Marketing

Agencja cyfrowa Spacja kończy 10 lat bez funduszy, zwolnień i sprzedawców!

  • 5 maja, 2023
  • 3 min read
Agencja cyfrowa Spacja kończy 10 lat bez funduszy, zwolnień i sprzedawców!


Mumbaj (Maharasztra) [India], 5 maja: Przy całym zamieszaniu wokół Shark Tank i jednorożców, inwestorów private equity i venture capital, przedsiębiorcy, którzy chcą zbudować długoterminową spuściznę, mogą wyciągnąć jedną stronę z tej historii. Spacebar, agencja content marketingu premium B2B, niedawno świętowała 10. rocznicę swojego powstania — bardzo pożądany kamień milowy dla startupów i szczególnie niezwykły dla podmiotu w pełni działającego. Agencja z siedzibą w Mumbaju rozrosła się organicznie od obsługującego zaledwie jednego klienta dziesięć lat temu do ponad 500 obecnie, a wszystko to bez zewnętrznego finansowania, bez zwolnień w okresie pogorszenia koniunktury gospodarczej i bez dedykowanego zespołu sprzedaży.

Założona 1 kwietnia 2013 r. przez Alpana Mandal, byłego konsultanta ds. Początkowo skupiając się wyłącznie na pisaniu treści, Spacebar stał się pełnoprawną agencją z zespołem ponad 20 kreatywnych profesjonalistów i rozbudowaną siecią freelancerów, oferującą kompleksowy pakiet usług obejmujący pisanie treści, projektowanie graficzne, mediów i marketingu efektywnościowego. Niezachwiana koncentracja firmy na świadomym marketingu oznacza, że ​​zdecydowanie trzyma się ona z dala od rozwiązań typu cookie-cutter, które można kopiować i wklejać wśród klientów.

Warto przeczytać!  Jak kalifornijska winiarnia premium szybko przekazała swoją zdominowaną przez boomerów bazę konsumentów młodszym pokoleniom

„Moja strategia marketingowa zawsze opierała się na celu”, mówi Alpana, „Aktywnie koncentrujemy się na pozyskiwaniu klientów, którzy mają długoterminową wizję swojej marki i nie gonią za trendami. Pomogło to szczególnie w budowaniu naszej reputacji wśród marek B2B i ukierunkowanych na cel marek B2C, które mają bardziej wymagających klientów i wewnętrzne zespoły”.

Aby uczcić dziesięciolecie sukcesów, firma Spacebar zorganizowała niedawno 28 kwietnia 2023 r. galę, podczas której klienci agencji, obecni pracownicy, byli pracownicy i freelancerzy spotkali się, aby upamiętnić tę okazję. Wydarzenie było odzwierciedleniem tętniącej życiem i optymistycznej atmosfery pracy firmy, która zapewnia idealną równowagę między profesjonalizmem a zabawą, prowadząc do maksymalnej kreatywności, produktywności i satysfakcji z pracy.

Wraz z ciągłą ewolucją branży content marketingu i pojawieniem się nowych technologii, takich jak generatywna sztuczna inteligencja, Spacebar dokonuje kolejnej strategicznej zmiany. Patrząc w przyszłość, Alpana twierdzi: „Spacebar wykazał się niesamowitą odpornością przez burzliwą dekadę, stosując zrównoważone połączenie ustrukturyzowanych procesów i sprawnego podejmowania decyzji. Wierzymy w proaktywne podejmowanie decyzji, które prowadzą do długoterminowego zrównoważonego rozwoju, a nie tylko krótkoterminowego wzrostu — w czasach, w których bycie jednorożcem jest uważane za wskaźnik sukcesu, cieszymy się, że jesteśmy wielbłądem. Aby zachować znaczenie w świecie opartym na sztucznej inteligencji, skupiamy się na obszarach, w których relacje międzyludzkie mają największe znaczenie. Nasze usługi ewoluują w tym samym kierunku”.

Warto przeczytać!  Jak hotele przystosowały się do miksu rynkowego?

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Spacebar jest gotowy, aby osiągnąć nowe wyżyny, dając przykład sukcesu osiągniętego dzięki pasji, zaangażowaniu i nieustannemu dążeniu do doskonałości. Jako firma, która osiągnęła niezwykły sukces wbrew wielu przeciwnościom, podróż Spacebar jest warta uważnego obserwowania.


Źródło