Podróże

Arival 360 dzień 2 | zrównoważony rozwój i świat post-COVID

  • 8 marca, 2023
  • 4 min read
Arival 360 dzień 2 |  zrównoważony rozwój i świat post-COVID


Arival, an dostawca informacji i spostrzeżeń dla branży doświadczeń w miejscach docelowych, jest obecnie gospodarzem Arival 360 w Berlinie, trzydniowej konferencji dla branży doświadczeń. Dyskusje i panele drugiego dnia obejmowały wgląd w nowe trendy, które zostały wywołane przez pandemię, oraz w jaki sposób operatorzy mogą oferować zrównoważone opcje, jednocześnie osiągając zyski.

Podczas jednej sesji, Douglasa Quinby’ego, dyrektor generalny i współzałożyciel Arival, gościł panel ekspertów (na zdjęciu u góry), którzy dyskutowali o najnowszych trendach w sektorze w świecie post-COVID. W ramach tej rozmowy CEO Viator Ben Drew mówił o przeniesieniu się do europejskich destynacji na krótsze odległości:

„Dla nas [in Europe] od czasu COVID zmiana w kierunku europejskich miejsc docelowych na krótszych dystansach naprawdę rośnie i jest to najważniejsza rzecz, a nie trendy, które się w niej mieszczą. W Europie obserwujemy ludzi podróżujących w większej liczbie grup rodzinnych i prywatnych wycieczek, więc skupiamy się na tym, co te grupy podróżników chcą robić w tych popularnych miejscach.

„Ponadto trendy, które istniały przed covidem, teraz wracają silniejsze, więc zachodzą zmiany w tym, czego szukają podróżni. Jednym z najbardziej widocznych trendów jest poszukiwanie większego znaczenia, lepszych połączeń i lepszego zrozumienia miejsc odwiedzanych przez podróżników”.

Warto przeczytać!  Hongkong pozostaje najdroższym kierunkiem biznesowym w Azji

Turystyka z pozytywnym skutkiem

Również w dniu drugim Annę de Jongwspółzałożyciel Instytutu Dobrej Turystyki i Peigi Rodanmenedżer ds. zrównoważonego rozwoju w WithLocals, udzielił wskazówek, jak osiągać zyski, jednocześnie przynosząc korzyści lokalnym społecznościom, podczas sesji zatytułowanej: Zysk z pozytywnego wpływu: 4 klucze do autentycznego projektowania doświadczeń, które przynoszą korzyści lokalnym społecznościom.

Peigi Rodan z Withlocals na Arival 360 Berlin 2023
Peigi Rodan

Kluczowym wnioskiem było poznanie lokalnych mieszkańców i reprezentowanie ich kultury na ich warunkach. Cztery najważniejsze wskazówki Rodana i De Jonga to:

Zrozum wpływ: Pierwszym krokiem, który firmy mogą zrobić, aby przynieść korzyści zarówno swoim wynikom finansowym, jak i społeczności, w której działają, jest wiedza o ich obecnym i przyszłym wpływie. Firmy mogą wprowadzać zmiany i koncentrować się na rzeczach, które są naprawdę ważne dla lokalnego regionu, mając świadomość dobrych i złych skutków, jakie ich działalność może mieć dla lokalnych społeczności.

Reprezentuj kulturę na lokalnych zasadach: Bardzo ważne jest, aby biura podróży nie tworzyły stereotypów ani nie wykorzystywały lokalnych tradycji. Doświadczenia muszą być współtworzone z miejscowymi i wrażliwe na ich własne warunki, aby były naprawdę autentycznymi wycieczkami, które dokładnie przedstawiają lokalne kultury. Miejscowi będą to wspierać, turyści będą mieli lepsze wrażenia, a silniejsze i trwalsze relacje między organizatorami wycieczek a lokalnymi społecznościami będą możliwe.

Warto przeczytać!  5 miejsc turystycznych Club Mahindra oferujących całościowy wypoczynek

Twórz znaczące połączenia: Organizatorzy wycieczek powinni ułatwiać relacje między gośćmi a gospodarzami, ponieważ współcześni podróżnicy chętnie angażują się w lokalne działania i kontaktują się z mieszkańcami. Na przykład gospodarze Withlocals są zawsze zachęcani do nawiązywania bliskich relacji z każdym gościem i przedkładania osobistych anegdot nad scenariusze podczas oświetlania lokalnej kultury.

Wzmocnij obszary wiejskie: Turystyka jest fantastycznym narzędziem rozwoju lokalnego, ponieważ może wzmocnić pozycję lokalnych społeczności, zminimalizować migrację do miast, tworzyć miejsca pracy oraz chronić zasoby naturalne i kulturowe. Istnieje rosnący rynek autentycznych doświadczeń w turystyce wiejskiej, takich jak wizyty w regionalnych winnicach lub rodzinnych gospodarstwach produkujących oliwę z oliwek. Operatorzy turystyczni mogą oferować ekskluzywne, odpowiedzialne, lokalne, autentyczne doświadczenia z podróży i kierować do nich pieniądze, koncentrując się na tego rodzaju mniejszych, wiejskich przedsiębiorstwach.

W cenie pierwszy dzień na Arival 360 w Berlinie wgląd w rozwój AI w branży turystycznej.


Źródło