Marketing

Arlyn Knox dołącza do Redwood Logistics jako dyrektor ds. marketingu

  • 27 marca, 2023
  • 4 min read
Arlyn Knox dołącza do Redwood Logistics jako dyrektor ds. marketingu


CHICAGO, 27 marca 2023 (GLOBE NEWSWIRE) —


Logistyka Redwood

(Redwood), jedna z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się orkiestracją łańcucha dostaw i logistyką w Ameryce Północnej oraz innowatorami Logistics Platform as a Service (LPaaS), ogłosiła dzisiaj, że Arlyn Knox dołączy do kadry zarządzającej jako pierwszy dyrektor ds. (WOR). Świadomość marki Redwood stale rośnie, ponieważ firma dąży do zwiększenia udziału w rynku poprzez wprowadzanie nowych produktów opartych na SaaS, strategiczne fuzje i przejęcia oraz rozpoznawalność kategorii w nowoczesnej przestrzeni logistyki trzeciej strony (4PL) ze względu na ich zdolność do integracji fizycznej i cyfrowej dostarczać łańcuchy.

„Arlyn jest dyrektorem z ponad 18-letnim doświadczeniem w budowaniu globalnych marek oprogramowania SaaS w celu generowania wyceny rynkowej i wzrostu przychodów, w tym w branży łańcucha dostaw. zespołu wykonawczego” — powiedział Mark Yeager, dyrektor generalny Redwood. „Ponieważ wprowadzamy na rynek nowe produkty, które pomagają naszym klientom przezwyciężać zakłócenia i budować sprawne łańcuchy dostaw, jej wiedza na temat technologii łańcucha dostaw i realizacji logistyki będzie miała zasadnicze znaczenie dla dzielenia się naszym przesłaniem z docelowymi odbiorcami i dalszego przyspieszania naszego rozwoju”.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa SHELL i 4P (aktualizacja 2023)

Firma Redwood wykazała znaczne postępy w kilku obszarach swojej działalności, osiągając 1,28 miliarda USD przychodów w 2022 r., w tym 34-procentowy wzrost SaaS rok do roku i 400-procentowy wzrost rurociągu SaaS, co było katalizatorem rozwoju zespołu kierowniczego poprzez dodanie CMO z silnym SaaS doświadczenie. Innowacyjność firmy Redwood została niedawno doceniona przez firmę Gartner w raporcie zatytułowanym „Innowacyjność: Modele outsourcingu 4PL zmniejszają ryzyko logistyczne i optymalizują koszty”.*

„Gwałtowne przyspieszenie i innowacyjne podejście firmy Redwood do stania się nowoczesną firmą 4PL z innowacjami w łańcuchu dostaw opartymi na SaaS były ekscytujące do obserwowania w ciągu ostatnich kilku lat” — powiedział Knox. „Nie mogę się doczekać integracji z kulturą współpracy Redwood, aby wykorzystać nagradzaną innowację, która już istnieje, i opracować nowe sposoby dzielenia się historią Redwood i zwiększania udziału w rynku”.

Knox będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację wizji i strategii Redwood, aby kierować działaniami zmierzającymi do wejścia na rynek z naciskiem na zwrot z inwestycji, w tym marketingu opartego na kontach (ABM), generowania popytu, rozwoju biznesu, strategii cyfrowej, kreacji, wydarzeń, społeczności, komunikacji, marki i treści.

Warto przeczytać!  7 strategii marketingowych dla doradców finansowych

Przed dołączeniem do Redwood Knox była starszym wiceprezesem ds. marketingu globalnego w Blue Yonder, gdzie pomogła zwiększyć udział marketingu w przychodach o ponad 50 procent i przekształcić markę firmy z JDA Software na Blue Yonder. Przed Blue Yonder Knox zajmował różne stanowiska marketingowe w firmach opartych na SaaS, w tym Deltek, Cvent i innych. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie marketingu międzynarodowego i biznesu na The George Washington University oraz tytuł magistra zarządzania biznesem na Florida Gulf Coast University. Knox jest również członkiem CHIEF, jedynego prywatnego członkostwa skupiającego się na łączeniu i wspieraniu kobiet liderów wykonawczych.

*Czytać ”


Innowacja

Wgląd

:

4 zł

Modele outsourcingu zmniejszają ryzyko logistyczne i optymalizują koszty


,

Opublikowano 12

Wrzesień 2022 – Matthew Beckett, David Gonzalez




dzięki uprzejmości firmy Redwood Logistics.

O Redwood Logistics


Redwood Logistics, wiodąca platforma logistyczna i nowoczesna 4PL z siedzibą w Chicago, od ponad 21 lat dostarcza rozwiązania do przemieszczania i zarządzania ładunkami. Zróżnicowane portfolio firmy obejmuje cyfrowe pośrednictwo w spedycji i elastyczne zarządzanie frachtem, a wszystko to w ramach rewolucyjnego modelu logistycznego i dostarczania technologii — Logistics Platform as a Service (LPaaS). LPaaS wykorzystuje otwartą platformę logistyki cyfrowej, która umożliwia spedytorom bezproblemowe łączenie partnerów, technologii i rozwiązań w ramach ich własnego unikalnego cyfrowego łańcucha dostaw. Redwood łączy szerokie grono klientów z potęgą zarządzania łańcuchem dostaw, technologią i najzdolniejszymi umysłami w branży. Po więcej informacji odwiedź


www.redwoodlogistics.com

.

Kontakt z mediami:


Tylera Thorntona

Zasięg ołowiu

678.772.1397

tyler@leadcoverage.com

Logo podstawowe


Źródło