Podróże

Australijczycy z Indii mogą teraz podróżować do ośmiu kolejnych miast w ramach umowy code-share Qantas-IndiGo

  • 20 stycznia, 2023
  • 5 min read
Australijczycy z Indii mogą teraz podróżować do ośmiu kolejnych miast w ramach umowy code-share Qantas-IndiGo


Przegląd najważniejszych wydarzeń
  • Qantas dodaje osiem kolejnych indyjskich miast w ramach umowy code-share z IndiGo.
  • Pasażerowie korzystający z lotów łączonych Qantas-IndiGo będą mogli przewozić taki sam limit bagażu.
  • Według biur podróży loty łączone są wygodne i nie obciążają kieszeni.
Druga faza umowy code-share między Qantas i IndiGo umożliwi klientom bezproblemowe połączenia z lotów Qantas lądujących w New Delhi i Bengaluru do dodatkowych ośmiu indyjskich miast.

Zwiększa to liczbę indyjskich miejsc docelowych dostępnych do połączenia do 21, poszerzając dostęp dla klientów podróżujących po całych Indiach.

Qantas obsługuje obecnie cztery loty w obie strony z Melbourne do Delhi i cztery z Sydney do Bengaluru tygodniowo.
Pasażerowie korzystający z lotów łączonych Qantas-IndiGo będą mogli zabrać ze sobą taki sam limit bagażu, jak w przypadku lotu z Australii.
Otrzymają również te same bezpłatne posiłki i napoje na pokładzie.

Porozumienie zapewni również podróżnym większy wybór w krajowej siatce IndiGo, z ponad 250 nowymi lotami dostępnymi do rezerwacji.

Qantas_220914_BangaloreFlight_2234.jpg

Pasażerowie lotów łączonych Qantas-IndiGo otrzymują takie same bezpłatne posiłki i napoje na pokładzie. Kredyt: Qantas

Ogłaszając ekspansję w piątek, dyrektor ds. obsługi klienta Qantas, Markus Svensson, powiedział, że pierwsza faza partnerstwa z IndiGo poprawiła sposób, w jaki ich klienci podróżują między Australią a Indiami, a dodatkowe miejsca docelowe dadzą podróżnym jeszcze więcej opcji.

„Nowe loty typu code-share pozwolą naszym klientom cieszyć się większą liczbą połączeń w Indiach z naszych bramek w Delhi i Bengaluru, a ich bagaż zostanie sprawdzony bezpośrednio do miejsca docelowego” – powiedział w komunikacie prasowym.

Oto nowe kierunki code-share:

  • Guwahati
  • Indore
  • Czandigarh
  • Mangalore
  • Jaipur
  • Nagpur
  • Thiruvananthapuram
  • Wiśakhapatnam
Narodowy przewoźnik rozpoczął pierwszą fazę umowy code-share z IndiGo w sierpniu ubiegłego roku, otwierając trasy tranzytowe do jedenastu indyjskich miast oprócz Delhi i Bengaluru.

Istniejąca lista miejsc docelowych obejmuje Ahmedabad, Amritsar, Chennai, Goa, Bombaj, Koczin, Kalkutę, Hyderabad, Lucknow, Patna i Pune.

Sandip Hor, przewodniczący Australia India Travel and Tourism Council (AITTC), powiedział, że ekspansja jest pozytywnym krokiem w kierunku zwiększenia partnerstwa turystycznego i połączenia między dwoma krajami.

„Dodatkowe miejsca docelowe zapewnią diasporze indyjskiej i Australijczykom planującym podróż do Indii bardziej elastyczny wybór podróży do różnych części kraju.
„Dzięki umowie code-share z IndiGo, największym krajowym przewoźnikiem w Indiach, Qantas stara się zwiększyć swoją obecność w Indiach. Myślę więc, że z czasem do istniejącej listy zostanie dodanych więcej miejsc docelowych” – powiedział Hor w rozmowie z SBS Punjabi.
Osoby często podróżujące liniami Qantas podróżującymi lotami łączonymi IndiGo (z kodem QF) będą również mogły odbierać i wymieniać loty, w tym korzystać z takich usług, jak priorytetowa odprawa i priorytetowy bagaż.

„W szczególności nasi często podróżujący korzystają z rezerwacji tych lotów, mając więcej możliwości zdobywania punktów i kredytów statusowych” – powiedział Svensson.

Qantas.jfif

Branża podróżnicza i turystyczna z zadowoleniem przyjmuje ekspansję w ramach umowy code-share Qantas-IndiGo. Źródło: Świergot / Indygo

Biuro podróży z Brisbane, Tanvi Goel, powiedziało, że umowa code-share między dwiema liniami lotniczymi będzie wygodniejsza dla klientów Qantas i oszczędniejsza dla ich kieszeni.

„Jeśli zarezerwujesz lot krajowy osobno, wypali ci to dziurę w kieszeni. Ale jeśli jest to część lotu łączonego z Australii, jak ma to miejsce w przypadku umowy code-share, cena biletu okazuje się tańsza” – powiedziała SBS Punjabi.
Pani Goel dodała jednak, że obiekt ma kilka zastrzeżeń.
„Po pierwsze, IndiGo jest przewoźnikiem krajowym i nie jest im łatwo zapewnić ten sam standard usług, co międzynarodowy przewoźnik, taki jak Qantas, więc będą musieli poprawić swoją grę.

„Po drugie, pasażerowie podróżujący do miejsc, w których nie ma punktów imigracyjnych, będą musieli przejść imigrację w Delhi lub Bengaluru, zanim odlecą do swoich ostatecznych miejsc docelowych. Ponadto będą musieli przesiąść się do terminala krajowego z Delhi, aby wejść na pokład samolotu IndiGo” – powiedziała.

Tymczasem biuro podróży z siedzibą w Sydney, Nirav Kotak, uważa, że ​​ekspansja poprawi ogólne wrażenia z lotu dla podróżnych. Muszą jednak być przygotowani na opóźnienia i odwołania na trasach krajowych.

„Zawsze są dwie strony medalu. Ale ogólnie rzecz biorąc, jest to znaczące ogłoszenie, które ułatwiło podróżowanie indyjskim rodzinom z Australii i każdemu, kto podróżuje do Indii. Koszt biletów również nie jest wygórowany, a podróżni mogą przewozić dodatkowe 15 kg na lotach krajowych.
„Muszą tylko uważać na opóźnienia i odwołania, jak ma to miejsce w przypadku wielu lotów krajowych w Indiach” – dodał.
Słuchać Od poniedziałku do piątku o 21:00. Śledź nas na


Źródło