Airstream Rangeline oparty na RAM ProMaster oferuje imponującą wartość użytkową samochodu dostawczego
GearJunkie może zarobić niewielką prowizję od linków partnerskich w tym artykule. Ucz się więcej
Airstream Rangeline to rozszerzenie zmotoryzowanej oferty 91-letniej firmy. Dyrektor generalny Airstream mówi, że furgonetka – zaprojektowana na podwoziu RAM – jest przeznaczona do „nowej rzeczywistości podróży” z większą swobodą i elastycznością poszukiwaną przez klientów.
Wraz z Rangeline Touring Coach firma Airstream zaprojektowała pojazd skierowany wprost na szybko rozwijający się rynek samochodów dostawczych. Airstream zbudował 21-metrowy samochód kempingowy klasy B z podwozia RAM ProMaster 3500, od dawna ulubionego wśród miłośników samochodów dostawczych, w tym Alexa Honnolda.
Airstream Rangeline oferuje wiele funkcji, których oczekują miłośnicy samochodów dostawczych, a także kilka dodatków, które zadowolą niektórych podróżnych, a innych odwrócą.
Linia zasięgu strumienia powietrza: podstawowe cechy
Na początek Rangeline unika panele słoneczne używany w wielu konwersjach vanów. Zamiast tego wszystkie systemy pokładowe pojazdu, w tym generator o mocy 2,8 kW, czerpią energię ze zbiornika gazu.
Furgonetka jest wyposażona w 3,6-litrowy silnik Pentastar V6 o mocy 276 koni mechanicznych i dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów firmy TorqueFlite — obie firmy Stellantis. Nie wjeżdżaj jednak Rangelinem pod strome góry, ponieważ jest on wyposażony tylko w napęd na przednie koła.
W ruchu Rangeline obejmuje aż cztery miejsca z pasami bezpieczeństwa: dwa fotele kapitańskie i dwumiejscową ławkę. Jeśli chodzi o spanie, standardowa konfiguracja oferuje łóżko dwuosobowe, z możliwością spania dla kolejnych dwóch osób pop-top.
Jeśli chodzi o udogodnienia, Rangeline ma wielu typowych podejrzanych o życie vana. W kuchni znajduje się chowana kuchenka elektryczna, lodówka i zamrażarka. Jest też ciepła woda, wewnętrzne ogrzewanie i klimatyzacja, a także standardowe przyłącza RV. Ma również mokrą wannę, w tym umywalkę, toaletę i prysznic.
Airstream nie zapomniał również o miłośnikach zwierząt, oferując wysuwaną szufladę na miski dla zwierząt i elementy zewnętrzne smycz załącznik.
Przechowywanie i organizacja
Jak więc Airstream Rangeline radzi sobie z przechowywaniem, korzystając z obudowy ProMaster, która oferuje mniej miejsca we wnętrzu niż a Sprinter?
Airstream dodał lekkie, nośne panele do obu tylnych drzwi. Panele są przeznaczone do konfigurowalnego przechowywania sprzętu i łatwego dostępu do dowolnego sprzętu, który zabierasz na drogę.
System przechowywania „L-track” furgonetki daje właścicielom możliwość „bezpiecznego zabezpieczenia” większych przedmiotów, takich jak rowery, sprzęt wędkarskii bagażu.
„Znajdujemy się w nowej rzeczywistości podróżowania, w której coraz więcej osób ceni sobie wolność i elastyczność” — powiedział Bob Wheeler, prezes i dyrektor generalny Airstream w komunikacie prasowym. „Rangeline jest wynikiem szeroko zakrojonych badań i zaangażowania w zrozumienie ruchu samochodów dostawczych i tego, czego klienci oczekują od ich doświadczenia”.
Rangeline kontra konkurencja
Bez napędu na 4 koła lub możliwości off-grid, Rangeline wydaje się bardziej odpowiedni dla rodzin na wycieczki drogowe niż trudne przygody. Jednak nadal jest to kamper klasy B ze znacznie niższą ceną niż jego konkurenci z dodatkowymi dzwonkami i gwizdkami.
Rangeline zaczyna się od 131 882 $ – trochę mniej niż Airstream Autostrada międzystanowa 24Xwersja 4WD Sprinter z wysoką ceną 213 850 USD.
Jest też dużo tańszy niż np Winnebago Revelkolejny samochód dostawczy z napędem na cztery koła, który wciąż kosztuje 175 000 USD, kiedy ostatnio sprawdzaliśmy.
Dla tych, którzy nie muszą docierać do wielu nieutwardzonych miejsc — ale chcą mieć furgonetkę gotową do jazdy po drogach — Airstream Rangeline oferuje wiele udogodnień w rozsądnej cenie. Sprawdź to na Airstream.com Teraz.