Marketing

Badanie pokazuje, że większość witryn szkół MBA nie trafia do potencjalnych studentów

  • 9 stycznia, 2023
  • 3 min read
Badanie pokazuje, że większość witryn szkół MBA nie trafia do potencjalnych studentów


MIASTO SŁONEGO JEZIORA, 9 stycznia 2023 r /PRNewswire/ — Dzisiejsza rozgrywka pomiędzy TCU a Gruzja oznacza koniec sezonu piłkarskiego w college’u, ale na uniwersytetach w całym kraju toczy się coraz bardziej zacięta, wielomiliardowa bitwa o absolwentów szkół średnich. W związku ze spadkiem wniosków o przyjęcie na studia podyplomowe w szkołach biznesu w 2022 r. wzrost liczby tych nielicznych, którzy wygrywają, pochodzi z innych szkół. Jak więc strony internetowe, często pierwszy punkt styku potencjalnych studentów z potencjalnymi studentami, radzą sobie z rezonowaniem z tymi studentami?

„Nie za dobrze” – donosi Michał Drago, wiceprezes ds. strategii w Blue Owl AI. „Właśnie ukończone badanie stron internetowych prawie 200 uniwersytetów pokazuje, że niewiele programów buduje pozycję marki, określa, dla kogo ich program jest tworzony i jest ukierunkowanych na typy perspektyw, które zwykle rozwijają się w ich programie”. W badaniu oceniono dziewięć krytycznych elementów związanych ze skutecznym marketingiem, perswazją i prezentacją strony internetowej. W analizie przypisano skalę 1-100, a przeciętna witryna uzyskała oszałamiającą liczbę 48 uczniów.

„Badania trwające w Blue Owl AI skupiające się na wglądach w celu kierowania strategiami marketingowymi, które wygrywają odpowiednią liczbę i mieszankę kandydatów, pokazują, że potencjalni studenci odwiedzają strony internetowe na wczesnym etapie procesu decyzyjnego. To badanie pokazuje, że te strony internetowe po prostu nie są zbudowane tak, aby rezonować z potrzebami, postawami i motywacjami uczniów. Jedynym sposobem, w jaki szkoły mogą poprawić swoje wyniki, jest uzyskanie tych głębszych informacji i wykorzystanie ich do lepszych wyników”.

Warto przeczytać!  7P marketingu w świecie wyposażonym w technologię

Która szkoła została mistrzem kraju w witrynie dla absolwentów?

„Półfinały zakończyły się ok Stanforda przeciwko Wirginii i Michigan przeciwko UCLA. W mistrzostwach, Stanforda ugryziony Michigan rzutem z gry na pięć sekund przed końcem” – żartuje Drago.

Ale w przeciwieństwie do lekkiej atletyki, gdzie ogromne różnice w szkolnych budżetach, zasobach i rodowodzie tworzą nierówne pole bitwy, każda szkoła może poprawić swoją grę rekrutacyjną.

„Krótko mówiąc”, podsumowuje Drago, „uzbrojeni w spostrzeżenia z trwających badań, decydenci programów dla absolwentów uniwersytetów mogą tworzyć programy i komunikaty, które silniej rezonują z potencjalnymi studentami. Blue Owl AI zapewnia seminarium na terenie kampusu w ramach swój program MBA Advance i zapewnia dostęp do portalu oprogramowania Blue Owl AI 24/7/365. Zapełnienie tych ostatnich miejsc oznacza miliony dolarów dla większości programów”.

Blue Owl AI prowadzi zaawansowane badania i analizy rynku. Wraz ze strategicznymi partnerami zajmującymi się doradztwem w zakresie szkolnictwa wyższego i zarządzania, opracowali program znany jako MBA Advance, aby zapewnić strategiczne wsparcie i wskazówki dotyczące marketingu programów i rekrutacji kandydatów do akredytowanych programów biznesowych na poziomie magisterskim.

Warto przeczytać!  2023 Cheshire Life Food and Drink Awards – finaliści

Aby uzyskać dodatkowe informacje, napisz na adres michael.drago@blueowlai.com.

MISTRZOWIE KONFERENCJI STRONY INTERNETOWEJ POWER 5

AKC

Wirginia (78)

duże 12

12 Teksas (71)

duże 10

Michigan (83)

Pac 12

Stanforda (86)

SEK

Vanderbilt (58)

GRUPA 5 MISTRZÓW STRONY KONFERENCYJNEJ

amerykański

Tulan (61)

C-USA

Ryż (61)

PROCHOWIEC

Ohio (58)

Góra Zachód

Nowy Meksyk (53)

Pas słoneczny

Południowe Mississippi (42)

NAJLEPSZA 10 NAJLEPSZYCH STRONE KRAJOWEJ 2023

1

Stanforda (86)

2

Michigan (83)

3

UCLA (82)

4

Wirginia (79)

5

Georgia Tech (75)

6

Kal (75)

7

Las Wake (75)

8

Iowa (74)

9

Teksas (71)

10

TCU (67)

RANKINGI STRON INTERNETOWYCH KONFERENCJI 2023

1

Pakiet 12 (56)

2

Wielka dziesiątka (54)

3

AC (54)

4

Duża 12 (46)

5

SEC (44)

6

amerykański (38)

7

C-USA (36)

8

MAC (34)

9

Zachodnia góra (30)

10

Pas słoneczny (27)

Cision

Cision

Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia: https://www.prnewswire.com/news-releases/study-shows-most-mba-school-websites-dont-resonate-with-potential-students-301716831.html

ŹRÓDŁO Sztuczna inteligencja niebieskiej sowy


Źródło