Sport

Anand Mahindra rezerwuje „bilety sezonowe” na IPL. Ale jest coś dla smakoszy

  • 1 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Anand Mahindra rezerwuje „bilety sezonowe” na IPL.  Ale jest coś dla smakoszy


Nadchodzi sezon indyjskiej Premier League (IPL), a emocje większości fanów krykieta są najwyższe w historii. Cóż, okazuje się, że prezes Mahindra Group Anand Mahindra również „zarezerwował” swoje „bilety okresowe”. Ale poczekaj, jest zwrot w tej historii. Przemysłowiec zarezerwował bilety nie na turniej krykieta IPL, ale na Idly Premier League. Nie zrozumiałeś? W niedzielę Anand Mahindra udostępnił post na platformie mediów społecznościowych X (dawniej Twitter) zawierający zdjęcie banera przed restauracją. Baner informował, że słynna sieć restauracji Geetham z Chennai organizuje Idly Premier League z okazji Światowego Dnia Idly przypadającego 30 marca. Wydarzenie, które rozpoczęło się 22 marca i potrwa do 7 kwietnia, oferuje wiele odmian idli. Tekst na banerze brzmiał: „Idly Premier League na talerzu 5 w 1 z okazji Światowego Dnia Idly i nie tylko!”

Przeczytaj także: 80-letni sprzedawca herbaty z Amritsar zyskuje popularność, reaguje Anand Mahindra

Tuż pod nagłówkiem restauracja wspomniała o zapierającym dech w piersiach menu i godzinach. Dania pod nagłówkiem „talerz” brzmiały: „Thatte bezczynnie, masala bezczynnie kliny, mini paruppu podi bezczynnie, mini bezczynnie chaat, mini elu podi bezczynnie”. Jeśli chcesz zjeść obiad w lokalu, będzie Cię to kosztować 199 rupii, a dostawa na wynos – 249 rupii. Wszystkie lokale restauracji są otwarte od 7:00 do 11:00 i od 4:00 do 23:00. Chwaląc kreatywne taktyki marketingowe, Anand Mahindra napisał: „Nie można powstrzymać indyjskiej kreatywności w marketingu… Ten „IPL” zdobywa najwyższe oceny w niedzielny poranek. Zarezerwowałem moje „bilety sezonowe” na dostawę do domu w Sunday Idly… Niech rozpocznie się gra…

Warto przeczytać!  Nowe wyzwanie indyjskiego krykieta: prawie połowa zawodników IPL 2024 rozegrała w tym sezonie jeden mecz Ranji lub nie rozegrała żadnego meczu | Wiadomości krykieta

Przeczytaj także: Wirusowe wideo: Anand Mahindra jest pod wrażeniem talentów tego sprzedawcy napojów

Nie trzeba dodawać, że sekcja komentarzy została zalana reakcjami zadowolonych smakoszy. Jeden z użytkowników po prostu powiedział: „Spróbuj”, po czym dodał emoji oznaczające „wspaniałe”.

Niektórzy nawet zgodzili się z Anandem Mahindrą i pochwalili kreatywność na banerze. Użytkownik napisał: „Sformułowanie Idly Premier League jest po prostu nie do pomyślenia na skalę światową”.

Inny napisał: „Bardzo kreatywny, proszę pana”.

W komentarzu można przeczytać: „To wspaniale! Indyjskiej kreatywności naprawdę nie da się zatrzymać. IPL jest tak wielkim hitem i, co zaskakujące, uzyskuje najwyższe oceny w niedzielny poranek. Twoja niedzielna dostawa do domu Idly wydaje się idealnym sposobem na cieszenie się grami. Niech zacznie się ekscytacja!”

W innym miejscu czytamy: „W tym bezczynnym kąciku musieli zatrudnić ludzi z IIM do marketingu i bezczynnej sprzedaży”.

Podziel się z nami swoją opinią o Idly Premier League.

Warto przeczytać!  Puchar Świata T20 2024 – Harmeet Singh – Droga do Pucharu Świata 2026 musi rozpocząć się już teraz




Źródło