Rozrywka

Ant-Man 3 otwiera się na najlepszy serial za 104 miliony dolarów – różnorodność

  • 19 lutego, 2023
  • 5 min read
Ant-Man 3 otwiera się na najlepszy serial za 104 miliony dolarów – różnorodność


Film Disneya „Ant-Man and the Wasp: Quantumania” osiągnął 110 milionów dolarów w kasie krajowej, pokonując oczekiwania i zdobywając zdecydowanie największy weekend otwarcia w miniaturowej trylogii Marvela.

Oczekuje się, że przygoda z superbohaterami, w której Paul Rudd i Evangeline Lilly wcielą się w tytułowego Ant-Mana i Osę, przyniesie 118 lub 120 milionów dolarów z 4345 kin w Ameryce Północnej do poniedziałku w Dzień Prezydenta. To pierwszy krajowy debiut za 100 milionów dolarów w 2023 roku. Film dodał 121 milionów dolarów do międzynarodowych kas, zwiększając globalny wynik do 225 milionów dolarów.

„Ant-Man” to pierwszy nowy hollywoodzki hit, który wyszedł z bramy w 2023 roku – mówi dyrektor generalny Imax, Rich Gelfond, zauważając, że 24 miliony dolarów pochodziły z ekranów w formacie premium firmy.

Chociaż Threequel zdobył najgorsze recenzje z serii (i jedne z najsurowszych w całym MCU), „Quantumania” odnotowała ogromny skok w stosunku do swoich poprzedników, „Ant-Mana” z 2015 roku z 57 milionami dolarów na początek i kontynuacji z 2018 roku „Ant-Man” Man and the Wasp” z 76 milionami dolarów na start. Krytyczne nastroje rzadko mają znaczenie w weekendach otwierających filmy Marvela, ale poczta pantoflowa może mieć wpływ na sprzedaż biletów w nadchodzących tygodniach. Oprócz ponurej średniej 49% na Rotten Tomatoes, widzowie przyznali filmowi ocenę CinemaScore „B”.

„Ant-Man” nie należy do najlepszych seriali Marvela, a recenzje i oceny widzów są nietypowo łagodne, ale to doskonały biznes i duży krok naprzód w stosunku do tytułu – mówi David A. Gross, który prowadzi konsultacje filmowe. firma Franchise Entertainment Research.

Warto przeczytać!  Jeremy Renner jest „przytłoczony okazywaniem miłości i wsparcia”, gdy stoi przed „długą drogą do wyzdrowienia”

Nawet przy czterodniowym urlopie, komiksowa historia skupiająca się na subatomowym bohaterze Rudda nie powinna dorównywać jego potężnym odpowiednikom z Marvela, które tradycyjnie zasilają najpotężniejsze z potężnych weekendów otwarcia. Poprzednie kontynuacje tej rozległej serii, w tym „Doctor Strange in the Multiverse of Madness” (185 mln USD na początek), „Thor: Miłość i grzmot” (144 mln USD) i „Czarna Pantera: Wakanda Forever” (181 mln USD), zaczęły się mocniej i ostatecznie zarobił ponad 750 do 950 milionów dolarów na całym świecie. Poprzednie dwa filmy „Ant-Mana”, które mogą służyć jako lepsze punkty odniesienia dla „Quantumania”, wystukały odpowiednio 519 milionów dolarów i 622 miliony dolarów na całym świecie. Najmniejszy Avenger może być mały, ale trzeci rozdział wciąż wygląda na potężny. Opierając się na zwrotach z weekendu otwarcia, oczekuje się, że najnowsza pozycja „Ant-Mana” zakończy swój bieg kasowy z największymi wpływami w trylogii.

To dobry znak, ponieważ najnowsza przygoda „Ant-Mana” ma wielką odpowiedzialność za rozpoczęcie piątej fazy MCU. Kontynuuje w „Strażnikach Galaktyki Vol. 3 ″ 5 maja, a następnie nowo opóźnione „The Marvels” 10 listopada. Peyton Reed wyreżyserował „Ant-Man and the Wasp: Quantumania”, 31. część Marvel Cinematic Universe. W filmie, który przedstawia Jonathana Majorsa jako Kanga Zdobywcę, spadkobiercę nikczemnego Thanosa, występują także Michelle Pfeiffer, Michael Douglass i Kathryn Newton, gdy Ant-Man i spółka zostają przeniesieni do tajemniczego Wymiaru Kwantowego — który sprzeciwia się prawom przestrzeń i czas — aby ocalić planetę przed siłami zła.

Warto przeczytać!  Jak „Abbott Elementary” zmieniło życie Williama Stanforda Davisa

„Ant-Man 3” zajął pierwsze miejsce na listach przebojów w porównaniu z inną przygodą z innego świata. Trwały przebój Jamesa Camerona „Avatar: The Way of Water” pozostał na drugim miejscu w 10. weekend premiery, przynosząc 6,4 miliona dolarów w weekend i szacunkowo 8 milionów dolarów do poniedziałku z 2675 kin. Do tej pory kontynuacja science-fiction wygenerowała 658 milionów dolarów w Ameryce Północnej, wyprzedzając „Jurassic World” z 2015 roku jako dziewiąty co do wielkości film w historii krajowych kas. Warto zauważyć, że „Droga wody” przekroczyła 2,2433 miliarda dolarów na całym świecie, co wystarczy, aby wyprzedzić „Titanica” (2,2428 miliarda dolarów) jako trzeci najbardziej dochodowy film wszechczasów.

Na trzecim miejscu animowana kontynuacja Universal „Puss in Boots: The Last Wish” również pozostaje zaskakująco silna, przynosząc 5,3 miliona dolarów w weekend i szacunkowo 7,1 miliona dolarów do poniedziałku z 3012 lokalizacji. Film, osadzony w uniwersum „Shreka”, trafił do kin w grudniu i zgromadził 167 milionów dolarów w Ameryce Północnej i 400 milionów dolarów na całym świecie.

Mistrz ostatniego weekendu „Magic Mike’s Last Dance” spadł na czwarte miejsce, zgarniając 5,5 miliona dolarów w weekend i szacunkowo 6 milionów dolarów do poniedziałku z 3034 kin. Po dwóch tygodniach od premiery trzeci „Magic Mike”, prowadzony przez Channinga Tatuma i Salmę Hayek, zarobił 18,1 miliona dolarów. Wydanie Warner Bros., które zostało stworzone dla HBO Max, ale później otrzymało ekskluzywny pokaz kinowy, kosztowało prawie 50 milionów dolarów.

Warto przeczytać!  Kevin Hart staje się gwiazdą akcji w filmie o napadzie Netflixa – ostateczny termin

„Knock at the Cabin” Universal dopełnił pierwszą piątkę z 3,9 miliona dolarów w weekend i 4,49 miliona dolarów do poniedziałku z 2601 kin. Najnowszy thriller psychologiczny M. Night Shyamalana zarobił do tej pory 30,9 miliona dolarów.

Tylko jeden film, thriller kryminalny Liama ​​​​Neesona „Marlowe”, był na tyle odważny, aby rozpocząć w stosunku do „Ant-Mana i Osy Quantumania”. Film, wyprodukowany przez Open Road i Briarcliff Entertainment, ledwo przebił się do pierwszej dziesiątki, lądując na dziewiątym miejscu z ponurym 1,9 miliona dolarów w weekend i 3 milionami dolarów do poniedziałku z 2281 lokalizacji.

Najnowsze filmy akcji Neesona nie były wielkimi sukcesami teatralnymi, ale źle oceniony „Marlowe”, w którym gra detektywa wynajętego do odnalezienia byłego kochanka wspaniałej dziedziczki, jest najgorszym początkiem aktora od jakiegoś czasu. Sprzedaż biletów spadła poniżej „Memory” (debiut 3,1 mln USD) i „Blacklight” (3,5 mln USD) z 2022 r., a także premier z epoki pandemii, takich jak „The Marksman” z 2021 r. (3,1 mln USD) i „Honest Thief” z 2020 r. (4,1 mln USD).

Więcej w przyszłości…


Źródło