Anand Mahindra rezerwuje „bilety sezonowe” na IPL. Ale jest coś dla smakoszy
![Anand Mahindra rezerwuje „bilety sezonowe” na IPL. Ale jest coś dla smakoszy](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/04/6pgu69ko_food_625x300_01_April_24-770x470.jpg)
Nadchodzi sezon indyjskiej Premier League (IPL), a emocje większości fanów krykieta są najwyższe w historii. Cóż, okazuje się, że prezes Mahindra Group Anand Mahindra również „zarezerwował” swoje „bilety okresowe”. Ale poczekaj, jest zwrot w tej historii. Przemysłowiec zarezerwował bilety nie na turniej krykieta IPL, ale na Idly Premier League. Nie zrozumiałeś? W niedzielę Anand Mahindra udostępnił post na platformie mediów społecznościowych X (dawniej Twitter) zawierający zdjęcie banera przed restauracją. Baner informował, że słynna sieć restauracji Geetham z Chennai organizuje Idly Premier League z okazji Światowego Dnia Idly przypadającego 30 marca. Wydarzenie, które rozpoczęło się 22 marca i potrwa do 7 kwietnia, oferuje wiele odmian idli. Tekst na banerze brzmiał: „Idly Premier League na talerzu 5 w 1 z okazji Światowego Dnia Idly i nie tylko!”
Przeczytaj także: 80-letni sprzedawca herbaty z Amritsar zyskuje popularność, reaguje Anand Mahindra
Tuż pod nagłówkiem restauracja wspomniała o zapierającym dech w piersiach menu i godzinach. Dania pod nagłówkiem „talerz” brzmiały: „Thatte bezczynnie, masala bezczynnie kliny, mini paruppu podi bezczynnie, mini bezczynnie chaat, mini elu podi bezczynnie”. Jeśli chcesz zjeść obiad w lokalu, będzie Cię to kosztować 199 rupii, a dostawa na wynos – 249 rupii. Wszystkie lokale restauracji są otwarte od 7:00 do 11:00 i od 4:00 do 23:00. Chwaląc kreatywne taktyki marketingowe, Anand Mahindra napisał: „Nie można powstrzymać indyjskiej kreatywności w marketingu… Ten „IPL” zdobywa najwyższe oceny w niedzielny poranek. Zarezerwowałem moje „bilety sezonowe” na dostawę do domu w Sunday Idly… Niech rozpocznie się gra…
Przeczytaj także: Wirusowe wideo: Anand Mahindra jest pod wrażeniem talentów tego sprzedawcy napojów
Nie da się powstrzymać indyjskiej kreatywności w marketingu…????
Ten „IPL” uzyskuje najwyższe oceny w niedzielny poranek.
Zarezerwowałem „bilety okresowe” na dostawę do domu w niedzielę Idly…
Niech rozpocznie się gra… pic.twitter.com/Ea9CPrle6D— anand mahindra (@anandmahindra) 31 marca 2024 r
Nie trzeba dodawać, że sekcja komentarzy została zalana reakcjami zadowolonych smakoszy. Jeden z użytkowników po prostu powiedział: „Spróbuj”, po czym dodał emoji oznaczające „wspaniałe”.
Smakuj ????— Vivek Kumar Mishra???????? (@vivek23mishra) 31 marca 2024 r
Niektórzy nawet zgodzili się z Anandem Mahindrą i pochwalili kreatywność na banerze. Użytkownik napisał: „Sformułowanie Idly Premier League jest po prostu nie do pomyślenia na skalę światową”.
Sformułowanie Idly Premier League jest po prostu niewiarygodnej kreatywności ????????— Apuroop Achanta (@digitaldetox_9) 31 marca 2024 r
Inny napisał: „Bardzo kreatywny, proszę pana”.
Bardzo kreatywny, proszę pana — Karan Singh Bhati (@KaranSi57551491) 31 marca 2024 r
W komentarzu można przeczytać: „To wspaniale! Indyjskiej kreatywności naprawdę nie da się zatrzymać. IPL jest tak wielkim hitem i, co zaskakujące, uzyskuje najwyższe oceny w niedzielny poranek. Twoja niedzielna dostawa do domu Idly wydaje się idealnym sposobem na cieszenie się grami. Niech zacznie się ekscytacja!”
To cudownie! Indyjskiej kreatywności naprawdę nie da się zatrzymać. ???????????? IPL stał się tak wielkim hitem i to niesamowite, że w niedzielny poranek uzyskuje najwyższe oceny. ???????? Twoja niedzielna dostawa do domu Idly wydaje się idealnym sposobem na cieszenie się grami. Niech zacznie się ekscytacja! ????????— Jayvirsinh varu (@JayvirsinhVaru) 31 marca 2024 r
W innym miejscu czytamy: „W tym bezczynnym kąciku musieli zatrudnić ludzi z IIM do marketingu i bezczynnej sprzedaży”.
Ten idyi kącik musiał zatrudnić facetów z IIM do marketingu i sprzedaży bezczynności — Swati Swagatika (@SwatiSwagatik20) 31 marca 2024 r
Podziel się z nami swoją opinią o Idly Premier League.