Autor z Pune przysięga, że nigdy nie będzie latał liniami Air India Express – odpowiada linia lotnicza
![Autor z Pune przysięga, że nigdy nie będzie latał liniami Air India Express – odpowiada linia lotnicza](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/06/1ramnc2k_air-india-express_625x300_18_May_24-770x470.jpg)
![„Wezmę wózek z wołami…”: autor z Pune przysięga, że nigdy nie będzie latał liniami Air India Express – odpowiada linia lotnicza „Wezmę wózek z wołami…”: autor z Pune przysięga, że nigdy nie będzie latał liniami Air India Express – odpowiada linia lotnicza](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/06/Autor-z-Pune-przysiega-ze-nigdy-nie-bedzie-latal-liniami.jpg)
Linie lotnicze Air India Express przeprosiły, twierdząc, że lot został opóźniony z powodu okoliczności niezależnych od nich
Autor z Pune odwiedził niedawno X, aby wyrazić swoją frustrację związaną z linią Air India Express po wstrząsających wrażeniach z lotu. Aditya Kondawar, który jest także wiceprezesem startupu, 24 czerwca leciał samolotem Air India Express z Bengaluru do Pune, kiedy podczas podróży napotkał kilka problemów. Przyrzekł sobie, że nigdy więcej nie będzie podróżował tą linią i stwierdził, że wolałby zapłacić podwójnie i następnym razem polecieć inną linią lotniczą.
Opisując swoje przeżycia, pan Kondawar powiedział, że jego lot o 21:50 został opóźniony o dwie godziny, a gdy wsiadł na pokład o 12:20, „było śmierdząco, a siedzenia były tak brudne i pełne plam”. Ostatecznie dotarł do domu o 3 rano po „przesiedzeniu wielu interakcji z kierownictwem”.
„Dziękuję, że wczoraj wieczorem dałeś mi bardzo cenną lekcję. Nigdy i nie mówię tego zupełnie poważnie – nigdy w życiu nie lecę liniami Air India Express ani Air India – w razie potrzeby zapłacę 100% dodatkowych kosztów, ale skorzystam z innych linii lotniczych, które przybędą na czas (w każdym razie tylko 2 inne linie lotnicze) . Wezmę wóz z wołami, ale nie twoją linię lotniczą” – napisał w X.
Zobacz tweeta tutaj:
Droga @AirIndiaX Dziękuję, że wczoraj wieczorem udzieliłeś mi bardzo cennej lekcji
Nigdy i mówię to z całą powagą – nigdy w życiu nie lecę liniami Air India Express ani Air India – w razie potrzeby zapłacę 100% dodatkowych kosztów, ale skorzystam z innych linii lotniczych, które przybędą na czas (tylko…
— Aditya Kondawar (@aditya_kondawar) 25 czerwca 2024 r
„Mam ogromny szacunek dla grupy Tata i jej przywódców – zawsze oczekuję od nich perfekcji, a szczerze mówiąc, to jest katastrofa!” dodał pan Kondawar.
Linie Air India Express przeprosiły później, twierdząc, że lot z Bengaluru do Pune został opóźniony z przyczyn od nich niezależnych. Obiecali także „natychmiast rozwiązać problem”.
„Cześć, Aditya! Przepraszamy za niedogodności spowodowane zakłóceniami w rozkładzie lotów. Należy pamiętać, że przylatujący lot został opóźniony z przyczyn od nas niezależnych. Przyjrzymy się zgłoszonemu problemowi dotyczącemu Twojego doświadczenia z samolotem i naprawimy go – odpowiedziała linia lotnicza.
Cześć Aditya! Przepraszamy za niedogodności spowodowane zakłóceniami w rozkładzie lotów. Informujemy, że przylatujący lot został opóźniony z przyczyn od nas niezależnych. Przyjrzymy się podniesionemu problemowi dotyczącemu Twojego doświadczenia z samolotem i naprawimy go (1/2)
— Air India Express (@AirIndiaX) 25 czerwca 2024 r
W innym komentarzu firma napisała: „Aditya, nigdy nie chcemy, aby nasi goście doświadczyli czegoś takiego. Zapewniamy, że zapoznaliśmy się z Twoją opinią i ją sprawdzimy. Proszę potraktować to jako odosobniony przypadek i dać nam szansę lepszej obsługi Państwa w przyszłości.”
W międzyczasie kilka innych osób podzieliło się podobnymi doświadczeniami z Air India Express. Jeden z użytkowników powiedział: „Nie naprawią tego. Po przejęciu władzy było jeszcze gorzej. Wcześniej przynosił tylko straty. Teraz poziom usług stał się żałosny.”
Inny skomentował: „Standardowa odpowiedź! Nie zależy im na zadowoleniu klienta. Gdyby tak było, te powtarzające się skargi nie miałyby miejsca. Głównym problemem jest utrzymująca się kultura zasilaczy.”
Trzeci powiedział: „Mój brat był jeszcze okropniejszy”. Lot do Goa był opóźniony o 4 godziny, a następnie w połowie lotu znaleźli torbę na tylnym siedzeniu i zatrzymali lot w strefie izolacji na lotnisku w Dabolim przez kolejne 3 godziny. Ponadto trzymali nasz bagaż do odprawy przez jeszcze 1 godzinę. Cały dzień zmarnowany.