CDP w czasie rzeczywistym, umożliwiając markom organizowanie doświadczeń wielokanałowych i uzyskiwanie wglądu w celu ciągłego doskonalenia. Wiodące europejskie marki, w tym AIDA, Henkel, EY, FC Bayern München, NatWest, Prada Group, PRISA Media, Real Madryt i William’s Racing, wykorzystują CDP w czasie rzeczywistym, aby dostarczać klientom spersonalizowane doświadczenia w ważnych momentach.

Firma Adobe zaprezentowała opartą na sztucznej inteligencji aktualizację AJO, aplikacji do zarządzania podróżami nowej generacji, używanej przez wiodące marki do organizowania indywidualnych doświadczeń klientów w punktach styku, takich jak sieć, poczta e-mail, urządzenia mobilne, SMS-y i kanały offline.

„Infuzja sztucznej inteligencji, która zawiera funkcję eksperymentowania, zapewni markom potężne możliwości testowania w celu informowania o podejmowaniu decyzji. W każdej branży marki mogą zobaczyć wpływ ofert promocyjnych lub treści marketingowych w czasie rzeczywistym, gdy klienci przemieszczają się między posiadanymi kanałami cyfrowymi, zakupami w sklepie, mediami społecznościowymi i nie tylko. Marki mogą polegać na AJO jako centralnym węźle napędzającym ich strategię omnichannel, zapewniając, że wszystkie kampanie i doświadczenia, które inicjują, działają w harmonii z interakcjami z klientami w czasie rzeczywistym” – podsumowuje Ahuja.


Źródło