Podróże

Agencja informacyjna Emirates – szczyt Discover Europe poświęcony rynkowi podróży GCC

  • 26 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Agencja informacyjna Emirates – szczyt Discover Europe poświęcony rynkowi podróży GCC


DUBAJ, 26 kwietnia 2023 r. (WAM) – Ponad 100 przedstawicieli branży turystycznej z Austrii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii spotka się w Dubaju jeszcze w tym miesiącu na szczycie Discover Europe Travel Summit, aby zbadać nowe możliwości na rynku podróży na Bliski Wschód.

Dwudniowe wydarzenie networkingowe odbędzie się w 25Hours Hotel Dubai One Central od 29 do 30 kwietnia, w weekend bezpośrednio przed rozpoczęciem targów Arabian Travel Market (ATM), największych targów turystycznych w regionie. Obiecując idealne preludium do ATM, Discover Europe jest organizowane we współpracy z Europejską Komisją ds. ZEA.

Na szczycie, który obejmie prezentacje czterech krajowych rad ds. turystyki, a także indywidualne spotkania i wydarzenia networkingowe, zgromadzą się kupujący i wystawcy, którzy odbędą prawie 4500 spotkań.

Miguel Gallego, szef marketingu w European Travel Commission, powiedział: „Przygotowując się do rozpoczęcia Discover Europe Travel Summit w Dubaju, cieszymy się, że możemy być partnerem wydarzenia, które współpracuje z kupującymi z GCC w celu wzmocnienia naszych obecnych relacje i odkrywać nowe możliwości. Naszym celem jest wspieranie długotrwałych partnerstw i promowanie bogatej kultury, historii i naturalnego piękna Europy wśród wymagających podróżników z regionu GCC. Wierzymy, że współpracując, możemy stworzyć innowacyjne doświadczenia podróżnicze, które pokażą to, co najlepsze w Europie, i utorują drogę do świetlanej przyszłości rozwoju i sukcesu branży turystycznej”.

Warto przeczytać!  Irlandzkie hrabstwo znalazło się w pierwszej piątce miejsc na świecie, które warto odwiedzić w 2024 r

Michael Tauschmann, Head of Markets Middle East & India w Austriackim Narodowym Biurze Turystyki, podsumował: „Możliwość ponownego kontaktu z rynkiem GCC i bycia na bieżąco z najnowszymi trendami turystycznymi jest dla nas absolutnym przywilejem. w zostaniu uznanym za jedno z najlepszych miejsc docelowych dla podróżnych z Bliskiego Wschodu, obok pozostałych trzech krajów europejskich. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować i ułatwiać znaczące połączenia między głównymi graczami turystycznymi a lokalnym branżą turystyczną.

Yamina Sofo, dyrektor Niemieckiego Narodowego Biura Turystycznego (GNTO) z siedzibą w Dubaju, regionalnego biura Niemieckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTB), dodała: „Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia rynku GCC, zwłaszcza w obliczu gwałtownego wzrostu liczby podróżnych w 2022 r. w porównaniu z poprzednimi latami. Dzięki naszej wyjątkowej ofercie kulturalnej i zapierającym dech w piersiach naturalnym krajobrazom Niemcy oferują mieszkańcom GCC możliwość odkrywania wyjątkowych miejsc przez cały rok. Koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i dostępności, nie możemy się doczekać, aby podczas wydarzenia Discover Europe naszym kluczowym partnerom zaprezentować odwiedzającym mnóstwo przyjaznych dla środowiska i sprzyjających włączeniu społecznemu opcji podróży”.

Warto przeczytać!  9 pięknych mniej znanych miejsc w Azji do odwiedzenia w 2023 roku

Aisling McDermott, menedżer ds. turystyki w Irlandii na Bliski Wschód i Azję, powiedziała, że ​​jest podekscytowana możliwością zaprezentowania wyjątkowej oferty wyspy Irlandii podczas wydarzenia, które tradycyjnie przynosi rezultaty.

„Cieszymy się, że możemy być obecni na wydarzeniu Discover Europe iz niecierpliwością oczekujemy pozytywnych rezultatów naszych wysiłków” – powiedział McDermott.

Udział w tym wydarzeniu był dla nas łatwym wyborem, ponieważ byliśmy świadkami imponujących wyników osiągniętych przez czołowe europejskie biura turystyczne w poprzednich latach. Cieszymy się, że mamy okazję po raz kolejny stanąć obok nich i zaprezentować Irlandię jako kwintesencję miejsca na wakacje dla ich klientów GCC”.

Matthias Albrecht, dyrektor GCC ds. Turystyki w Szwajcarii, dodał: „To dla mnie wyjątkowa przyjemność patrzeć, jak rozwija się i rozkwita program „Discover Europe”, zwłaszcza że będzie to mój ostatni. Ale zaprezentowanie Szwajcarii GCC pośród naszych europejskich przyjaciół to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo ważne dla nas.

„GCC to rynek priorytetowy, najwyższy poziom w naszych ramach rynkowych. W 2022 r. liczba odwiedzających Szwajcarię z GCC prawie osiągnęła poziom z 2019 r. sprzed pandemii, a wzrost utrzymuje się w 2023 r. — wydaje się, że zielona przyroda Szwajcarii, świeże powietrze, jej ciemnoniebieskie jeziora, pokryte śniegiem góry, tętniące życiem miasta i zrównoważony rozwój oferta pociągów nigdy nie traci swojego uroku. Z niecierpliwością czekamy na powitanie jeszcze większej liczby gości z GCC w Szwajcarii tego lata”.

Warto przeczytać!  Najlepsze hotele w Amsterdamie: te są warte swojej ceny


Źródło