Marketing

Agital unowocześnia swoje rozwiązanie do modelowania multimediów, wprowadzając

  • 11 czerwca, 2024
  • 4 min read
Agital unowocześnia swoje rozwiązanie do modelowania multimediów, wprowadzając


BOSTON, 11 czerwca 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Agita, agencja marketingu cyfrowego dostarczająca wymierne wyniki biznesowe marketerom i liderom biznesu, ogłosiła dzisiaj aktualizacje swojego rozwiązania Media Mix Modeling (MMM) w ramach zintegrowanej platformy technologicznej Agital Impact. Funkcje MMM firmy Agital interpretują skuteczność kampanii, aby zapewnić jasny wgląd w to, które kanały dają największe możliwości skalowania wydatków na reklamę i jakich przychodów można się spodziewać z każdego dolara wydanego na każdą platformę. Ulepszone możliwości MMM podkreślają wartość stosowania modelowania statystycznego w świecie przestrzegającym zasad prywatności w celu podejmowania decyzji marketingowych dotyczących alokacji budżetu medialnego pomiędzy kanałami.

Przynajmniej 51% firm korzysta osiem kanałów interakcji z klientami, co stanowi rosnącą zmianę wśród marketerów w kierunku przyjęcia holistycznego podejścia do łączenia się z konsumentami w różnych punktach kontaktu. Nowe osiągnięcia w zakresie sztucznej inteligencji i wycofywania plików cookie stron trzecich zmieniają protokoły w zakresie atrybucji i optymalizacji w wielu kanałach 60% budżetów marketingowych jest marnowanych w wyniku ślepych wydatków. Marketerzy stoją przed wyzwaniem dokonywania pomiarów w coraz większej liczbie kanałów, aby śledzić podróż klienta i dokładnie zrozumieć zwrot z inwestycji (ROI) swojej strategii.

Warto przeczytać!  Avida Land wieńczy ostatnią wieżę Avida Towers Riala w Cebu

„W związku z oczekiwaniem przez firmę Google na wycofanie plików cookie innych firm i możliwością dotarcia do konsumentów na większej liczbie platform niż kiedykolwiek wcześniej, specjaliści ds. marketingu szukają sposobów na lepszą alokację swoich budżetów medialnych na większą liczbę kanałów, aby promować rozwój na dużą skalę. Aktualizacje, które wprowadziliśmy do rozwiązania MMM firmy Agital, stwarzają dla marketerów kluczową szansę na jak najlepsze wykorzystanie swoich budżetów w celu dotarcia do konsumentów na dużą skalę” – mówi Scott Smigler, prezes oddziału i wiceprezes Agital.

W panelu kontrolnym Agital Impact rozwiązanie MMM umożliwia marketerom eksperymentowanie z alokacją budżetu, zapewnia wgląd w prognozowany wpływ na całkowite przychody i wykorzystuje spostrzeżenia z raportu działań marketingowych Agital Impact do skalowania wysiłków związanych z zakupem mediów w kampaniach o najwyższej dochodowości. W połączeniu z rozwiązaniem MMM raport działań marketingowych Agital Impact pomaga marketerom określić, które kampanie radzą sobie dobrze w każdym kanale, informując o możliwościach skalowania budżetu w kanałach, które według przewidywań przyniosą największy wpływ.

„W Agital dążymy do tego, aby nasze narzędzia i raporty były bardziej dostępne dla marketerów, aby przyspieszyć wzrost przychodów przy jednoczesnej maksymalizacji wydajności marketingowej i rentowności. Dzięki naszym zaktualizowanym funkcjom MMM marketerzy będą lepiej rozumieć skuteczność kanału i kampanii oraz zachować elastyczność w celu osiągnięcia skalowalnego wzrostu. Marketerzy mogą upraszczać złożone dane, aby informować o decyzjach strategicznych i taktycznych, stale optymalizując planowanie rozwoju na dużą skalę w wielu kanałach” – powiedział Frank Kjaersgaard, dyrektor ds. technologii w Agital.

Warto przeczytać!  LSV Communications wprowadza narrację opartą na sztucznej inteligencji

Agital Impact jest dostępny dla wszystkich klientów Agital i można go zintegrować w celu wspierania strategii na platformach takich jak Shopify i BigCommerce. Więcej informacji na temat tej wiodącej w branży zintegrowanej platformy technologicznej można znaleźć na stronie

O Agitalu
Agital łączy zwinne strategie i innowacyjną technologię, aby świadczyć usługi marketingowe, które wywierają wymierny wpływ na swoich klientów, partnerów, pracowników i branżę. Dzięki obecności na rynku krajowym i biurom w Bostonie, Waszyngtonie, Las Vegas, Phoenix, San Diego i St Louis nasze podejście do strategii oparte na wnikliwych analizach na nowo definiuje sposób świadczenia usług marketingowych i ich dostosowanie do podstawowych celów biznesowych klientów. Pełny pakiet usług marketingowych Agital obejmuje oferty całościowe i specyficzne dla kanału, mające na celu poprawę wyników klientów. Od płatnych i bezpłatnych wyników wyszukiwania, mediów społecznościowych, poczty e-mail, rynków i programmatic po PR, kreację i tworzenie stron internetowych – posiadamy wiedzę i zintegrowane podejście, aby osiągnąć cele klienta. Więcej informacji można znaleźć na stronie agital.com.

Kontakt
Neila Daviesa
neil@broadsheetcomms.com


Źródło