Podróże

Ascott wraca do formy podróży, otwierając 70 obiektów na całym świecie w 2023 r

  • 25 kwietnia, 2023
  • 11 min read
Ascott wraca do formy podróży, otwierając 70 obiektów na całym świecie w 2023 r


Singapur – The Ascott Limited (Ascott), jednostka biznesowa zajmująca się hotelarstwem, będąca w całości własnością CapitaLand Investment, ogłosiła dzisiaj, że w 2023 r. zamierza otworzyć 70 obiektów w kluczowych destynacjach turystycznych na szybko rozwijających się rynkach w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Europie. pojawia się w odpowiednim czasie, ponieważ Ascott dostrzega potrzebę zajęcia się pojawiającymi się trendami w dzisiejszym krajobrazie podróży po pandemii, naznaczonym zmieniającymi się wymaganiami podróżnych i odnowionym apetytem na nowe doświadczenia.

Pani Tan Bee Leng, dyrektor zarządzająca Ascott ds. marki i marketingu, powiedziała: „Dzięki ożywieniu podróży międzynarodowych Ascott otworzyło w 2022 r. ponad 45 obiektów. jednostek w 70 nieruchomościach. Ta duża liczba otwarć nieruchomości obejmuje wszystkie marki i będzie wspierać dalsze odbicie w wydatkach na podróże i turystykę, wzmocnione przez złagodzenie ograniczeń w podróżowaniu i normalizację częstotliwości lotów do poziomu sprzed pandemii. Wraz z rosnącą trajektorią wzrostu zachodzą zmiany w oczekiwaniach i preferencjach podróżnych. Ascott śledzi najnowsze trendy w podróżowaniu, aby zapewnić naszym gościom wartościowe i znaczące doświadczenia. Nasze portfolio marek odpowiada różnym preferencjom podróżniczym – od colivingu i podróży w pojedynkę w nowym mieście, po podróże pokoleniowe i relokację do pracy”.

Dążąc do zdefiniowania globalnego życia dzięki doświadczeniom pobytowym dostosowanym do preferencji różnych segmentów podróżnych, Ascott stworzył dziś zróżnicowane portfolio marek, które ma silną pozycję w zaspokajaniu pojawiających się obecnie nowych wzorców podróżowania.

Transformacja sektora colivingu z lyf

Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki ludzie żyją i pracują. Elastyczność wysunęła się na pierwszy plan, a cyfrowi nomadzi i początkujący wolą pracować zdalnie, domagając się nowych doświadczeń i możliwości łączenia się z podobnie myślącymi osobami w przestrzeniach do kolivingu. Wraz z następną generacją podróżników poszukujących bardziej znaczących przestrzeni, które pozwalają na interakcję, Ascott będzie rozwijać swoją markę Coliving, lyf, w całym regionie i poza nim. Od wspólnych przestrzeni społecznościowych po programy eksperymentalne, które umożliwiają gościom nawiązywanie kontaktów i pielęgnowanie silnego poczucia wspólnoty, lyf został starannie zaprojektowany, aby służyć potrzebom podróżujących nowej generacji.

W tym roku lyf otworzy siedem nowych nieruchomości w Austrii, Chinach, Japonii, Malezji, na Filipinach iw Tajlandii. Wśród nich m.in lyf Schönbrunn Wiedeń, lyf Dayanta Xi’an, Lyf Ginza Tokio

I lyf Riverside Bangkok. Otwarcie Lyf Raja Chulan Kuala Lumpur, lyf jabłczan Manila I lyf Cebu City zaznaczy również wejście marki do Malezji i na Filipiny.

Pracuj, mieszkaj i baw się z Citadines

W ciągu ostatnich kilku lat model biznesowy apartamentów z obsługą uległ nieodłącznej zmianie, a goście poszukują odświeżonych, wszechstronnych doświadczeń gościnnych. Na tym tle Citadines, najszybciej rozwijająca się marka Ascott, ewoluowała, aby zapewnić gościom to, co najlepsze w życiu w mieście, jednocześnie inspirując ich do życia, pracy i zabawy na nieskończone sposoby. Skierowana do gości, którzy coraz częściej szukają czegoś więcej niż tylko przestrzeni życiowej, Citadines oferuje doświadczenia, które współgrają z ich stylem życia, zapewniając zrównoważone życie w mieście.

Warto przeczytać!  Nowy hotspot letnich wakacji w Europie

W tym roku do portfolio marki dołączy 21 nowości, m.in Citadines Harbor Front Yokohamaobiekt z 242 pokojami, dogodnie zlokalizowany w pobliżu międzynarodowego lotniska Haneda, będącego bramą do obszaru metropolitalnego Tokio, a także Citadines Walker North Sydney, Citadines Waterfront Kota KinabaluI Citadines Gatot Subroto Dżakarta. Oczekuje się dalszego wzrostu w Europie wraz z otwarciem Amsterdamski kanał Citadines I Citadines Dunaj Wiedeń.

Podróż pokoleniowa z Somerset

Wraz z globalnym odbiciem podróży, powraca trend w kierunku rodzinnych wakacji i podróży wielopokoleniowych, ponieważ goście chcą podróżować, aby odnowić kontakty. Na całym świecie ponad połowa podróżnych (54%) w badaniu przeprowadzonym przez Booking.com przyznała, że ​​nostalgiczne ucieczki i podróże wielopokoleniowe były w tym roku na szczycie ich kalendarza podróży.[1]

Kierując się tym trendem, Ascott przygotowuje się do otwarcia w tym roku dodatkowych 11 nieruchomości w Somerset. Marka Somerset, która została odświeżona w listopadzie 2022 r., ma na celu celebrowanie rodzin i przyjaciół spotykających się w zrównoważonym, integracyjnym i harmonijnym środowisku. Otwory obejmują wiele nieruchomości w Chinach, takich jak Somerset Tangzhen Szanghaj, Somerset Star River Minhang Szanghaj, Somerset Taihu New City CBD Wuxi, Somerset Fengdong Xi’an, Somerset Changxin Hefei I Somerset Chayuan Chongqing. Inne właściwości to m.in Somerset Azja Afryka Bandung I Somerset Kencana Dżakarta w Indonezji, Somerset Gorordo Cebu I Somerset Valero Makati na Filipinach i Somerset Schönbrunn w Wiedniu w Austrii.

Połączone podróże z Oakwood

Podróże służbowe i rekreacyjne są równie ważne dla ożywienia i odmłodzenia sektora hotelarskiego. Ponieważ spotkania i imprezy osobiste stają się normą, osoby podróżujące w interesach łączą podróże służbowe i rekreacyjne, aby zmaksymalizować swoje podróże. Skierowanie na tę rosnącą grupę demograficzną gości „bleisure”,
Odświeżona marka Oakwood skupi się na zapewnianiu „lepszych niż w domu” doświadczeń dla podróżujących w celach rekreacyjnych, aby mogli cieszyć się wygodą domu i nie tylko.

Goście mogą oczekiwać odświeżonych doświadczeń marki i udogodnień w pokojach promujących komfort jako podstawę dobrego samopoczucia – od spokojnego snu, produktywnego miejsca do pracy po zdrowy, obfity posiłek. Po strategicznym przejęciu firmy Oakwood przez Ascott w lipcu 2022 r., marka odnotuje dalszy wzrost dzięki dwóm nowym otwarciom w tym roku – Oakwood Suites Chongli w Chinach i Oakwood Hotel & Apartments Benoa Bali w Indonezji.

Ucieleśnienie sztuki dobrego życia z Ascott

Ostatnio otwarta została marka Ascott, która w drugim kwartale 2023 roku przejdzie odświeżenie marki Ascott Dadonghai Bay Sanya w styczniu 2023 r. Dalsze dodanie nowych nieruchomości w Chinach w tym roku to m.in Ascott Pazhou Kanton I Ascott China Central Place Suzhou. Marka wychodzi naprzeciw wymaganiom wymagających i doświadczonych podróżników, którzy mają zamiłowanie do dobrego życia i poszukują dyskretnego luksusu w ramach swoich planów podróży.

Warto przeczytać!  Gubernator Hochul ogłasza znaczne ukończenie wartego 84,2 mln dolarów projektu poprawy infrastruktury na autostradzie w hrabstwie Onondaga

Spersonalizowane wrażenia dzięki kolekcji The Crest

Dzisiejsi podróżnicy stają się coraz bardziej wymagający, co skutkuje rosnącym zapotrzebowaniem na jedyne w swoim rodzaju pobyty doświadczalne, które pozwalają im zanurzyć się w historii i kulturze miejsca docelowego. Globalny rynek turystyki związanej z dziedzictwem jest przygotowany na dalszy wzrost, ponieważ przewiduje się, że w latach 2022-2030 będzie się rozwijał w tempie skumulowanej rocznej stopy wzrostu (CAGR) wynoszącej 3,8%.[2] Aby sprostać temu wzrostowi, The Crest Collection ma na celu zaoferowanie globalnego portfolio uroczych, szytych na miarę hoteli i rezydencji z obsługą, które integrują historie dziedzictwa z wyselekcjonowanymi doświadczeniami w zakresie gościnności.

Na początku tego roku Ascott ogłosił ekspansję marki The Crest Collection do Azji, w kluczowych miejscach, takich jak Singapur i Hanoi w Wietnamie. Dom Robertsona autorstwa The Crest Collection w Singapurze jest jedną z wizytówek marki w Azji i ma zostać otwarta do końca 2023 roku.

Zanurz się w kulturę z The Unlimited Collection

Uznając rosnące zapotrzebowanie podróżnych na wyjątkowe doświadczenia kulturowe, The Unlimited Collection to kolekcja uroczych hoteli butikowych charakteryzujących się ekscytującymi projektami i bezgranicznie autentycznymi lokalnymi doświadczeniami; w miejscach pełnych kolorowych widoków, dźwięków, smaków i osobowości. Goście są otoczeni kalejdoskopem festiwali, sztuki, muzyki, rzemiosła, jedzenia i języka przesiąkniętych lokalną kulturą, która intryguje najbardziej wymagających podróżników. Dom Ann Siang, nieograniczona kolekcja, odrestaurowany zabytkowy budynek zlokalizowany w historycznej dzielnicy Telok Ayer w Chinatown w Singapurze, zostanie ponownie otwarty w 2nd kwartale tego roku po przeprowadzeniu prac remontowych.

Priorytetowe traktowanie turystyki wellness z HARRIS

Podróżujący coraz częściej traktują priorytetowo swoje potrzeby w zakresie dobrego samopoczucia fizycznego, emocjonalnego i psychicznego, jednocześnie poszukując zdrowych wrażeń z podróży. Wykracza to poza przestrzeń lub udogodnienia fizyczne w nieruchomościach, ale obejmuje również holistyczne oferty, które uzupełniają zrównoważony styl życia zarówno w pracy, jak iw rozrywce. Oczekuje się, że turystyka wellness będzie rosła o około 21% rocznie do 2025 r.,[3] Ascott rozszerzy swoją markę lifestylową HARRIS na całą Azję Południowo-Wschodnią. HARRIS zadebiutuje po raz pierwszy poza Indonezją jeszcze w tym roku HARRIS Sunshine Penang w Malezji.

Milestone Celebrations – akcja promocyjna w mediach społecznościowych

Niedawne osiągnięcie w postaci 160 000 jednostek w całej grupie na całym świecie jest nie tylko świadectwem zaangażowania Ascott w ciągły rozwój, ale także symbolem zaufania, jakim nasi goście obdarzają nasze marki. Aby upamiętnić nasz rosnący asortyment, firma Ascott rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych „Słyszałeś?” świętować te ważne wydarzenia z naszymi gośćmi.

Warto przeczytać!  Pełna lista kierunków pobierających podatek turystyczny w 2024 r

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Discoverasr.com.

Informacje o firmie Ascott Limited

Ascott Limited (Ascott) to firma z Singapuru, która stała się jednym z wiodących międzynarodowych właścicieli-operatorów hoteli. Portfolio Ascott obejmuje ponad 220 miast w ponad 40 krajach Azji i Pacyfiku, Azji Środkowej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i USA.

Ascott ma ponad 95 000 jednostek operacyjnych i ponad 65 000 jednostek w fazie rozwoju, co daje w sumie ponad 160 000 jednostek w ponad 900 nieruchomościach.

Obsługiwane marki apartamentów, colivingu i hoteli firmy obejmują Ascott, Citadines, lyf, Oakwood, Quest, Somerset, The Crest Collection, The Unlimited Collection, Préférence, Fox, Harris, POP!, Vertu i Yello.

Program lojalnościowy Ascott, Ascott Star Rewards, oferuje swoim członkom ekskluzywne korzyści, gdy dokonują rezerwacji bezpośrednio w Ascott na pobyt w uczestniczących obiektach.

Ascott, spółka zależna należąca w całości do CapitaLand Investment Limited, była pionierem pierwszego apartamentu z obsługą na poziomie międzynarodowym w regionie Azji i Pacyfiku, otwierając The Ascott Singapore w 1984 roku. Dziś firma może pochwalić się prawie 40-letnim doświadczeniem w branży i nagradzanymi markami, które cieszą się uznaniem na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.discoverasr.com

O CapitaLand Investment Limited

CapitaLand Investment Limited (CLI) z siedzibą główną i notowaną na giełdzie w Singapurze jest wiodącym globalnym zarządcą inwestycji w nieruchomości (REIM) z silną pozycją w Azji. Na dzień 31 grudnia 2022 r. CLI zarządzał aktywami nieruchomościowymi o wartości 132 miliardów dolarów australijskich i funduszami nieruchomości pod zarządzaniem o wartości 88 miliardów dolarów kanadyjskich (FUM) utrzymywanymi za pośrednictwem sześciu notowanych na giełdzie trustów inwestycyjnych i trustów biznesowych oraz ponad 30 prywatnych pojazdów w całej Azji i Pacyfiku, Europy i USA. Jego zróżnicowane aktywa nieruchomościowe

klasy obejmują handel detaliczny, biura, hotele, parki biznesowe, centra przemysłowe, logistyczne i data center.

CLI ma na celu skalowanie zysków związanych z FUM i opłatami poprzez zarządzanie funduszami, zarządzanie zakwaterowaniem i pełnym zestawem możliwości operacyjnych oraz utrzymanie efektywnego zarządzania kapitałem. Jako ramię zarządzające inwestycjami CapitaLand Group, CLI ma dostęp do możliwości rozwoju i możliwości inwestycyjnych w ramach rurociągu z ramienia rozwoju CapitaLand.

Jako odpowiedzialna firma CLI kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i zobowiązała się do osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r. CLI przyczynia się do dobrostanu środowiskowego i społecznego społeczności, w których działa, ponieważ zapewnia długoterminowe korzyści ekonomiczne wartość dla swoich interesariuszy.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.capitalandinvest.com




Źródło