Apple TV+ może wkrótce wprowadzić reklamy
Apple podobno rozważa wprowadzenie reklam do swojego serwisu streamingowego Apple TV+, co potencjalnie zakończy jego status jedynej dużej platformy streamingowej bez reklam. Według The Telegraph, ostatnie dyskusje między dyrektorami Apple a Barb, brytyjskim organem oceniającym telewizję, sugerują, że Apple bada opcje śledzenia reklam w swoim serwisie.
The Telegraph informuje, że rozmowy z Barb, która już monitoruje czas oglądania treści Apple TV+, wskazują, że mogą być potrzebne dodatkowe techniki gromadzenia danych, aby uchwycić wskaźniki reklamowe. Ten ruch stawia Apple w jednym szeregu z konkurentami, takimi jak Netflix, Disney i Amazon Prime, którzy niedawno uruchomili poziomy z reklamami na swoich platformach.
W powiązanym wydarzeniu The Telegraph zauważa, że Apple zatrudniło Josepha Cady’ego, byłego dyrektora ds. reklamy w NBCUniversal, w marcu, aby wzmocnić swój dział reklamowy. Firma wcześniej eksperymentowała z reklamą, sprzedając miejsca reklamowe w ramach relacji z Major League Soccer w zeszłym roku za kwotę do 4 milionów dolarów (3,1 miliona funtów).
Potencjalne przesunięcie w stronę reklamy następuje, gdy serwisy streamingowe starają się zwiększyć przychody i wzrost liczby abonentów w obliczu kryzysu kosztów utrzymania i zwiększonej konkurencji. The Telegraph podkreśla, że Netflix niedawno odnotował rekordowe przychody w wysokości 9,6 miliarda dolarów w ostatnim kwartale, częściowo przypisywane 34% wzrostowi liczby abonentów w kategorii reklamowej.
Jednak Apple staje przed wyzwaniami, ponieważ podobno zaczyna ograniczać wydatki na produkcję po zainwestowaniu ponad 20 miliardów dolarów w oryginalne treści. The Telegraph cytuje ostatnie dane z Kantar sugerujące spowolnienie wzrostu liczby abonentów, a Apple TV+ spada na czwarte miejsce w pozyskiwaniu nowych abonentów w Wielkiej Brytanii po utrzymywaniu się na szczycie przez sześć miesięcy.
Jak podaje The Telegraph, Barb monitoruje Netflix i Disney od kilku lat, a Amazon dołączył do agencji ratingowej w maju.
The Telegraph informuje, że rozmowy z Barb, która już monitoruje czas oglądania treści Apple TV+, wskazują, że mogą być potrzebne dodatkowe techniki gromadzenia danych, aby uchwycić wskaźniki reklamowe. Ten ruch stawia Apple w jednym szeregu z konkurentami, takimi jak Netflix, Disney i Amazon Prime, którzy niedawno uruchomili poziomy z reklamami na swoich platformach.
W powiązanym wydarzeniu The Telegraph zauważa, że Apple zatrudniło Josepha Cady’ego, byłego dyrektora ds. reklamy w NBCUniversal, w marcu, aby wzmocnić swój dział reklamowy. Firma wcześniej eksperymentowała z reklamą, sprzedając miejsca reklamowe w ramach relacji z Major League Soccer w zeszłym roku za kwotę do 4 milionów dolarów (3,1 miliona funtów).
Potencjalne przesunięcie w stronę reklamy następuje, gdy serwisy streamingowe starają się zwiększyć przychody i wzrost liczby abonentów w obliczu kryzysu kosztów utrzymania i zwiększonej konkurencji. The Telegraph podkreśla, że Netflix niedawno odnotował rekordowe przychody w wysokości 9,6 miliarda dolarów w ostatnim kwartale, częściowo przypisywane 34% wzrostowi liczby abonentów w kategorii reklamowej.
Jednak Apple staje przed wyzwaniami, ponieważ podobno zaczyna ograniczać wydatki na produkcję po zainwestowaniu ponad 20 miliardów dolarów w oryginalne treści. The Telegraph cytuje ostatnie dane z Kantar sugerujące spowolnienie wzrostu liczby abonentów, a Apple TV+ spada na czwarte miejsce w pozyskiwaniu nowych abonentów w Wielkiej Brytanii po utrzymywaniu się na szczycie przez sześć miesięcy.
Jak podaje The Telegraph, Barb monitoruje Netflix i Disney od kilku lat, a Amazon dołączył do agencji ratingowej w maju.