Technologia

Apple przeprasza za reklamę iPada Pro „Crush”, podaje Ad Age według Reuters

  • 10 maja, 2024
  • 2 min read
Apple przeprasza za reklamę iPada Pro „Crush”, podaje Ad Age według Reuters


(Reuters) – Apple (NASDAQ:) przeprosiło w czwartek po tym, jak reklama najnowszego modelu iPada Pro wywołała krytykę, pokazując animację miażdżonych instrumentów muzycznych i innych symboli kreatywności, podał magazyn Ad Age.

„Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają swoje pomysły w życie za pomocą iPada. W tym filmie nie dotarliśmy do celu i przykro nam” – cytuje wypowiedź producenta iPhone’a Ad Age.

Rzecznik Apple odmówił komentarza, ale skierował zapytania do raportu Ad Age.

Reklama zatytułowana „Crush” ma ponad milion wyświetleń na kanale YouTube firmy Apple i została udostępniona przez dyrektora generalnego Tima Cooka na platformie mediów społecznościowych X. Przedstawia różnorodne kreatywne narzędzia i przedmioty, takie jak aparat fotograficzny, gitara, pianino i farba niszczone przez kruszarkę przemysłową.

Następnie kruszarka odkrywa nowo zaprezentowanego iPada, co symbolizuje, jak wiele kryje w sobie nowy, cieńszy model.

Komentatorzy internetowi skrytykowali reklamę jako niewrażliwą i niepożądaną odejście od historycznego pozycjonowania marki jako nonkonformistycznej, przyjaznej człowiekowi i antidotum na dystopijny, bezbarwny świat.

W poście w serwisie X aktor Hugh Grant stwierdził, że reklama ukazuje „zniszczenie ludzkiego doświadczenia dzięki uprzejmości Doliny Krzemowej”.

Warto przeczytać!  Który jest prawdziwym królem Androida?

Gigant technologiczny z Cupertino w Kalifornii zaprezentował we wtorek tablet z nowym chipem do obliczeń sztucznej inteligencji, starając się dogonić swoich rywali z Big Tech w wyścigu o dominację w powstającej technologii.

Apple stwierdziło, że iPad Pro, który można było zamawiać od czwartku, ma ulepszone wyświetlacze i jest „najcieńszym produktem Apple w historii”.

Reklama strony trzeciej. Nie jest to oferta ani rekomendacja Investing.com. Zobacz ujawnienie Tutaj Lub
Usuń reklamy
.




Źródło