Marketing

Anzu i Livewire ogłaszają partnerstwo w Niemczech w ramach globalnej ekspansji

  • 17 lutego, 2023
  • 5 min read
Anzu i Livewire ogłaszają partnerstwo w Niemczech w ramach globalnej ekspansji


Anzu

Anzu

Baner ogłoszenia Anzu i Livewire w Trackmania

Anzu i Livewire rozszerzyły swoją współpracę poprzez nową wieloletnią umowę, w ramach której Livewire pozostanie wyłącznym partnerem Anzu w regionie APAC, jednocześnie rozszerzając swoją działalność na rynki europejskie w Niemczech i Francji.

Anzu i Livewire rozszerzyły swoją współpracę poprzez nową wieloletnią umowę, w ramach której Livewire pozostanie wyłącznym partnerem Anzu w regionie APAC, jednocześnie rozszerzając swoją działalność na rynki europejskie w Niemczech i Francji.

Więcej reklamodawców w całych Niemczech może teraz wykorzystywać reklamy w grach na wszystkich platformach gier dzięki nowemu rozwiązaniu wieloletni regionalne partnerstwo z Livewire i Anzu

TEL AVIV, Izrael i SYDNEY, Australia, 17 lutego 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Anzu, najbardziej zaawansowane na świecie wewnętrzne rozwiązanie reklamowe w grach, oraz Livewire, wiodąca globalna firma zajmująca się technologią gier i marketingiem gier, ogłosiły dzisiaj partnerstwo w Niemczech. Nowa wieloletnia umowa opiera się na sukcesie, jaki Anzu odniósł w regionie, pomagając markom, w tym Deutsche Telekom, Vodafone i Sparkasse, łączyć się z graczami poprzez wewnętrzne reklamy w grach w popularnych grach mobilnych, PC i Metaverse.

Baner ogłoszenia Anzu i Livewire w Trackmania

Baner ogłoszenia Anzu i Livewire w Trackmania

Livewire i Anzu pierwszy partner w styczniu 2022 r. w regionie APAC i pomogli reklamodawcom w całym regionie wykorzystać reklamy w grach, aby zaangażować niezwykle zróżnicowaną publiczność graczy. Od tego czasu Livewire rozszerzył swoją działalność na łącznie sześć rynków na żywo, w tym Amerykę Północną, Australię, Wielką Brytanię, Azję Południowo-Wschodnią, DACH (Niemcy, Austrię, Szwajcarię) i Indie, powołując kadrę kierowniczą wyższego szczebla z wiodących światowych marek, takich jak Snap Inc. i TikTok, aby rozwijać partnerstwa między markami i łączyć się z ponad 3-miliardową publicznością gier na całym świecie.

Warto przeczytać!  Rosnący trend dla marek

Partnerstwo wzmocni obecność Anzu i Livewire w Niemczech, umożliwiając jeszcze większej liczbie marek dotarcie do graczy poprzez nieinwazyjne umieszczanie reklam w grach, które kochają, i gdzie skupiają największą uwagę. Współpracując z Livewire, reklamodawcy będą mieli dostęp do hitów gier z zasobów premium Anzu, w tym Trackmania, Tennis Clash, Cooking Fever i DragonCity.

W 2022 roku Niemcy były na świecie piąty co do wielkości rynek według przychodów z gier iz ponad 49 milionów graczy, jest to jeden z najpopularniejszych regionów gier w regionie EMEA. Rozwiązanie Anzu w grze okazało się doskonałym dodatkiem do dużych wielokanałowych kampanii marketingowych, pomagając zwiększyć wskaźniki zaangażowania w celu połączenia niemieckich marek z trudno dostępnymi odbiorcami. Deutsche Telekom odnotował wzrost świadomości reklamowej o 160% oraz Vodafone odnotowali wzrost świadomości kampanii o 176% po przeniesieniu kampanii do środowiska gier za pomocą Anzu.

O partnerstwie, współzałożyciel i dyrektor generalny Anzu, Itamar Benedy, powiedział: „In-game to potężne narzędzie dla reklamodawców, oferujące im nieinwazyjny, bezpieczny dla marki sposób łączenia się ze zróżnicowaną i niezwykle zaangażowaną publicznością. Jako sami gracze, współzałożyciele Livewire są doskonale przygotowani do kierowania zespołem pomagającym reklamodawcom na całym świecie w korzystaniu z gier poprzez odblokowanie tego medium i wykorzystanie ogromnych możliwości, jakie stwarza”.

Warto przeczytać!  Globalny rynek pościeli do sypialni osiągnie przychody ze sprzedaży w wysokości 42 686,5 mln USD do 2031 r.

Współzałożyciele i współzałożyciele Livewire, Brad Manuel i Indy Khabra, powiedzieli: „Razem z Anzu oferujemy markom niezrównane możliwości angażowania odbiorców gier, zapewniając największy zbiór możliwości reklamowych w grach, które mogą sięgnąć miliardów. graczy na całym świecie. Nasze partnerstwo napędza nową erę zaangażowania marki, a gry szybko stają się istotną i trwałą częścią marketingu mix”.

Anzu ogłosiło w zeszłym miesiącu, że uzyskało na nie patent technologia śledzenia reklamktóra monitoruje widoczność kampanii reklamowych na podstawie odległości, kąta, czasu i innych czynników zgodnie ze zaktualizowaną wersją wewnętrzne wytyczne dotyczące reklam w grze. Poprzez partnerstwa z MSR I Fosa Wyroczni, obaj dostawcy mogą teraz mierzyć dane zebrane z opatentowanej przez Anzu technologii widoczności w czasie rzeczywistym, wydajnie udostępniając markom dane stron trzecich mierzone na różnych platformach. Anzu i Livewire wiedzą, że marki wymagają tego pomiaru i nie mogą się doczekać ustanowienia standardu w branży.

O Anzu

Anzu to najbardziej zaawansowane wewnętrzne rozwiązanie reklamowe w grze na urządzenia mobilne, komputery PC, konsole i metaverse. Reklamy Anzu w grze stawiają graczy na pierwszym miejscu i pomagają reklamodawcom docierać do odbiorców w sposób programowy w niezakłócający i wysoce angażujący sposób. Opatentowany silnik śledzenia reklam 3D, pierwszy, który zapewnia pomiar widoczności w grze z Moat i IAS, oraz partnerstwa z zaufanymi dostawcami AdTech sprawiają, że Anzu jest preferowanym partnerem reklamowym w grze.

Warto przeczytać!  Najważniejsze wskazówki dotyczące marketingu cyfrowego dla lekarzy

Wspierany przez WPP, Sony Innovation Fund, NBCUniversal, HTC i innych inwestorów, Anzu zebrał 37 milionów dolarów, aby ulepszyć reklamę w grach. Lepsze dla marek, lepsze dla twórców gier i lepsze dla graczy. Ucz się więcej.

O LiveWire

Livewire to globalna firma zajmująca się gametechem.

Livewire łączy jeden z największych zasobów multimedialnych w grach na świecie ze światowej klasy strategią gier i kreatywnym wykonaniem, aby zapewnić markom pojedynczy punkt wejścia do świata gier. Założona w 2020 roku firma produkuje wiodące w branży gry dla klientów takich jak Uber Eats, Amazon Music i NBL League i działa w Australii, Wielkiej Brytanii, Ameryce Północnej, DACH, Azji Południowo-Wschodniej i Indiach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.livewire.group

Kontakty dla mediów: hello@livewire.group, marketing@anzu.io

Zdjęcie towarzyszące temu ogłoszeniu jest dostępne pod adresem


Źródło