Marketing

Badanie ON24 stwierdza, że ​​cyfrowe zaangażowanie jest preferowane przez kupujących B2B oraz zespoły sprzedaży i marketingu

  • 5 stycznia, 2023
  • 6 min read
Badanie ON24 stwierdza, że ​​cyfrowe zaangażowanie jest preferowane przez kupujących B2B oraz zespoły sprzedaży i marketingu


SAN FRANCISCO–(PRZEWÓD BIZNESOWY)–Forrester stwierdza, że ​​kupujący B2B po pandemii wymagają o 58% więcej interakcji, aby podjąć decyzję o zakupie niż w 2019 r. Aby dokładniej zbadać ten trend, ON24 (NYSE: ONTF) nawiązał współpracę z agencją marketingu B2B, Heinz Marketing, aby stworzyć The 2022 Digital Engagement Landscape, raport z badań oparty na ankiecie, który bada, które kanały i taktyki są najskuteczniejsze w angażowaniu nabywców B2B oraz w jaki sposób zespoły sprzedaży i marketingu mogą zoptymalizować swój wpływ.

„Firmy B2B muszą inaczej myśleć o generowaniu wzrostu przychodów w 2023 roku” — mówi Callan Young, dyrektor ds. marketingu ON24. „Jako zaufany doradca w branży w zakresie skalowania zaangażowania kupujących poprzez doświadczenia cyfrowe, naszym celem w tym badaniu jest pomoc organizacjom zajmującym się sprzedażą i marketingiem w krytycznym spojrzeniu na ich marketing mix i zrozumieniu, które kanały i taktyki mają największy potencjał efektywnego kosztowo generowania wyników. ”.

Po oddzielnym badaniu trzech odpowiednich grup kupujących, marketerów i sprzedawców B2B, ON24 i Heinz odkryli, że cyfrowe kanały zaangażowania są preferowane przez każdą kohortę. W rzeczywistości 70% kupujących B2B stwierdziło, że woli kontaktować się z markami wirtualnie lub w formacie hybrydowym niż uczestniczyć w wydarzeniu osobistym, a 90% odnotowało wzrost poziomu uczestnictwa w wydarzeniach cyfrowych. Marketerzy idą w ich ślady – ponad połowa ankietowanych przeprowadziła w 2022 roku więcej seminariów internetowych i wydarzeń cyfrowych w porównaniu z rokiem poprzednim, a prawie 75% spośród tych, którzy to zrobili, odnotowało lepsze wyniki. Gdy sprzedawcy zostali zapytani o znaczenie cyfrowych kanałów zaangażowania dla poszukiwania i zawierania transakcji, 95% potwierdziło, że wydarzenia wirtualne i hybrydowe są bardzo cenne.

Warto przeczytać!  Denver Drivers Co-op przygotowuje się do konkurowania z Uber i Lyft

Badanie dotyczyło również sposobu, w jaki sprzedawcy i marketerzy wykorzystują dane generowane przez cyfrowe kanały zaangażowania i wykazało, że obie grupy mają możliwości poprawy. Mimo że 88% ankietowanych marketerów zgadza się, że cyfrowe dane o zaangażowaniu dostarczają cennych informacji na temat ścieżki zakupowej, mniej niż jedna trzecia marketerów wykorzystuje te dane do personalizacji kolejnych interakcji z odbiorcami. A spośród ankietowanych sprzedawców większość nie otrzymuje szczegółowych cyfrowych danych o zaangażowaniu, a prawie jedna trzecia uważa, że ​​brak cyfrowych danych o zaangażowaniu w systemach CRM jest jednym z największych wyzwań dla personalizacji ich zasięgu.

„Nasze badania potwierdzają, że strategia zaangażowania cyfrowego ma kluczowe znaczenie dla firm, które chcą dziś skutecznie zwiększać przychody” — mówi Young. „Wiemy, że organizacje zajmujące się sprzedażą i marketingiem o najlepszych wynikach wykorzystują spostrzeżenia, które zapewnia cyfrowe zaangażowanie, aby zapewnić spersonalizowane i zróżnicowane doświadczenia zakupowe B2B”.

ON24 nawiązał współpracę z Heinz Marketing, aby przeprowadzić trzy ankiety, aby poznać oczekiwania dotyczące cyfrowego zaangażowania, personalizacji i wykorzystania danych. Aby pobrać pełny raport, odwiedź stronę The Digital Engagement Landscape 2022.

Warto przeczytać!  9 kluczy do zabójczej strategii marketingu rekrutacyjnego

O marketingu Heinza

Koncentrując się na pomaganiu klientom w osiąganiu przewidywalnego wzrostu poprzez koncentrację na odpowiedzialności za przychody, Heinz Marketing pomaga zespołom marketingowym B2B zwiększyć ich wpływ i wkład w wyniki biznesowe, które mają znaczenie. Ich sprawdzona metodologia Predictable Pipeline została z powodzeniem dostosowana i wdrożona w niezliczonych organizacjach, zmieniając trajektorię pracy marketingowej, kariery i życia. Zespół Heinz Marketing składa się z doświadczonych ekspertów, którzy mówią językiem sprzedaży, zapewniając klientom strategię i narzędzia umożliwiające osiągnięcie sukcesu.

O ON24

ON24 ma misję ponownego wyobrażenia sobie, w jaki sposób firmy angażują się, rozumieją i budują relacje ze swoimi odbiorcami w cyfrowym świecie. Za pośrednictwem naszej wiodącej platformy sprzedażowej i marketingowej do cyfrowego zaangażowania firmy korzystają z naszego portfolio webinarów, wydarzeń wirtualnych i treści, aby zwiększać zaangażowanie i generować własne dane, zapewniając wzrost przychodów w całym przedsiębiorstwie — od generowania popytu, przez sukces klientów, aż po wsparcie partnerów .

ON24 wspiera cyfrowe zaangażowanie ponad 2000 klientów na całym świecie, w tym 3 z 5 największych globalnych firm technologicznych, 3 z 6 największych amerykańskich banków, 3 z 5 największych światowych firm opieki zdrowotnej i 3 z 5 największych światowych producentów przemysłowych, umożliwiając organizacjom aby dotrzeć do milionów profesjonalistów miesięcznie przez miliardy minut zaangażowania rocznie, przy czym wszystkie własne dane są przechwytywane, generowane i integrowane z jednego miejsca. ON24 ma siedzibę główną w San Francisco i globalne biura w Ameryce Północnej, regionie EMEA i regionie APAC. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.ON24.com.

Warto przeczytać!  Wykorzystanie marketingu treści do zwiększenia świadomości marki

Wypowiedzi prognozujące

Niniejszy dokument zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. W niektórych przypadkach takie stwierdzenia można rozpoznać po słowach takich jak: „oczekiwać”, „nawracać się”, „wierzyć”, „planować”, „przyszłość”, „może”, „powinien”, „będzie” i podobnych odniesień do przyszłe okresy. Stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują wyraźne lub dorozumiane stwierdzenia dotyczące naszej zdolności do realizacji naszych strategii biznesowych, wzrostu lub innych przyszłych wydarzeń lub warunków. Takie oświadczenia opierają się na naszych obecnych przekonaniach, oczekiwaniach i założeniach dotyczących przyszłych zdarzeń lub warunków, które są obarczone nieodłącznym ryzykiem i niepewnością, w tym ryzykiem i niepewnością omawianą w dokumentach składanych od czasu do czasu do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Rzeczywiste wyniki mogą znacznie różnić się od tych wskazanych w stwierdzeniach dotyczących przyszłości i nie należy na nich nadmiernie polegać. Wszystkie stwierdzenia zawarte w niniejszym dokumencie opierają się wyłącznie na aktualnie dostępnych nam informacjach i są aktualne wyłącznie na dzień sporządzenia niniejszego dokumentu. Z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo, nie zobowiązujemy się do aktualizowania takiego oświadczenia.

© 2023 ON24, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. ON24 i logo ON24 są znakami towarowymi należącymi do ON24, Inc. i są zarejestrowane w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych oraz w innych krajach.


Źródło