Adoptowany starszy szczeniak z Kentucky oszałamia uroczymi portretami zwierzaków JCPenney
Mieszanka żółtego labradora retrievera z Kentucky jest fotogeniczna, nadająca się do adopcji — i desperacko szuka nowego domu.
Ośmioletnia Etta jest obecnie do adopcji w Mispits & Friends Rescue w Louisville w stanie Kentucky.
Według schroniska Etta pierwsze sześć lat swojego życia spędziła na zewnątrz na łańcuchu.
PO 14 NIEUDANYCH ADOPCJACH, SZCZENIĘ Z KAROLINY PÓŁNOCNEJ Z „PECHOWĄ” HISTORIĄ STAJE SIĘ WIRUSEM, W KOŃCU ZNAJDUJE DOM
Następnie mieszkała swobodnie na farmie ze swoim poprzednim właścicielem, dopóki ta rodzina nie mogła już się nią opiekować.
Mispits & Friends podzielili się, że Etta z łatwością przystosowała się do „życia wewnętrznego”, odkąd została przyjęta.
Według strony internetowej schroniska dwie ulubione rzeczy Etty to dzieci i przejażdżki samochodem.
PIES QUIZ! JAK DOBRZE ZNASZ FAKTY O KŁACH?
„Sądzimy, że w poprzednim życiu mogła być kierowcą autobusu szkolnego!” – napisało schronisko.
43-funtowe szczenię jest wyszkolone w domu i skrzyni i dobrze czuje się w towarzystwie innych psów i kotów.
Ale dom z sześciostopowym płotem i bez kurczaków jest koniecznością, powiedziało również schronisko.
UJAWNIONE IMIENIA PSÓW: AMERICAN KENNEL CLUB OGŁASZA NAJLEPSZE IMIENIA PSÓW W 2022 ROKU
Mispits & Friends twierdzi, że Etta zawsze wybiera się na spacer po okolicy lub wycieczkę przyrodniczą, ale można ją znaleźć wylegującą się na kanapie lub rozkładanym fotelu, kiedy jest w domu.
„Dbamy o wspomnienia, które nasi klienci tworzą ze swoimi futrzastymi członkami rodziny”.
Etta w końcu doczekała się wielkiego przełomu jako zwierzak w kampanii „Portret dla szczeniąt” JCPenney.
JCPenney współpracuje z lokalnymi schroniskami dla zwierząt w 10 różnych miastach w całym kraju, aby pomóc starszym psom znaleźć domy na zawsze – od teraz do 28 lutego, zgodnie z komunikatem prasowym.
Pierwszym krokiem było uchwycenie tych nadających się do adopcji psów podczas ich własnych sesji zdjęciowych w JCPenney Portraits by Lifetouch.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA STYLU ŻYCIA
„Jako marka skupiająca się na wspieraniu rodzin przy każdej okazji, dbamy o wspomnienia, które nasi klienci tworzą również ze swoimi futrzanymi członkami rodziny” – powiedział w oświadczeniu Bill Cunningham, wiceprezes ds. Strategii marketingowej w JCPenney.
„Cieszymy się, że możemy dać starszym psom w tych schroniskach, które często mają mniejsze szanse na adopcję, szansę zabłyśnięcia i zachęcić klientów do zaangażowania się w lokalne społeczności, aby zmienić życie zwierzaka na lepsze”.
JCPenney podkreślił na swojej stronie internetowej, że starsze psy mają o 60% mniejsze szanse na adopcję niż młodsze psy – mimo że są w pełni dorosłe i mają mniej złych nawyków.
Chcesz adoptować Ettę?
KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS
Odwiedź mispitsandfriends.org, aby uzyskać więcej informacji.
Chcesz przeczytać o innych zwierzętach domowych do adopcji? Sprawdź najnowszy artykuł z Fox News Digital: JC Penney współpracuje ze schroniskami, aby pomóc starszym psom, takim jak Kofi z Teksasu, znaleźć dom