Technologia

Adobe wprowadza Firefly do przedsiębiorstwa

  • 8 czerwca, 2023
  • 4 min read
Adobe wprowadza Firefly do przedsiębiorstwa


Kredyty obrazkowe: Cegła suszona na słońcu

Firma Adobe ogłosiła dzisiaj, że udostępni swoim klientom korporacyjnym generator obrazów generatywnych Firefly, umożliwiając im dostosowanie modelu za pomocą własnych markowych zasobów. W związku z tym firma udostępnia również aplikację do projektowania Adobe Express (którą pamiętasz pod poprzednią nazwą Adobe Spark) użytkownikom korporacyjnym, którzy również będą mogli uzyskać dostęp do Firefly.

„Liderzy przedsiębiorstw spodziewają się, że zapotrzebowanie na treści wzrośnie pięciokrotnie w ciągu najbliższych dwóch lat, co sprawi, że konieczne będzie wewnętrzne zwiększenie wydajności” — powiedział David Wadhwani, prezes działu Digital Media Business w firmie Adobe. „Ta nowa oferta dla przedsiębiorstw umożliwia użytkownikom o dowolnym poziomie umiejętności natychmiastowe przekształcanie pomysłów w treści za pomocą Firefly, jednocześnie wykorzystując moc Express i Creative Cloud do szybkiego modyfikowania zasobów i dostarczania wyróżniających się projektów”.

Dzisiejsze ogłoszenie ma miejsce zaledwie dwa tygodnie po tym, jak firma Adobe zintegrowała również Firefly z programem Photoshop (gdzie została już użyta ponad 150 milionów razy). Podobnie jak wszystkie duże firmy technologiczne, Adobe szybko wprowadza te nowe możliwości do swojego portfolio produktów.

Warto przeczytać!  Jak łatwo wejść do lobby botów w Apex Legends

Główną zaletą, na której opierało się Adobe od czasu wprowadzenia Firefly, jest to, że tworzy bezpieczne komercyjnie obrazy. Model trenuje na obrazach ze swojej giełdy zdjęć (oprócz obrazów na otwartej licencji i treści należących do domeny publicznej), co oznacza, że ​​ma prawa do wszystkich tych obrazów i nie musi przeszukiwać sieci, aby je zebrać, z wszystkimi związanych z tym kwestii związanych z prawami autorskimi. W zamian jednak model jest nieco bardziej ograniczony pod względem rodzaju obrazów, które może generować. Jednak w kontekście korporacyjnym bezpieczeństwo komercyjne prawdopodobnie przebije elastyczność. Adobe jest skłonne postawić na to i zabezpieczy firmy korzystające z obrazów generowanych przez Firefly.

Dzięki temu ruchowi Firefly jest teraz dostępny w samodzielnej aplikacji internetowej Firefly, Adobe Express i Creative Cloud.

Kredyty obrazkowe: Cegła suszona na słońcu

Oprócz tych zapowiedzi Firefly, firma Adobe uruchomiła dziś również szereg innych generatywnych usług opartych na sztucznej inteligencji w ramach swojej platformy Sensei GenAI. Podczas gdy Firefly koncentruje się na obrazach, Sensei GenAI jest marką Adobe dla modeli zorientowanych na tekst i dane, które wykorzystują wiele dużych modeli językowych, w tym OpenAI przez Microsoft Azure i model FLAN-T5 inkubowany przez Google.

Warto przeczytać!  BGMI wykorzystaj kody na 21 lipca 2023 r.: Odblokuj ekscytujące nagrody i darmowe upominki, w tym emotikony, stroje, kredyty w grze

Być może najciekawszym z tych przypadków użycia jest to, że Adobe Experience Manager i Adobe Journey Optimized otrzymują teraz generatywny generator kopii marketingowych oparty na sztucznej inteligencji (obecnie w wersji beta). Pozwoli to markom edytować, przeformułować i podsumować swój tekst marketingowy, na przykład wybierając preferowany ton głosu. Tekst marketingowy — i generowanie treści SEO — to jedne z najniżej wiszących owoców dla generatywnych generatorów tekstu (może dlatego, że oczekiwania czytelników są już tutaj niskie?). Ciekawym zwrotem akcji jest to, że marki mogą dostroić model za pomocą własnych danych, aby zapewnić, że automatycznie generowane treści pozostaną zgodne z marką.

Kredyty obrazkowe: Cegła suszona na słońcu

Użytkownicy Customer Journey Analytics będą teraz mogli również używać zapytań w języku naturalnym do analizowania swoich danych, a usługa może teraz automatycznie opisywać wykresy i wykresy. Tymczasem nowe narzędzie do czatu zapewni markom „zautomatyzowany sposób interakcji
potencjalnych klientów, którzy angażują się online, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, pomagając zespołom sprzedaży w niestandardowych odpowiedziach i podsumowujących interakcjach”, które można wykorzystać w Marketo Engage.

Warto przeczytać!  Amazon Fire TV Stick kosztuje zaledwie 20 dolarów przed Czarnym Piątkiem 2023 r

Adobe twierdzi, że współpracuje już z „setkami marek”, w tym Mattel, IBM i Dentsu, aby pomóc w przyjęciu tych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.




Źródło