Marketing

AdQuick wzmacnia ofertę reklamową; Współpracuje z TransUnion, aby osiągnąć znaczące wyniki dzięki reklamom zewnętrznym

  • 1 listopada, 2023
  • 3 min read
AdQuick wzmacnia ofertę reklamową;  Współpracuje z TransUnion, aby osiągnąć znaczące wyniki dzięki reklamom zewnętrznym


TransUnia

TransUnia

Rozwiązanie umożliwia planowanie i realizację OOH w oparciu o odbiorców w ramach omnichannel media mix

CHICAGO, 1 listopada 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — TransUnion (NYSE: TRU) ogłosiło zawarcie partnerstwa pomiędzy działem rozwiązań marketingowych, TruAudience®I AdQuick, wiodąca platforma reklamowa typu out-of-home (OOH). Partnerstwo ulepsza ofertę AdQuick poprzez integrację z platformą analiz konsumenckich TruAudience i wyselekcjonowaną taksonomią odbiorców, aby umożliwić reklamodawcom planowanie, realizację i zakup OOH w ramach holistycznych, wielokanałowych kampanii.

Oparte na tożsamości statystyki konsumentów i odbiorców TransUnion zapewnią teraz klientom AdQuick dostęp do:

  • Planowanie oparte na odbiorcach: Wykorzystując moduły analizy konsumenckiej TruAudience stworzone specjalnie z myślą o planistach rozwiązań cyfrowych poza domem, reklamodawcy AdQuick mogą planować swoje inwestycje w OOH równolegle ze wszystkimi innymi kanałami, w tym Connected TV, Display i Video.

  • Dane odbiorców do planowania i realizacji kampanii: Platforma AdQuick umożliwia klientom dostęp do taksonomii TruAudience, a także dodatkowych odbiorców zewnętrznych z zewnętrznego rynku danych AdQuick.

„OOH ma masowy zasięg, jest bezpieczny dla marki i jest bardzo widoczny. Jednak historycznie było to planowane, realizowane i mierzone oddzielnie od innych kanałów, co skutkowało chronicznym niedoinwestowaniem marek w OOH. Nasza współpraca z TransUnion pokaże, jak ważną rolę odgrywa OOH w osiąganiu wyników i pomoże przeznaczyć więcej pieniędzy reklamodawców na taktykę OOH” – powiedział Jason Kunkel-de Cesero, wiceprezes ds. partnerstw ds. popytu i analityki w AdQuick.

Warto przeczytać!  Wzrost rynku technologii pomieszczeń czystych, strategia rozwoju, perspektywy na przyszłość i prognoza do 2030 r. – The Bowman Extra

TruAudience, firma TransUnion zajmująca się rozwiązaniami marketingowymi, zmienia efektywność marketingu i mediów dzięki kompleksowemu pakietowi rozwiązań integrujących rozpoznawanie i wzbogacanie tożsamości, wgląd w konsumentów i media, wprowadzanie danych, kierowanie wielokanałowe, modelowanie marketingu mix i atrybucję marketingową dla marek, agencji, wydawców i dostawców technologii.

„W miarę jak ekosystem mediów staje się coraz bardziej rozdrobniony, marketerzy muszą maksymalizować zasięg docelowych odbiorców przy optymalnej częstotliwości, a OOH jest kanałem niewykorzystanym w osiąganiu tych celów” – powiedziała Julie Clark, wiceprezes ds. mediów i rozrywki w TransUnion. „Cieszymy się, że możemy zapewnić spostrzeżenia i odbiorców, którzy pomogą klientom AdQuick w pełnym wykorzystaniu OOH jako istotnej części ich wielokanałowych planów marketingu efektywnościowego”.

Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach marketingowych TruAudience, prosimy o kontakt Kliknij tutaj.

O TransUnion (NYSE:TRU)
TransUnion to globalna firma zajmująca się informacją i spostrzeżeniami, zatrudniająca ponad 12 000 współpracowników działających w ponad 30 krajach. Tworzymy zaufanie, zapewniając każdej osobie wiarygodną reprezentację na rynku. Robimy to, korzystając z obrazu Tru™ każdej osoby: praktycznego spojrzenia na konsumentów, zarządzanego z należytą uwagą. Dzięki naszym przejęciom i inwestycjom technologicznym opracowaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wykraczają poza nasze mocne podstawy w zakresie podstawowych kredytów i obejmują takie obszary, jak marketing, oszustwa, ryzyko i zaawansowana analityka. W rezultacie konsumenci i firmy mogą przeprowadzać transakcje z większą pewnością i osiągać wspaniałe rzeczy. Nazywamy to informacją na rzecz dobra® — i prowadzi ona do możliwości ekonomicznych, wspaniałych doświadczeń i osobistego wzmocnienia milionów ludzi na całym świecie. http://www.transunion.com/business

Warto przeczytać!  CEO Spotlight: Wywiad z Yaroslavem Shakulą: CEO YARD Hub

Kontakt TransUnion Davida Blumberga

E-mail david.blumberg@transunion.com

Telefon 312-972-6646


Źródło