Marketing

Agencja Mars uruchamia globalny, w pełni zintegrowany dział mediów detalicznych w Australii – podsumowanie kampanii

  • 28 czerwca, 2023
  • 4 min read
Agencja Mars uruchamia globalny, w pełni zintegrowany dział mediów detalicznych w Australii – podsumowanie kampanii


| | Bez komentarza
XPO: Agencja Mars uruchamia globalny, w pełni zintegrowany dział mediów detalicznych w Australii

Nagradzana agencja zakupowa i aktywacyjna XPO: Agencja Mars oficjalnie uruchomiła swój globalny, w pełni zintegrowany dział mediów detalicznych w Australii w ramach stale rozwijającej się oferty Connected Commerce.

XPO: Oferta Mars Agency w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach łączy biegłość w marketingu konsumenckim na rynku z 20-letnim doświadczeniem w globalnych mediach detalicznych i pomiarach opartych na danych, aby zapewnić niezrównaną wiedzę specjalistyczną w Australii.

Wykorzystując rozległe, wiodące w branży możliwości The Mars Agency (która nabyła XPO w kwietniu ubiegłego roku), działem Retail Media będzie kierował Jeremy Hagnere (powyżej po prawej), który niedawno został mianowany dyrektorem ds. pełnił funkcję dyrektora ds. partnerstw z klientami i sprzedaży.

Mówi Sally Tobin (powyżej po lewej), dyrektor zarządzająca XPO: The Mars Agency: „XPO ma dogłębną wiedzę na temat przestrzeni detalicznej i wielokrotnie nagradzane referencje w marketingu zakupowym; Agencja Mars ma dwie dekady globalnego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach. To połączenie sprawia, że ​​jesteśmy doskonale przygotowani do pomagania klientom w wypełnianiu luki między markami, handlem i sprzedawcami oraz zaspokajaniu ich złożonych potrzeb w stale rozwijającym się ekosystemie marketingu komercyjnego”.

Warto przeczytać!  Moje ulubione oferty Amazon i dlaczego

Wraz ze wzrostem liczby mediów detalicznych w Australii (eksperci przewidują, że rynek o wartości 1 miliarda dolarów do 2025 r.) Tobin i zespół XPO:TMA współpracowali ze swoimi partnerami w zakresie marek, aby zidentyfikować pojawiającą się lukę na rynku – zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę w zakresie mediów branżowych i kupujących w jednym miejsce.

Wraz z wprowadzeniem na rynek i dalszym wzmocnieniem możliwości zbiegło się wprowadzenie Marilyn do Australii, pierwszego kompleksowego rozwiązania handlowego w branży [shopper] platformę pomiaru marketingu, która zapewni, że XPO: Klienci Agencji Mars uzyskają pełną przejrzystość w wykonywaniu ich działań ukierunkowanych na detalistów. Opatentowana platforma technologii marketingowej w wyjątkowy sposób rozwiązuje problem złożoności, która tak często uniemożliwiała ocenę marketingu komercyjnego w ramach tradycyjnych modeli marketingu mix ATL — lub niedostateczny pomiar, gdy został uwzględniony.

Uderzając w ziemię, XPO: detaliczna oferta medialna Agencji Mars zostaje uruchomiona w Australii z klientem fundacji George Weston Foods, Don Smallgoods, przekazując zarządzanie wydatkami na marketing handlowy za pośrednictwem głównych detalicznych sieci medialnych, w tym Cartology (Woolworths Group), Coles 360 & Citrus Ad Search Media do XPO, aby lepiej mierzyć i zwiększać zyski w sieciach medialnych sprzedawców detalicznych. Zarządzanie i pomiar mediów detalicznych jest rozszerzeniem kompetencji agencji, która już wspiera markę w shopper marketingu i inicjatywach rozwoju klienta.

Warto przeczytać!  Prowadzenie odpowiedniego programu szkoleniowego w zakresie rozwoju biznesu

Mówi Sophie Fetterplace, szef marketingu i innowacji, Don Smallgoods: „Cieszymy się, że możemy współpracować z XPO The Mars Agency i platformą technologiczną Marilyn. Z niecierpliwością czekamy na odblokowanie większego potencjału i efektywności w mediach detalicznych i wyszukiwarkach poprzez ich zarządzanie i naukę na temat platform”.

Hagnere mówi: „Tradycyjne agencje medialne mają trudności ze zrozumieniem, w którym miejscu działają media detaliczne. To delikatna równowaga między handlem a relacjami z klientami, połączona ze zrozumieniem potrzeb kupujących oraz zarządzaniem mediami. Pracując przez ostatnie 10 lat zarówno z klientami markowymi, jak i detalicznymi w zakresie rozwoju klienta i marketingu kupujących lokalnie, XPO: Agencja Mars ma wyjątkową pozycję, aby rozwiązać tę pojawiającą się potrzebę. Jesteśmy wyjątkowo podekscytowani tym, co nas czeka w naszej nowej ofercie zarządzania mediami w handlu detalicznym i wyszukiwarkach, a także szerzej w całej firmie”.


Źródło