Marketing

Agencja Mars wyznacza byłego pracownika kartologii do kierowania rozwiązaniem dla mediów detalicznych

  • 29 czerwca, 2023
  • 4 min read
Agencja Mars wyznacza byłego pracownika kartologii do kierowania rozwiązaniem dla mediów detalicznych


XPO: Agencja Mars uruchomiła w Australii dział mediów detalicznych z dyrektorem ds. mediów detalicznych Jeremym Hagnere na czele.

Wielokrotnie nagradzana agencja zakupowa i aktywacyjna, XPO: Agencja Mars oficjalnie uruchomiła swój globalny, w pełni zintegrowany dział Retail Media w Australii w ramach stale rozwijającej się oferty Connected Commerce.

XPO: Oferta agencji Mars w zakresie zarządzania sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach łączy biegłość w marketingu zakupowym na rynku z 20-letnim doświadczeniem w globalnych mediach detalicznych i pomiarach opartych na danych, aby zapewnić niezrównaną wiedzę fachową w Australii.

Wykorzystując rozległe, wiodące w branży możliwości The Mars Agency (która nabyła XPO w kwietniu ubiegłego roku), działem Retail Media będzie kierował Jeremy Hagnere, który niedawno został mianowany dyrektorem ds. jako dyrektor ds. współpracy z klientami i sprzedaży.

„XPO ma dogłębne zrozumienie przestrzeni detalicznej i wielokrotnie nagradzane referencje w marketingu zakupowym; Agencja Mars ma dwie dekady globalnego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach. Ta kombinacja sprawia, że ​​jesteśmy doskonale przygotowani, aby pomóc klientom wypełnić lukę między marką, handlem i sprzedawcą detalicznym oraz zaspokoić ich złożone potrzeby w stale rozwijającym się ekosystemie Commerce Marketing” – powiedziała XPO: dyrektor zarządzająca agencji Mars, Sally Tobin.

Warto przeczytać!  Od skromnych początków do kruszenia sensacji: jak Humble Crumble złamał kod mediów społecznościowych

Wraz ze wzrostem sprzedaży detalicznej w Australii (eksperci przewidują, że rynek o wartości 1 miliarda dolarów do 2025 r.*) Tobin i zespół XPO:TMA współpracowali ze swoimi markowymi partnerami, aby zidentyfikować pojawiającą się lukę na rynku – zapotrzebowanie na media branżowe i wiedzę ekspercką kupujących w jedno miejsce.

Z uruchomieniem i dalszym wzmocnieniem możliwości zbiega się australijskie wdrożenie Marilyn, pierwszego w branży kompleksowego programu Commerce [Shopper] Platforma pomiaru marketingowego, która zapewni, że XPO: Klienci Agencji Mars uzyskają pełną przejrzystość w wykonywaniu swoich działań ukierunkowanych na detalistów. Zastrzeżona platforma technologii marketingowej w unikalny sposób rozwiązuje problem złożoności, która tak często uniemożliwiała ocenę marketingu Commerce w ramach tradycyjnych modeli ATL Marketing Mix — lub niedostateczny pomiar, gdy jest uwzględniony.

Uderzając w ziemię, XPO: oferta Retail Media agencji Mars zostaje uruchomiona w Australii z klientem fundacji George Weston Foods, Don Smallgoods, przekazując zarządzanie wydatkami na marketing handlowy za pośrednictwem głównych sieci detalicznych, w tym Cartology (Woolworths Group), Coles 360 & Citrus Ad Search Media do XPO, aby lepiej mierzyć i zwiększać zyski w sieciach medialnych sprzedawców detalicznych. Retail Media Management and Measurement to rozszerzenie kompetencji agencji, która już wspiera markę w shopper marketingu i inicjatywach rozwoju klienta.

Warto przeczytać!  2U, INC. Dyskusja i analiza sytuacji finansowej i wyników operacyjnych kierownictwa (formularz 10-K)

„Cieszymy się, że możemy współpracować z XPO The Mars Agency i platformą technologiczną Marilyn®” — powiedziała Sophie Fetterplace, dyrektor ds. marketingu i innowacji w firmie Don Smallgoods. „Z niecierpliwością czekamy na odblokowanie większego potencjału i skuteczności w sprzedaży detalicznej i mediach wyszukiwania poprzez ich naukę zarządzania i platform”.

„Tradycyjne agencje medialne mają trudności ze zrozumieniem, w którym miejscu działają media detaliczne. To delikatna równowaga między handlem a relacjami z klientami, połączona ze zrozumieniem potrzeb kupujących, a także zarządzaniem mediami” — wyjaśnił XPO: dyrektor ds. mediów detalicznych agencji Mars, Jeremy Hagnere. „Pracując lokalnie zarówno z klientami markowymi, jak i detalicznymi w zakresie rozwoju klienta i marketingu zakupowego przez ostatnie 10 lat, XPO: Agencja Mars ma wyjątkową pozycję, aby rozwiązać tę pojawiającą się potrzebę. Jesteśmy wyjątkowo podekscytowani tym, co nas czeka w naszej nowej ofercie zarządzania sprzedażą detaliczną i mediami w wyszukiwarkach, a także w szerszym ujęciu naszej firmy”.


Źródło