Marketing

Altitude Marketing ogłasza budowanie świadomości marki i partnerstwo z firmą Universal Industrial Gases (UIG LLC)

  • 18 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Altitude Marketing ogłasza budowanie świadomości marki i partnerstwo z firmą Universal Industrial Gases (UIG LLC)



EMMAUS, Pensylwania

,

18 kwietnia 2024 r

/PRNewswire/ — Dostawca i producent gazów przemysłowych, należący do listy Fortune 500, firma Universal Industrial Gases (UIG), nawiąże współpracę z Altitude Marketing w celu wprowadzenia nowej strategii wzmacniania świadomości marki i generowania leadów, która zacznie obowiązywać w drugim kwartale 2024 roku.

Altitude Marketing ogłasza budowanie świadomości marki i partnerstwo z firmą Universal Industrial Gases (UIG LLC)

The

Betlejem

z siedzibą w korporacji buduje, posiada i obsługuje na miejscu systemy separacji powietrza, które wytwarzają azot, tlen i inne niezbędne gazy dla dużych zakładów produkcyjnych w różnorodnych gałęziach przemysłu, w tym na przykład w energetyce, chemikaliach, żywności, opiece zdrowotnej i metalach. Te rozwiązania dotyczące produkcji „poza płotem” lub na miejscu umożliwiają firmie UIG wytwarzanie i dostarczanie produktów klientom na dużą skalę, oferując niższe koszty i bardziej stabilne ceny w porównaniu z alternatywnymi metodami pozyskiwania. Przejęty w 2019 roku przez największego amerykańskiego producenta stali, Nucor, UIG zamierza rozwijać swoją bazę klientów poprzez strategiczne ukierunkowanie na wschodzące branże.

„Wizją UIG jest zapewnienie naszym klientom wyjątkowej wartości poprzez połączenie naszych najwyższych możliwości z długoterminową kulturą partnerstwa Nucor. UIG osiągnął znaczący sukces budując systemy na światową skalę w zakładach Nucor, a także stara się zyskać pozycję renomowanej marki w branży gazów technicznych” – Prezes UIG

Kevina Bakera

powiedział. „Chcemy, aby UIG była pierwszą nazwą, która przychodzi na myśl, gdy ludzie myślą o unikalnym podejściu do dostaw gazów przemysłowych, i pierwszą, która pojawia się podczas wyszukiwania w Internecie. Dzięki zespołowi technicznemu Altitude wnoszącemu ponad 20-letnie doświadczenie w produkcji jesteśmy pewni, że możemy zbudować silną świadomość marki i przełożyć ją na znaczące długoterminowe partnerstwa dla UIG.”

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek wegańskich batonów proteinowych będzie reprezentował znaczący CAGR na poziomie 10% do 2030 r. Główni gracze – Simply Protein, Clif Bar & Company, BHU Foods

Łącząc wiedzę merytoryczną i autorytet UIG z dwudziestoletnim doświadczeniem firmy Altitude w zakresie marketingu technicznego w produkcji, Altitude stworzy skuteczną zintegrowaną strategię marketingową. Ten kompleksowy plan obejmie wszystkie elementy miksu marketingowego, w tym cyfrowe. Te wspólne wysiłki nie tylko zwiększą widoczność UIG w sektorze gazów technicznych, ale także stworzą grupę wykwalifikowanych potencjalnych klientów dla swojego zespołu.

„Przyszłościowe podejście UIG do dostaw gazów przemysłowych i sprzętu oraz globalnego zasięgu doskonale wpisuje się w misję Altitude polegającą na stymulowaniu innowacji i doskonałości w sektorze produkcyjnym” – powiedział dyrektor generalny Altitude Marketing

Andrzej Stanten

. „UIG współpracuje z najlepszymi na całym świecie – a oni szukali najlepszego partnera-agencji. Po wyczerpujących poszukiwaniach jesteśmy zachwyceni, że Altitude zostało wybrane jako agencja UIG z najlepszymi wynikami i nie możemy się doczekać tej współpracy”.

Kontakt z mediami:

Soda Ziera

ziera@altitudemarketing.com

Cizja
Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:

ŹRÓDŁO Marketing wysokościowy


Źródło