Agencja LERMA z Dallas wyprodukowała 3 reklamy na tegoroczny Super Bowl » Dallas Innovates
Dla agencji reklamowej to wielka sprawa, aby umieścić jedną reklamę w Super Bowl, gdzie w tym roku 30-sekundowe spoty reklamowe kosztują 7 milionów dolarów za sztukę. Ale podczas tegorocznego wielkiego meczu LERMA/Agencja z Dallas będzie kibicować w trzech różnych wyprodukowanych przez siebie spotach.
Według Dallas Business Journal, LERMA/ wyprodukowała spot reklamowy dla Avocados z Meksyku z siedzibą w Irving, a także powiedziała „Akcja!” za 30-sekundowy i 60-sekundowy spot dla „He Gets Us”, chrześcijańskiej kampanii reklamowej finansowanej przez, jak to nazywa Christians Today, „małej grupy bogatych anonimowych rodzin”.
„Po raz pierwszy jako agencja byliśmy w niesamowitym miejscu, w którym mogliśmy udać się do firm i poprosić o szansę” – powiedział dyrektor generalny Pedro Lerma w rozmowie z DBJ.
Wśród klientów LERMA/, nagrodzonej złotem nagrody AdAge w 2022 r. małej agencji roku, znajdują się również takie marki, jak The Salvation Army, Interstate Batteries, Lifeway, Yuengling i The Home Depot.
Co zatem będzie się działo w spotach?
Lerma nie chciał zdradzać zbyt wiele.
Jeśli chodzi o awokado z Meksyku – dla którego Lerma służyła jako agencja mediów cyfrowych i społecznościowych przez ostatnie osiem lat – Lerma dał DBJ kuszącą zapowiedź: „Mogę tylko powiedzieć, że wystawiamy nagich ludzi na Super Bowl”. (W spocie występuje aktorka komediowa Anna Faris w ramach tego, co AFM nazywa „idealnie dojrzałą” kampanią.)
A jeśli chodzi o spoty He Gets Us, Lerma powiedział DBJ: „Wszystko, czym mogę się z wami podzielić, to założenie: trzecia droga. Oba spoty telewizyjne są zakorzenione w tej idei. W każdym z problemów, z którymi mamy dziś do czynienia, istnieje trzecia droga. To była doskonała okazja, aby opowiedzieć więcej o tej historii”.
LERMA/ ostatnio podwoiła swoją obecność na West Endzie w Dallas
W grudniu agencja zajmująca się brandingiem i reklamą kreatywną zajmująca się „kierowaniem kreatywności na dobre” ogłosiła, że podwaja swój zasięg w dzielnicy West End w centrum Dallas. Powierzchnia firmy LERMA/ w budynku The Luminary (powyżej) wzrosła z 27 959 stóp kwadratowych do 55 918 stóp kwadratowych w ciągu jednego roku.
Wpisz się na listę.
Dallas Innovates, każdego dnia.
Zarejestruj się, aby codziennie mieć oko na nowości i następne w Dallas-Fort Worth.