Marketing

Agencja marki i MSWA przedstawiają Life Not Limits – Krótki opis kampanii WA

  • 20 listopada, 2023
  • 4 min read
Agencja marki i MSWA przedstawiają Life Not Limits – Krótki opis kampanii WA


| | Bez komentarza

Agencja marki nawiązała współpracę z MSWA, aby tchnąć nowe życie w markę organizacji charytatywnej dzięki świeżej strategii i tętniącej życiem platformie kreatywnej – Life not limits. Ta marka charytatywna zmienia bieg z samozwańczych „neuroekspertów” pod hasłem „We know neuro” na podejście skupione na ludziach, dzięki któremu MSWA stała się powszechnie znana od 50 lat.

Kampania skupia się ponownie na ludziach, którzy są dla nich najważniejsi: Australijczykach z Australii Zachodniej cierpiących na schorzenia neurologiczne.

Aby uchwycić to autentycznie, kluczowymi czynnikami napędzającymi projekt były szeroko zakrojone konsultacje z klientami, pracownikami pierwszej linii, kadrą kierowniczą, osobami wspierającymi i uczestnikami wydarzeń.

MSWA to zróżnicowana organizacja, która zapewnia niezbędne wsparcie i usługi tysiącom osób z chorobami neurologicznymi w całym stanie Waszyngton. Prowadzi także ekscytujące kampanie, wydarzenia i duże inicjatywy zbierania funduszy w celu wspierania świadczenia usług i badań – w tym słynną loterię MSWA Mega Home.

Brendon Lewis, dyrektor biznesowy The Brand Agency, powiedział: „Jasnym założeniem było stworzenie unikalnej narracji marki, która będzie rezonować w całej organizacji i umożliwi społeczności łatwe łączenie marek MSWA na rynku.

„Naszym wyzwaniem było stworzenie pozycjonowania marki obejmującego całą ofertę MSWA.

„Od loterii Mega Home po świadczenie usług i badania osobom z chorobami neurologicznymi – to różne światy. Chcieliśmy wypełnić tę lukę, zbliżając ich do siebie, dostosowując komunikaty do różnych odbiorców”.

Tony Millar, dyrektor ds. marketingu w MSWA, powiedział: „To był zaszczyt opowiedzieć autentyczne historie Chrisa Thrill Seekera i Susan Social Butterfly, którzy naprawdę ucieleśniają koncepcję „Życie bez ograniczeń”.

„Częścią naszej misji marketingowej jest zmiana sposobu, w jaki ludzie postrzegają MSWA – z marki organizującej loterię w organizację charytatywną wspierającą osoby z chorobami neurologicznymi, aby mogły żyć jak najlepiej.

„Mega Home Lottery stanowi dużą część historii naszej organizacji, ale musimy poszerzyć to rozumienie. Obejmuje to skierowanie uwagi na nasz główny cel i powód, dla którego naprawdę istniejemy. Najbardziej autentycznym sposobem na osiągnięcie tego jest opowiadanie prawdziwych historii z prawdziwymi ludźmi.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani kolejną fazą ewolucji naszej marki i jesteśmy pewni, że Life not Limits zapewni MSWA przyszły zrównoważony rozwój i sukces”.

Uroczyste ujawnienie nowej marki miało miejsce 13 listopada podczas ogłoszenia na żywo zwycięzcy nagrody głównej MSWA Mega Home Lottery w Seven News.

Marka rozprzestrzeniła teraz swojego inspirującego ducha na całą organizację i ogólnostanowe centra usług, stosując nowy system projektowania materiałów informacyjnych, witryny internetowej i stron społecznościowych.

Strategia medialna to zintegrowane połączenie wielkoformatowego OOH, mediów społecznościowych, dynamicznej technologii cyfrowej, dźwięku i wideo, strategicznie zsynchronizowane z loterią MSWA Mega Home Lottery w celu uzyskania maksymalnego efektu.

Kredyty
Klient, MSWA
Dyrektor ds. marketingu, Tony Millar
Szef strategii marketingowej i zaangażowania, Debra Packer
Starszy oficer Marcomms (marka), Marianne Green
Starszy oficer Marcomms (treść), Emily Ace
Starszy specjalista ds. marketingu cyfrowego, Pash Atukorale
Starszy specjalista ds. marketingu, Belinda Sherry

Agencja, Agencja Marki
Wykonawczy dyrektor kreatywny, Dean Hunt
Dyrektor kreatywny Steve Straw
Dyrektor artystyczny, Jess Sutton
Copywriterka, Blanche McKie
Kierownik projektu, Dan Agostino
Starsi projektanci: Mindy Lee, Kate Pelosi i Clayton West
Ukończony artysta: Julian Farnan i Nicola Commons
Producent wykonawczy Nicole Beer
Starszy producent, Courtney Reid
Starszy strateg, Emma Ridley
Projektant UX, Joe Damiano
Kierownik projektu technicznego rozwiązań cyfrowych, Pete Boston
Kierownik techniczny, Carmelo Rigoli
Dyrektor biznesowy, Brendon Lewis
Starszy Account Manager, Christina Tilenni
Account Executive, Alex Crouch
Szef działu mediów i analityki, Ang Naaykens
Dyrektor ds. planowania mediów, Kate Pugh
Kupiec mediów, Jovana Maletic
Dyrektor ds. technologii medialnych, Ashleigh Sligo
Technolog mediów, Lorna Bagnall

Firma produkcyjna, piękne zdjęcia
Reżyserka Renee Webster
Fotografia, Simon Westlake
Muzyka, Studio Leśne

Agencja Marki i MSWA przedstawiają Life Not Limits
Agencja Marki i MSWA przedstawiają Life Not Limits


Źródło

Warto przeczytać!  Partner OpenFortune i Voodoo oferuje codzienne nagrody w wysokości do 15 000 $