Technologia

Apple naprawdę chce, abyś przestał używać Chrome i przeszedł na przeglądarkę Safari dla swojego bezpieczeństwa

  • 18 lipca, 2024
  • 3 min read
Apple naprawdę chce, abyś przestał używać Chrome i przeszedł na przeglądarkę Safari dla swojego bezpieczeństwa


Apple koncentruje się na prywatności we wszystkich swoich produktach, a niektóre z reklam iPhone’ów poruszały ten aspekt. Ale teraz firma podnosi kwestię prywatności i bezpieczeństwa dla przeglądarki internetowej Safari, prawdopodobnie po raz pierwszy. Nowa kampania Apple wspomina o aspektach Safari, które zapewniają jednocześnie prywatność i bezpieczeństwo.

Dyskusja na temat wyboru przeglądarki Safari zamiast Chrome lub Edge koncentruje się wokół kwestii, w jaki sposób Google i inne przeglądarki internetowe śledzą dane i nawyki użytkownika w celu wyświetlania mu spersonalizowanych reklam.

Reklama Safari atakuje Chrome i inne przeglądarki – oto jak

Reklama Safari pokazuje kamery bezpieczeństwa latające w powietrzu jak ptaki, uważnie obserwujące wszystkich użytkowników smartfonów i to, co robią w internecie. Reklama jest wyraźnie skierowana do użytkowników Androida, a kamery te są również wykorzystywane jako rodzaj trackerów stron internetowych, krążących wokół Ciebie, aby śledzić Twoje działania, co jest wyraźnym naruszeniem prywatności.

W końcu pojawia się użytkownik iPhone’a, który otwiera przeglądarkę Safari, co powoduje eksplozję wszystkich kamer w powietrzu. Safari jest więc postrzegane jako wybawiciel dla wszystkich i uniemożliwia śledzenie lub monitorowanie ich danych internetowych.

Warto przeczytać!  Oppo wyjaśnia, dlaczego tańsze składane telefony nie pojawią się w najbliższym czasie

W wielu aspektach Apple próbuje promować Safari za jego funkcje i nie ma w tym nic złego. Nawet część dotycząca kopania jest szokująca, ponieważ miliony ludzi wiedzą, że Android jako oprogramowanie typu open source ma swoją cenę. Apple daje Ci pełną kontrolę nad tym, jak Twoje dane są zbierane i śledzone, możesz nawet uniemożliwić aplikacjom i witrynom korzystanie z niektórych narzędzi Twojego telefonu lub laptopa.

Reklama

karuzela wideo

Nawet wtedy Chrome ma duży udział w rynku przeglądarek internetowych, a zaraz za nim Safari, a potem Edge, Firefox, Opera i inne. Dobrą rzeczą jest to, że Google jest równie mocno zaangażowane w prywatność użytkowników, a jego ostatnie dodatki do Androida i Chrome sugerują to samo.

Apple nigdy wcześniej nie czuło potrzeby reklamowania swoich produktów, ale cieszymy się, że jest gotowe otworzyć ten horyzont i pokazać, za co płacą ludzie, gdy kupują od tej firmy iPhone’a, Maca lub iPada.

Nawet wtedy Chrome ma duży udział w rynku przeglądarek internetowych, a zaraz za nim Safari, a potem Edge, Firefox, Opera i inne. Dobrą rzeczą jest to, że Google jest równie mocno zaangażowane w prywatność użytkowników, a jego ostatnie dodatki do Androida i Chrome sugerują to samo.

Warto przeczytać!  Quordle Answers: Quordle dzisiaj odpowiada: Wskazówki i rozwiązania zagadki z 12 stycznia

Apple nigdy wcześniej nie czuło potrzeby reklamowania swoich produktów, ale cieszymy się, że jest gotowe otworzyć ten horyzont i pokazać, za co płacą ludzie, gdy kupują od tej firmy iPhone’a, Maca lub iPada.

najlepsze filmy

Pokaż wszystkie

  • Zagrożenie Deepfake w Indiach jest prawdziwe! Jak możemy się przed nim chronić? Znajdź w Breakfast Club

  • O Deepfakes: CNN-News18 rozmawia z doktorem Oren Etzioni, założycielem TrueMedia.Org

  • Meta traci miliony, ponieważ Facebook i Instagram zniknęły

  • WhatsApp wprowadza funkcję wyszukiwania według daty

  • Czy wiesz, że to sztuczna inteligencja, a nie ludzie, skanuje Twoje CV? | The Breakfast Club | News18

  • S Aadeetya

    S. Aadeetya, specjalny korespondent News18 Tech, przypadkowo dostał się do dziennikarstwa

    opublikowane po raz pierwszy: 18 lipca 2024, 07:30 IST


    Źródło