Marketing

Baccarose poszerza swoją wiedzę w zakresie zapachów, aby opracowywać, dystrybuować i sprzedawać błyskotliwą gamę dezodorantów do opalania

  • 29 maja, 2023
  • 8 min read
Baccarose poszerza swoją wiedzę w zakresie zapachów, aby opracowywać, dystrybuować i sprzedawać błyskotliwą gamę dezodorantów do opalania




ANI |
Zaktualizowano:
29 maja 2023 11:01 IST

PRNewswire
Mumbaj (Maharasztra) [India]29 maja: Baccarose, wiodący dystrybutor luksusowych marek kosmetycznych w Indiach, dążył do poszerzenia swoich horyzontów, wykorzystując swoją wiedzę, aby współpracować z wiodącą marką rozrywkową, Sunburn, łącząc się z młodzieżą, aby stworzyć własne portfolio marek licencjobiorców.
Sunburn to multimedialna platforma zaangażowania skierowana do milenialsów i największy zasób mediów na żywo w Indiach. Jest to platforma, która wpływa na młodzież z różnych regionów geograficznych za pośrednictwem platformy online offline, oferującej światowej klasy talenty.
Dezodoranty Sunburn są skierowane do dzisiejszych millenialsów i odbiorców pokolenia Z, którzy żyją dla przyjaciół, muzyki i wspólnych zabaw, i mają na celu połączenie ich poprzez rozszerzenie płomienia muzyki w składzie Deo.
Biju Antony, dyrektor generalny i dyrektor wykonawczy Baccarose Perfumes and Beauty Products Pvt Ltd, mówi: „Celem rozwoju portfolio marek licencjobiorców jest rozszerzenie tych samych doświadczeń segmentu luksusowego i udostępnienie masowej kategorii produktów, które zaspokajają szersze grono odbiorców. Naszym celem jest kierowanie dezodorantów Sunburn przede wszystkim do młodych, żądnych przygód, miejskich myślących, wyznaczających trendy w Indiach.
Produkty te przeszły szeroko zakrojone badania i rozwój, opracowano podstawowe spostrzeżenia konsumenckie z zaplanowaną strategią wejścia na rynek. Baccarose wykorzystałaby swoją wszechstronną dystrybucję w portalach nowoczesnego handlu, handlu ogólnego i e-commerce, aby tego lata udostępnić ten asortyment millenialsom.
Karan Singh, dyrektor generalny Sunburn Festival Global, mówi: „Jako wiodąca marka lifestylowa i angażująca młodzież, Sunburn ma przyjemność współpracować z Baccarose w celu wprowadzenia dezodorantów Sunburn. 3 warianty dla mężczyzn i 2 zapachy dla kobiet zostały nazwane na cześć popularnych gatunków muzycznych, aby zapewnić miłośnikom muzyki prawdziwie holistyczne doświadczenie marki. Niezmiernie podekscytowany faktem, że wkrótce zaprezentujemy produkty na rynku i zaprezentujemy naszym fanom kawałek Sunburn”.
„Baccarose ogłasza wprowadzenie na rynek dezodorantów Sunburn i pomaga rozszerzyć markę o elektryzującą gamę dezodorantów w ramach pierwszej z wielu marek licencjobiorców – dezodorantów Sunburn. Gama różnych rodzin zapachowych, z 3 liniami męskimi – Solaria, Octavia i Electron oraz 2 żeńskimi linie – Melody & Groove. Dziwaczne nazwy przedstawiają kluczowe cechy Sunburn, takie jak muzyka, światło, dźwięk, a przede wszystkim optymistyczna zabawa i wolny duch” – mówi Villoo Daji, starszy wiceprezes ds. marketingu grupy Baccarose Perfumes & Beauty Products Pvt. Sp. z o.o.
OPAKOWANIE –
W duchu Sunburn opakowania dezodorantów zostały strategicznie zaprojektowane w żywych kolorach. z charakterystycznym logo kuli dyskotekowej Sunburn.
Męskie dezodoranty Solaria, Octavia i Electron mają mocny i jednolity kolor tła z logo kuli dyskotekowej i błyskiem światła.
Dezodoranty dla kobiet, Melody & Groove, mają pastelowy, ale wyrazisty kolor tła z efektem gradientu i logo kuli dyskotekowej.
ZAPACH –
KOBIETY –
ROWEK –
Wibrujący wybuch cytrusów, Groove to jasny, kobiecy zapach Sunburn, który przywodzi na myśl zachody słońca, mojito i noce spędzone pod gwiazdami. Świeży i zabawny AF, ten dezodorant jest idealnym podrywem na dni lub noce, kiedy chce się tworzyć wspomnienia ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi. Cytrusowy skład bergamotki, cytryny, mandarynki i herbaty harmonijnie wibruje z kwiatowym bukietem róży, jaśminu i lawendy, tworząc pyszny, uzależniający dezodorant.
MELODIA –
Melody to kwiatowo-wodny zapach Sunburn, który uderza we wszystkie właściwe nuty. Pyszne owocowe nuty głowy melona, ​​ananasa, cytryny, pigwy, calone i czarnej porzeczki otwierają się, ukazując wykwintne kwiatowe nuty serca lotosu, lilii, jaśminu, miodu, konwalii, głogu i róży. Baza z piżma, drzewa sandałowego i wanilii równoważy melodię nut owocowych i kwiatowych. Ten dezodorant jest idealny na dni, kiedy chce się ukierunkować energię głównego bohatera.
MĘSKIE –
OCTAVIA –
Octavia to nowy dezodorant dla mężczyzn marki Sunburn. Dzięki zrównoważonym korzennym, ale ziołowo-słodkim nutom ten dezodorant jest idealny dla faceta, który ciężko pracuje i imprezuje jeszcze mocniej. Ciepła kora cynamonu i egipskie geranium spotykają się z aromatycznymi nutami olejku cyprysowego, tunezyjskiego rozmarynu i lawendy. Skórzane nuty bazy z ciste abs i koncentratu wetiweru zapewniają mocną, wyrafinowaną wypowiedź.
ELEKTRON –
Electron, najnowsza premiera Sunburn, z pewnością naładuje jeden. Poczuj przypływ energii ze świeżymi nutami głowy bergamotki, cytryny, grejpfruta i czarnej porzeczki, które są zakotwiczone w pikantnych nutach serca imbiru, aromatycznej, zielonej herbaty i wytrawnego bursztynu. Męskie nuty bazy paczuli, mchu, skóry i piżma zapewnią Ci wspaniały zapach bez względu na to, kiedy impreza dobiegnie końca.
SOLARIS –

Warto przeczytać!  Czy modele generowane przez sztuczną inteligencję zastąpią modele ludzkie w kampaniach reklamowych?

Gotowy, by być duszą towarzystwa? Ten odświeżający dezodorant ma nuty głowy bergamotki, czarnej porzeczki i mandarynki, które są zrównoważone nutami serca róży i pieprzu, które pomogą Ci złożyć niezapomniane oświadczenie. Bazowe nuty drzewa sandałowego i paczuli zapewniają fantastyczny zapach aż do after party.
Sunburn, własność intelektualna firmy Percept, jest azjatyckim premierowym festiwalem elektronicznej muzyki tanecznej (EDM) i zaliczany jest do największych festiwali muzycznych na świecie. Rozpoczęty w 2007 roku jako 3-dniowy festiwal muzyczny w Goa, Sunburn stał się aspirującą marką lifestylową, oferującą eklektyczną mieszankę muzyki, rozrywki, doświadczeń i świętowania, która zapoczątkowała turystykę muzyczną w Indiach. W ciągu ostatniej dekady Sunburn zgromadził znanych międzynarodowych i indyjskich artystów, aby zabawiać setki tysięcy miłośników muzyki tanecznej w całym kraju i za granicą, i umieścił Indie jako główne miejsce festiwali tanecznych na świecie.
Formaty Sunburn Festival, Sunburn Reload, Sunburn Arena i Sunburn Campus umożliwiły szeroki zasięg geograficzny i demograficzny w Indiach i za granicą. Sunburn ma zaszczyt sprowadzić do Indii 10 najlepszych DJ-ów na świecie, w tym Swedish House Mafia, Martina Garrixa, Tiesto, Avicii, Hardwell, Deadmau5, Armin van Buuren, David Guetta, Afrojack, Above & Beyond, The Chainsmokers, Dimitri Vegas & Podobnie jak Mike, Marshmello, Paul Van Dyk, Skazi, Pete Tong, Dash Berlin i Nicky Romero. Sunburn odniósł również sukces za granicą w Kolombo na Sri Lance; Khatmandu, Nepal; Dubai; Muskat; i Melbourne w Australii, tworząc w ten sposób historię, która stała się pierwszym odnoszącym sukcesy rodzimym muzycznym IP, który przekroczył międzynarodowe wybrzeża. Zgodnie z raportem biznesowym IMS APAC 2014, Sunburn jest tak samo duży jak festiwal Tomorrowland i Ultra Miami i zdobył wiele nagród i wyróżnień na całym świecie, w tym WOW Awards, BW Applause Awards i Palm Expo Awards.
Sunburn jest własnością intelektualną Percept. Z zespołem ponad 200 osób i 28 biurami w Indiach i na Bliskim Wschodzie, Percept zajmuje godną pozazdroszczenia pozycję lidera w dziedzinie rozrywki, mediów i komunikacji.
W 1984 roku Hemansu Kotecha założył Baccarose i rozpoczął działalność w Indiach z zakładem produkcyjnym w Strefie Wolnego Handlu Kandla w zachodnich Indiach do produkcji zapachów i kosmetyków we współpracy z L’Oreal dla Lancome & Guy Laroche.
Baccarose wkrótce stał się kluczowym partnerem Lancome w realizacji ambitnej strategii rynkowej dla wschodzącego wówczas rynku rosyjskiego. Łącząc doświadczenie bliskiej współpracy z Lancome oraz dogłębne zrozumienie ukrytego popytu i ogromnego potencjału międzynarodowych marek i zorganizowanego handlu detalicznego w Indiach, Baccarose szybko zaczął wkraczać do rozwijającego się indyjskiego przemysłu detalicznego.
Dzięki niezrównanemu zrozumieniu preferencji lokalnych klientów i cennemu zmysłowi operacyjnemu Baccarose jest dziś liderem w sprzedaży detalicznej i dystrybucji międzynarodowych luksusowych marek kosmetycznych w Indiach.
Podstawową misją i wizją firmy jest bycie wiodącym autorytetem na indyjskim rynku luksusowych kosmetyków i niekwestionowanym partnerem z wyboru dla wiodących międzynarodowych marek. Aby zbudować biznes luksusowych kosmetyków w Indiach, ustanowić luksusowe marki naszych partnerów jako preferowane przez konsumentów/sprzedawców detalicznych i zapewnić konsumentom w Indiach międzynarodowe doświadczenie zakupowe.
CENA –
Deos dla kobiet – Melody & Groove – 125 ml – 19,99 zł 249
Męski Deos – Solaris, Electron i Octavia – 150 ml – Rs. 299
DOSTĘPNOŚĆ –
Wiodące domy towarowe w Indiach —
Styl życia
Pantalony
Zdrowie i blask
Centro
Wiodące platformy handlu elektronicznego w Indiach —
Myntra
Nykaa
Centrum handlowe Tata Cliq
Amazonka
Flipkart
Ajio
(Zastrzeżenie: Powyższa informacja prasowa została dostarczona przez PRNewswire. ANI nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jej treść)

Warto przeczytać!  Rynek maszyn do cięcia metalu wzrośnie o 10,29 mld USD do 2029 r. Wzrost, wielkość, udział, trendy i otoczenie konkurencyjne




Źródło