Marketing

Atomic 212° dołącza do programu partnerskiego Mutinex Platinum

  • 4 czerwca, 2023
  • 6 min read
Atomic 212° dołącza do programu partnerskiego Mutinex Platinum


Atomic 212° nawiązał współpracę z platformą modelowania marketingu mix, Mutinex, stając się pierwszą niezależną agencją, która dołączyła do Platynowego Programu Partnerskiego.

Partnerstwo obejmie platformę do modelowania miksu rynkowego Mutinex GrowthOS, a marketingowy wskaźnik ROI stanie się centralnym elementem planowania i oceny wydatków na media w niezależnej agencji dla kwalifikujących się klientów.

Claire Fennerkrajowy dyrektor generalny Atomic 212° i Henryk Inniswspółzałożyciel i dyrektor generalny Mutinex, rozmawiał Mediatydzień o celach partnerstwa, co to oznacza dla klientów i ich perspektywach na przyszłość.

Program partnerski Mutinx Platinum i jego oferta Atomic 212°

Założona w 2018 r. firma Innis wyjaśniła, że ​​firma Mutinex jest liderem oprogramowania do modelowania miksu rynkowego, który modeluje wzrost dla ponad 30 przedsiębiorstw na całym rynku. Jego głównym celem jest pomoc przedsiębiorstwom w podejmowaniu lepszych decyzji dotyczących wyników biznesowych i wzrostu w ramach ich mieszanek marketingowych. Partnerstwo Platynowe to sposób sformalizowania ich relacji roboczych z agencjami.

Innis zauważył, że istnieje kilka elementów takich partnerstw, znacznie ściślejsza współpraca z agencjami jako partnerami w dystrybucji produktu. Podkreślił Atomic 212° jako partnera dojrzałego do przetwarzania danych, co było jednym z głównych powodów, dla których agencja została przyjęta do Platynowego Partnerstwa.

„W przypadku produktu takiego jak nasz istnieją dwa bardzo ważne kryteria; jednym z nich jest to, że potrzebujemy partnerów, którzy są stosunkowo dojrzali i wyrafinowani w zakresie danych – a to nie jest uniwersalna prawda w całym krajobrazie agencji”.

Innis powiedział, że Mutinex potrzebuje partnerów, którzy zobowiążą się do szkolenia w zakresie wyników MROI, są gotowi do budowania i skalowania oraz mają odpowiedni talent do łączenia danych MROI z mediami i rynkiem, aby podejmować decyzje, które zapewniają lepszą wydajność biznesową i wyniki dla klientów.

Warto przeczytać!  Wywiad z Dermotem Heathcote – ekspertem iGaming z IrishLuck – European Gaming Industry News

„Jeśli mamy partnerów, którzy to robią, jest to dobra wygrana i wartość dla naszego produktu. Jest to również wygrana dla partnerów, którzy są w stanie wykorzystać nasze produkty, aby zapewnić swoim klientom doskonałe wyniki” – dodał.

Mutinex — Henry Innis

Henryk Innis

Fenner o znaczeniu dostarczania dla swoich klientów

Fenner powiedział, że Atomic 212° i Mutinex współpracują ze sobą od kilku lat, pracując nad wspólnym klientem.

Agencja od dawna jest orędownikiem modelowania media mix i modelowania market mix, co jest podstawą jej działalności i produktu, który dostarcza klientom. Fenner zauważył, że choć Atomic 212° ma wewnętrznie własne produkty do modelowania miksu medialnego, wartością dla agencji w ramach partnerstwa jest wykorzystanie GrowthOS, który jest testowany i optymalizowany w kilku różnych branżach i przy dużym wolumenie wydatków.

„Krytycznie rzecz biorąc, dla nas możliwość skorzystania z usług zewnętrznego dostawcy i zaoferowania go naszym klientom jest cenna, więc mówiąc prosto, nigdy nie ma mowy o odrabianiu zadań domowych.

„Zawsze byliśmy bezstronni w modelowaniu, które dostarczaliśmy klientom. Ale oferowanie wglądu w dane wyjściowe przez stronę trzecią pozwala nam zapewnić, że nasi klienci mają 100% zaufanie do tych wyników i uzyskanych na ich podstawie spostrzeżeń, co jest naszym przywilejem” – powiedziała.

„Chcemy mieć pewność, że praca, którą wykonujemy dla naszych klientów, cieszy się 100% zaufaniem i pozwala nam na jej budowanie oraz dalszą optymalizację w oparciu o spostrzeżenia” — dodała.

Fenner zauważył, że partnerstwo może wnieść wartość dodaną, ponieważ proces gromadzenia danych jest dość pracochłonny.

Warto przeczytać!  Sztuczna inteligencja dla rynku odkrywania i rozwoju leków Zobacz ogromny wzrost dla nowej normy |Alphabet , Atomwise , BenevolentAI

„Krytyczną częścią procesu modelowania jest uzyskanie właściwych danych i struktury, aby zapewnić, że dane wyjściowe są tak ważne i solidne, jak to tylko możliwe”.

Fenner zauważył również, że agencja wykorzystuje spostrzeżenia swoich klientów, więc są w pełni zaangażowani w ten proces, który jest podstawą ich produktów i usług dostarczanych klientom.

„Mamy duże doświadczenie w wykorzystywaniu spostrzeżeń i nadal optymalizujemy, testujemy i uczymy się w oparciu o spostrzeżenia, które GrowthOS dostarcza każdemu z naszych klientów” — dodała.

Atomowy 212° - Claire Fenner

Claire Fenner

Co sprawia, że ​​platforma Mutinex GrowthOS jest wyjątkowa i co oznacza umowa dla klientów Atomic 212°

Platforma Mutinex GrowthOS to model zawsze włączony, który może przetwarzać dane w czasie zbliżonym do rzeczywistego i przekształcać je w użyteczne dane wyjściowe.

Innis wyjaśnił: „Różnica polega na tym, że miks rynkowy MROI był historycznie ograniczony do platform PowerPoint w porównaniu z infrastrukturą platformy. Rzeczywistość jest taka, że ​​aby agencje, szerszy rynek i klienci mogli korzystać z danych, muszą one zostać zbudowane jako infrastruktura i dostępne jako infrastruktura”.

„Miks rynku i MROI nie były w stanie tego zrobić od wielu lat, a Mutinex jest liderem rynku w zmienianiu tego i urzeczywistnianiu tego” — dodał.

Dla Atomic 212° umowa oznacza, że ​​może nadal dostarczać cennych informacji, aby informować, w jaki sposób może nadal napędzać rozwój swoich klientów na podstawie tego, co zapewnia jej specyficzna mieszanka medialna.

Fenner zauważył, że media mix każdego klienta, które napędzają wzrost, są inne, a możliwość osiągania korzyści pozwala im nadal ich wspierać, napędzać rozwój i informować o właściwej mieszance, co będzie najbardziej znaczącą korzyścią w dłuższej perspektywie.

Warto przeczytać!  Bud Light błądzi, ale eksperci twierdzą, że reklamy włączające pozostaną

Innis i Fenner o perspektywach Mutinex i Atomic 212°

Oprócz Atomic 212°, jako partner w Platynowym Partnerstwie dołączyła także spółka holdingowa Dentsu.

Innis nazwał Atomic 212° „odpowiednim typem agencji”, z którą warto współpracować, ze względu na jej historyczne ukierunkowanie i zaangażowanie w modelowanie.

„Atomic 212° z pewnością jest jednym z liderów w wykorzystywaniu modelowania do podejmowania lepszych decyzji w obszarze marketingu. Myślę, że to miłe, że nasze dwie grupy spotykają się wokół tego… Chcieliśmy wybrać dwie solidne grupy, aby to przetestować i głęboko to zrozumieć” – powiedział Innis o Atomic 212° i Dentsu.

„Częścią tego jest uznanie, że pracujemy z tymi dwiema grupami, ponieważ wierzymy, że istnieją wglądy w to, co stanie się z procesem i jak możemy to ująć w ramy, że możemy pracować wspólnie również – dodał.

Innis zauważył, że Mutinex z czasem zmierza w kierunku szerszego programu partnerstwa, z partnerami, którzy dobrze rozumieją stronę danych i mogą to robić na dużą skalę. Powiedział, że ma nadzieję, że Mutinex będzie w stanie ustanowić standard relacji dostawcy MROI między agencją a dostawcą platformy MROI.

Fenner powiedziała, że ​​ma nadzieję, że Atomic 212° będzie nadal wdrażać modele z platformą Mutinex i GrowthOS w swojej bazie klientów, aby zapewnić wszystkim klientom wgląd, dostarczać rekomendacje, umożliwić podejście testowania i uczenia się oraz opierać się na ogólnych spostrzeżeniach z Platforma.

„Naszym celem nie jest zmiana naszego produktu. Wykorzystuje inną platformę do realizacji tego, co robimy od wielu lat i co do tej pory przyniosło nam sukces” – podsumował Fenner.

Atomowy 212

Górne zdjęcie: Henry Innis i Claire Fenner




Źródło