Ariana Grande przeżywa rozwód w „Eternal Sunshine”: recenzja albumu
Muzyka
recenzje muzyczne
Przegląd muzyki
Wieczne słońce
Kiedy Ariana Grande miała 25 lat, śpiewała, że tylko raz chciała przejść do ołtarza.
Pięć lat później spełnił się jej największy koszmar: jest rozwiedziona.
„Jak poznać, że jestem w dobrym związku? Czy naprawdę nie powinieneś tego wiedzieć? zastanawia się nad niebiańskim wprowadzeniem do jej nowego albumu koncepcyjnego „Eternal Sunshine” (premiera w piątek).
Ale Grande szybko pogodziła się z przerażającym faktem, że biały płot, jakim jest jej dwuletnie małżeństwo z pośrednikiem w obrocie nieruchomościami Daltonem Gomezem, rozpada się.
Przy drugim utworze, trafnie zatytułowanym „Bye”, pakuje walizki i czeka, aż najlepsza przyjaciółka zabierze ją na wolność.
„Przynajmniej wiem, jak bardzo się staraliśmy, ty i ja” – śpiewa Gomezowi.
Wszędzie są uczucia Grande do byłego męża.
Aby uzyskać więcej Page Six, którą kochasz…
W jednej chwili chwali go za zaakceptowanie jej „popierdolonych” wad (w „Imperfect for You”), a w następnej wyzywa go za granie na niej „jak Atari” (w utworze tytułowym albumu).
Ale kto może ją winić? To ten sam złożony balans, przez który przechodził każdy, kto się odkochał.
Zdobywczyni nagrody Grammy robi to z wdziękiem, decydując się uczcić związek, którego kiedyś opłakiwała, aby mogła się zagoić i żyć dalej.
„Mam nadzieję, że życie nie przyniesie ci nowego bólu” – mówi Gomez w „I Wish I Hated You”, nastrojowym utworze o trwałej miłości, który przywołuje na myśl jej idolkę Imogen Heap.
Duża część oszałamiającego wokalnie utworu „Eternal Sunshine”, którego nazwa pochodzi od filmu „Eternal Sunshine of the Spotless Mind” z 2004 roku, w którym wystąpił Jim Carrey, opiera się na R&B, ale kiedy Grande napina mięśnie gwiazdy popu (z pomocą potężnego producenta Maxa Martin), dzieje się magia.
Główny singiel albumu „Yes, And?” – który ma na celu uciszenie powszechnych spekulacji, że małżeństwo piosenkarki pokrywa się z nowym związkiem z jej współpracownikiem z „Wicked”, Ethanem Slaterem – jest równie zaciekły jak przełomowy house’owy hit Madonny z 1990 r. „Vogue”, a wyróżniający się „We Can’t” Be Friends (Wait for Your Love)” to z natury smutny hit w stylu dzieła Robyn „Dancing on My Own” z 2010 roku.
To płynne połączenie gatunków, które mógł udoskonalić tylko tak wszechstronny talent jak Grande.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}