Marketing

Agencja Mars uruchamia dział Retail Media w Australii

  • 28 czerwca, 2023
  • 4 min read
Agencja Mars uruchamia dział Retail Media w Australii


Agencja kupująca i aktywizująca, XPO: Agencja Mars oficjalnie uruchomiła swój globalny, w pełni zintegrowany dział Retail Media w Australii w ramach rozszerzającej się oferty Connected Commerce.

XPO: Oferta agencji Mars w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach łączy marketing zakupowy na rynku z 20-letnim doświadczeniem w globalnych mediach detalicznych i pomiarach opartych na danych, aby przenieść swoją wiedzę do Australii.

Wykorzystując możliwości The Mars Agency (która przejęła XPO w kwietniu ubiegłego roku), dywizja Retail Media będzie kierowana przez Jeremy’ego Hagnère’aktóry niedawno został mianowany dyrektorem ds. mediów detalicznych, dołączając do grupy z firmy Cartology, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. współpracy z klientami i sprzedaży.

„XPO ma dogłębne zrozumienie przestrzeni detalicznej i wielokrotnie nagradzane referencje w marketingu zakupowym; Agencja Mars ma dwie dekady globalnego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach. Ta kombinacja sprawia, że ​​jesteśmy doskonale przygotowani, aby pomóc klientom wypełnić lukę między marką, handlem i sprzedawcą detalicznym oraz zaspokoić ich złożone potrzeby w stale rozwijającym się ekosystemie Commerce Marketing” – powiedział XPO: dyrektor zarządzający The Mars Agency, Sally Tobin.

Warto przeczytać!  Top 6 porad dotyczących monetyzacji strony internetowej od partnera Google AdX

Wraz ze wzrostem liczby mediów detalicznych w Australii (eksperci przewidują, że rynek o wartości 1 miliarda dolarów do 2025 r.) Tobin i zespół XPO:TMA współpracowali ze swoimi partnerami w zakresie marek, aby zidentyfikować pojawiającą się lukę na rynku – zapotrzebowanie na media branżowe i wiedzę na temat kupujących w jednym miejsce.

Wraz z uruchomieniem i dalszym wzmocnieniem możliwości zbiegło się australijskie wdrożenie kompleksowego rozwiązania Commerce [Shopper] Platforma pomiaru marketingowego, Marilyn, która zapewni klientom przejrzystość w wykonywaniu ich działań ukierunkowanych na detalistów. Zastrzeżona platforma technologii marketingowej rozwiązuje problem złożoności, która tak często uniemożliwiała ocenę Commerce Marketing w ramach tradycyjnych modeli ATL Marketing Mix — lub niedostateczną ocenę, gdy jest uwzględniona.

Oferta Retail Media agencji Mars zostaje uruchomiona w Australii wraz z klientem fundacji, George’em Weston Foods, Don Smallgoods, przekazując zarządzanie wydatkami na marketing handlowy za pośrednictwem głównych sieci sprzedaży detalicznej, w tym Cartology (Woolworths Group), Coles 360 i Citrus Ad Search Media firmie XPO , aby lepiej mierzyć i zwiększać zyski w sieciach medialnych sprzedawców detalicznych. Retail Media Management and Measurement to rozszerzenie kompetencji agencji, która już wspiera markę w shopper marketingu i inicjatywach rozwoju klienta.

Warto przeczytać!  Rynek elastycznych systemów przesyłowych AC 2023: Oczekiwany szybki wzrost w nadchodzących latach

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z XPO The Mars Agency i platformą technologiczną Marilyn” – powiedział Zofii Fetterplace, szef marketingu i innowacji, Don Smallgoods. „Z niecierpliwością czekamy na odblokowanie większego potencjału i efektywności w Retail & Search Media poprzez ich wiedzę z zakresu zarządzania i platform.

„Tradycyjne agencje medialne mają trudności ze zrozumieniem, w którym miejscu działają media detaliczne. To delikatna równowaga między handlem a relacjami z klientami, połączona ze zrozumieniem potrzeb kupujących, a także zarządzaniem mediami” — wyjaśnił XPO: dyrektor ds. mediów detalicznych agencji Mars, Jeremy Hagnere. „Pracując lokalnie zarówno z klientami markowymi, jak i detalicznymi w zakresie rozwoju klienta i marketingu zakupowego przez ostatnie 10 lat, XPO: Agencja Mars ma wyjątkową pozycję, aby rozwiązać tę pojawiającą się potrzebę. Jesteśmy wyjątkowo podekscytowani tym, co nas czeka w naszej nowej ofercie zarządzania sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach, a także w szerszym ujęciu naszej firmy”.

Górne zdjęcie: Sally Tobin i Jeremy Hagnere




Źródło